mivel nem örömködni kell hanem melóbajárni, így számít.....
jó lenne kihozni az utazást minél kevesebből
ha nem számítana akkor nem a simsonnal akarnék menni, mert azért az xr4 után nagyon katasztrófális élmény
rendes úton még tetszett is, de amikor folt hátán folt és repedés meg kátyú akkor nagyon nem volt jó.....
mentem ma egy 110km tesztkört 40-45 közti tempóval
2,5literes fogyasztásom lett
ha állítgatnék az alapjárati (levegő?keverék?) csavaron akkor jobb lehetne ettől?
gondolom a tűállás változtatás nem sokat számítana mert kb negyedgázzal ment a gép, amúgy a tű középen van
menet közben eléggé füstöl 1:45ös keverékkel mentem
a gyertya szép barna színű se nem világos se nem sötét
Csap és sapka nélkül, 6000. Tényleg hibátlan! (jobb mint az enyém,csak nem akarom átfújni) Van hozzá oldal dekli is, ha érdekel. Meg van még sok minden más is.
Cs ALL! Simon László vagyok. Most szólok itt hozzá először. Lenne 1 gondom még mielőtt eladom a gyújtást. Gyári tirisztoros gyújtásom van. Az egész moci elektronikája DKF DDR. Nos az a gond hogy csak 2 km tolás után indul el. Én 6 éve szerelek simsonokat de erre ne mjövök ár mi lehet a baj. Most javítottam meg jeladót mert kirezegtek a forrasztások. Nagy kék szikra van benzin van motor nem indul. Ha megy őz barnára kiégeti. Most 50 el jöttem haza és kihagyoptt mint az állat. Akármilyen gyertyát teszek bele leszarja. Akárhova állítom jeladót leszarja. Menet közben állítom meg se kottyan neki. Ha nem lesz meg a hiba eladom a 2db tiris gyujtás és megcsinálom 12V os akssis megszás gyujtásra dupla rugós megszakítóval. Előre is kösz válaszotokat.
Amit leírsz,az kb akármi is lehet, ember nincs aki megmondja mi a baj, távgyógyításban meg pláne.
(talán a gyúrcsók...:)
Nem tehetsz mást, mint szisztematikusan végigellenőrzöl mindent a három alapvető rendzeren, úgymint:
Elektro (gyújtás)
Üa. ellátás (karbi, csap,tank-sapka)
Mechanika(falsolás)
Értelemszerűen a legeygszerűbben ellenőrizhető részekkel kezdjed, onnan haladj a bonyibb, több bontást ignylő részek felé.
Tehát:
Leveszed a sapkát, megnézed könynen átdujható e.
Egyúttal belenézel-nyúlsz a tankba, hogy mennyire redvás
HA van szűrőd, kibaszod a picsába, mert nem szűrni kell, hanem a tankot kipucolni.
( a ritka szűrő nem fogja meg amit megkellene, a sűrű papírszűr meg akadályoazza a benznfolyást, az nyomásos rendszerbe való)
EWlelnőrzüdhogy gyorsan folyik e a csapbó az anyag.
Lehátnod a karbit, szétborítod, megnézed, hogy emnnyi idő alatt telik meg az ufóház.
Tök üresről 15 mp nél gyorsabban teljesen meg kell telnie, felette már bajok vannak
Ha már elntvan a akrbi kpróbálod, hogy szív e a hneger.
Satöbbi satöbi.
Sziasztok!
meg volt a simsonon a megszakító, kondi, gyertya és trafó cserélve lett! Most egy olyan hiba jött elő, hogy szépen megy alapjáraton, meg ha sikerül vele elindulni akkor szépen megy míg nem akarom a sebességet tartani, mert utána, már ha vissza veszem a gázt, hogy tartsam a sebességet, akkor onnantól lököd, rángat, olyan mint mikor kihagy a gyújtás, és ha indulni akarok akkor is befullad, de ha meg húzok neki még gázt akkor tovább fullad, de egy pont után meg hirtelen felpörög, és magasabb fordulaton jó! A gyertya meg szép barna.
Valakinek lenne ötlete hol a hiba? Amúgy 72-es fő fúvóka van benne, és a tű középen van, a karbi új, alig van benne pár óra!
nekem most melóba járni kellene
abból a 9ft/km-ből kellene kigazdálkodni mindent
szóval a 2l-es fogyasztás elméletileg összejöhetne
biciklivel meg azért sok lenne, 20km majd egy óra
Helló mindenki segítség kellene. Egyik percről a másikra melegen dadog a simsonom (s50). Hidegen nem csinálja. Mi lehet ez? MI halhatott meg? MIndenkinek köszi előre is. Dzsuva lenne? De 2 szűrő is van karbi előtt.
jó lenne kihozni az utazást minél kevesebből
ha nem számítana akkor nem a simsonnal akarnék menni, mert azért az xr4 után nagyon katasztrófális élmény
rendes úton még tetszett is, de amikor folt hátán folt és repedés meg kátyú akkor nagyon nem volt jó.....
2,5literes fogyasztásom lett
ha állítgatnék az alapjárati (levegő?keverék?) csavaron akkor jobb lehetne ettől?
gondolom a tűállás változtatás nem sokat számítana mert kb negyedgázzal ment a gép, amúgy a tű középen van
menet közben eléggé füstöl 1:45ös keverékkel mentem
a gyertya szép barna színű se nem világos se nem sötét
valakinek nincs eladó simson s51-re való jó állapotú nem lyukas jó menetű tankja?
(talán a gyúrcsók...:)
Nem tehetsz mást, mint szisztematikusan végigellenőrzöl mindent a három alapvető rendzeren, úgymint:
Elektro (gyújtás)
Üa. ellátás (karbi, csap,tank-sapka)
Mechanika(falsolás)
Értelemszerűen a legeygszerűbben ellenőrizhető részekkel kezdjed, onnan haladj a bonyibb, több bontást ignylő részek felé.
Tehát:
Leveszed a sapkát, megnézed könynen átdujható e.
Egyúttal belenézel-nyúlsz a tankba, hogy mennyire redvás
HA van szűrőd, kibaszod a picsába, mert nem szűrni kell, hanem a tankot kipucolni.
( a ritka szűrő nem fogja meg amit megkellene, a sűrű papírszűr meg akadályoazza a benznfolyást, az nyomásos rendszerbe való)
EWlelnőrzüdhogy gyorsan folyik e a csapbó az anyag.
Lehátnod a karbit, szétborítod, megnézed, hogy emnnyi idő alatt telik meg az ufóház.
Tök üresről 15 mp nél gyorsabban teljesen meg kell telnie, felette már bajok vannak
Ha már elntvan a akrbi kpróbálod, hogy szív e a hneger.
Satöbbi satöbi.
meg volt a simsonon a megszakító, kondi, gyertya és trafó cserélve lett! Most egy olyan hiba jött elő, hogy szépen megy alapjáraton, meg ha sikerül vele elindulni akkor szépen megy míg nem akarom a sebességet tartani, mert utána, már ha vissza veszem a gázt, hogy tartsam a sebességet, akkor onnantól lököd, rángat, olyan mint mikor kihagy a gyújtás, és ha indulni akarok akkor is befullad, de ha meg húzok neki még gázt akkor tovább fullad, de egy pont után meg hirtelen felpörög, és magasabb fordulaton jó! A gyertya meg szép barna.
Valakinek lenne ötlete hol a hiba? Amúgy 72-es fő fúvóka van benne, és a tű középen van, a karbi új, alig van benne pár óra!
üdv
PIXI
abból a 9ft/km-ből kellene kigazdálkodni mindent
szóval a 2l-es fogyasztás elméletileg összejöhetne
biciklivel meg azért sok lenne, 20km majd egy óra
Ha megy, fogyaszt, ha nem megy, nem fogyaszt.
Aki spórolni akar menjen biciklivel.
2 litert az én 70-esem eszik, ha nem hajtom...