Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

simsonnál mennyi lehet a minimum fogyasztás 40es tempónál
130kilós terheléssel, napi 2x20km aszfalton
a 2 litert meg lehet célozni vele?
Szerintem 3 sebis Simsonról van szó, az meg majdnem 10-et forog 90-nél 15össel.
12000 ha 15 ös lánckerék van elöl
Sziasztok

Teljesen gyári áttétel és 3.ban 90 a vége,kb mennyit pöröghet így?
télen kikristályosodott némi sav az aljára, február felé még működött
2 tank lett vele kiáztatva szerintem kibírná a harmadikat is

világítást meg megoldottam,kicsit mekkmesteres de működik
betettem az xr4 húzókapcsolóját a gyári helyett(műszer csipogott de ampert nem bírta), töltés szál direktre a féklámpához vezetve, 12v-os izzóval
a hátsó izzóhoz meg húztam egy szálat az első izzótól, a kapcsolónál meg levettem aztán jónapot
Idővel elbomlik asszem.
oxálsav teljesen kiviszi
én múlt évben csináltam
ha itt laksz a környékben odaadom van kb 6 liter bekeverve(legalábbis havernál van az is tankot maratott vele)
nem működik az egész hátsó világítás cucc féklámpa sem
szokott valami trükkje lenni az s51b-nek vagy bogarásszam végig a vezetékeket mindent?
az első lámpa világít szóval a tekercs jó
a test is jó, a féklámpakapcsolónál is kapcsol a test

leginkább a kapcsolóra gyanakszom, anno nekem is ez sz@rt be ki is dobtam a fenébe
Mivel lehetne eltüntetni a tankból a rozsdát? Valami savval ki kéne maratni sósav jó lenne?
Például megmérhetnéd, hogy a gyújtáskapcsolóról lekötött gyújtásvezetéken jön e fel fesz:)

Erős rugásara meg kell lenni 6 voltnak.
(persze, csak ha tényleg 6 voltos a gyújtás is:)
Sziasztok!
Mentem a simsonommal, aztán egyszer csak megállt.
Nézem nincs szikra.
Megszakító hézagot ellenőriztem, gyújtótrafót, kondit, gyertyakábelt, gyertyát cseréltem... ugyanúgy nincs szikra.
Tekercseket nézegettem, nincsenek leégve.
Gyújtáskapcsolónál is ellenőriztem a kábeleket+kontaktspré
Mi lehet a baj? Lövésem sincs
6V megszakítós
Köszi előre is az ötleteket!
Igen utángyártott,de hát ez akkorse normális... neki is ilyen?
Biztos fantasztikus utángyártott csőtengelyed van. Na ha igen, az a baj. Egyik haveromnak is elég kényelmetlen emiatt a váltója.
Sziasztok

Nah összeraktam a blokkot az új 4. fogaskerékkel nemtudtam mitcsinálni az utángyártott tengelyre rámegy könnyen de a gyárira nem így rákellett ütni de szerencsére épphogy kellet ütni.Viszont a váltó sehogyan sem jó a 4. meg sincs benne a 2-3 pedig úgy hogy 1ből felhúzok egyet az üres,de akármennyit felhúzok csak üres és egyet vissza akkor 2 vagy 3. Próbáltam beállítani mindenhogyan már pontosan 46,6mm akkor se jó.Valaki ötlet hogy mi lehet a rossz? az a fura nekem hogy a húzótengelyen a kis csapágynak csak 3 nút van,de elvileg a 3sebességesnek is jónak kell lennie hozzá.
Ha nekem fényképezteál volna, kértem volnaképet nem tök föelülről,hanem kissé oldalról, hogy a csapáyghelyek látszanak.

(amúgy az azért látszik, hogy a gyújtásoldalon aléggé meg lett klopfolva, szóval ndk csaágy de vagy oda , ez már jött szét párszor:)
Ótöpö
Hát igen, csini, csak minek kellett lefesteni azt nem értem. Egyébként tudtam szerezni én is szép állapotút, annyi a baj, hogy a 16004-es csapágy könnyen belemegy. 4000 Ft- volt, nem lehetett ott hagyni csak emiatt. Megpróbálkozom a loctite 648-al, talán segít nekem. Ha ezt és még egy felújítást kibír, már megérte ennyiért. Ha szétmegy, majd kukázok mégeggyet, de remélem az nem mostanában lesz.

Más: Biztosítást kell módosítanom a megváltozott motorszám miatt? Vagy van valami teendőm? Új adásvételi az mindenképpen lesz, vagy nem tudom
Zoli!

Megjött a cucc, köszönöm! Bár írtam mail-t is, írok ide is hogy minél előbb tudj róla, kéne a bank neve ahol a számlád van, mert csak befizetéssel tudom eljuttatni hozzád a pénzt!
Még az eredeti DDR-es csapágyak vannak benne, valószínű ez volt a 81es szimóm eredeti blokkja. Régi a fényképezőm, ennél jobb fotókat nem tudok.
elvdó állítható erősségű koni top központi teleszkóp! 4e huf
Ami látszik belőle, az csini, csak éppen a léyneg nem értékelhető benne, hogy a csapágyhelyek miylenek.
Nézd meg,és nyilatkozz!
Nah már oké minden,összeírtuk milyen hézagolók kellenek. Arra tudna valaki valamit hogy a kuplungtengelyre miért nem megy fel a fogaskerék? az új fogaskerék belső fogai kisebbek is mint a gyári,szemre úgy nagyjából jólenne ha ráütném de hogy simán rátegyem az lehetetlen.Hibás lenne a fogaskerék? nemhiszem hogy többfajta lenne belőle...
Én egyenlőre ott nemtartok,kell még egy alátét közé mert az utolsó kisebb és nemmegy fel a fogaskerékig szóval ide nemjó a gyári,és egy golyó is kell pluszba,viszont a másik tengelyre hogy rakom rá a fogaskerekeket azt nemtudom... a legkisebb oké,a második ami rajtavolt már azseakar visszamenni pedig nemlett szétcseszve semmi az új meg totál esélytelen hogy rámenjen max rátudnám ütni dehát ez nem megoldás.
Elvileg igen. Mert én is vettem átalakítót, csak ott a fogaskerekek közötti lemezzel volt/van gondom(szorul a váltó). Csúszó lemezeket cserélnem kell jó vastagságúra.
Más: váltódob csúszólemezt hol kapok? vagy hogy kérjem? (12mm O csúszólemez) Mert amit adtnak az nekem vastag volt