Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is melóba járok vele(napi 60km),de azért nem baj,ha "örömködök" is közben! A meló nem túl nagy öröm ám!
mivel nem örömködni kell hanem melóbajárni, így számít.....
jó lenne kihozni az utazást minél kevesebből
ha nem számítana akkor nem a simsonnal akarnék menni, mert azért az xr4 után nagyon katasztrófális élmény
rendes úton még tetszett is, de amikor folt hátán folt és repedés meg kátyú akkor nagyon nem volt jó.....
Tényleg ennyit számít 1-2 deci?
mentem ma egy 110km tesztkört 40-45 közti tempóval
2,5literes fogyasztásom lett
ha állítgatnék az alapjárati (levegő?keverék?) csavaron akkor jobb lehetne ettől?
gondolom a tűállás változtatás nem sokat számítana mert kb negyedgázzal ment a gép, amúgy a tű középen van
menet közben eléggé füstöl 1:45ös keverékkel mentem
a gyertya szép barna színű se nem világos se nem sötét
Ha mikul-nak nem kell,akkor jelzem.(úgy is kéne pár dolog a termékeid közül.
erreén is rámentem volna:)
Csap és sapka nélkül, 6000. Tényleg hibátlan! (jobb mint az enyém,csak nem akarom átfújni) Van hozzá oldal dekli is, ha érdekel. Meg van még sok minden más is.
mit kérnél érte?
Az ígért képek. Rozsda sehol, menet ép,pár kisebb karc.
Cs ALL! Simon László vagyok. Most szólok itt hozzá először. Lenne 1 gondom még mielőtt eladom a gyújtást. Gyári tirisztoros gyújtásom van. Az egész moci elektronikája DKF DDR. Nos az a gond hogy csak 2 km tolás után indul el. Én 6 éve szerelek simsonokat de erre ne mjövök ár mi lehet a baj. Most javítottam meg jeladót mert kirezegtek a forrasztások. Nagy kék szikra van benzin van motor nem indul. Ha megy őz barnára kiégeti. Most 50 el jöttem haza és kihagyoptt mint az állat. Akármilyen gyertyát teszek bele leszarja. Akárhova állítom jeladót leszarja. Menet közben állítom meg se kottyan neki. Ha nem lesz meg a hiba eladom a 2db tiris gyujtás és megcsinálom 12V os akssis megszás gyujtásra dupla rugós megszakítóval. Előre is kösz válaszotokat.
Van,később teszek fel képet.
Ha jó a gyújtás tutira akkor karbi lesz,nekem is hasonló volt vedd ki a gyertyát mit mutat szerintem sokat kap de ez így csak egy tipp.
sziasztok
valakinek nincs eladó simson s51-re való jó állapotú nem lyukas jó menetű tankja?
Amit leírsz,az kb akármi is lehet, ember nincs aki megmondja mi a baj, távgyógyításban meg pláne.
(talán a gyúrcsók...:)

Nem tehetsz mást, mint szisztematikusan végigellenőrzöl mindent a három alapvető rendzeren, úgymint:
Elektro (gyújtás)
Üa. ellátás (karbi, csap,tank-sapka)
Mechanika(falsolás)

Értelemszerűen a legeygszerűbben ellenőrizhető részekkel kezdjed, onnan haladj a bonyibb, több bontást ignylő részek felé.

Tehát:
Leveszed a sapkát, megnézed könynen átdujható e.
Egyúttal belenézel-nyúlsz a tankba, hogy mennyire redvás
HA van szűrőd, kibaszod a picsába, mert nem szűrni kell, hanem a tankot kipucolni.
( a ritka szűrő nem fogja meg amit megkellene, a sűrű papírszűr meg akadályoazza a benznfolyást, az nyomásos rendszerbe való)

EWlelnőrzüdhogy gyorsan folyik e a csapbó az anyag.
Lehátnod a karbit, szétborítod, megnézed, hogy emnnyi idő alatt telik meg az ufóház.
Tök üresről 15 mp nél gyorsabban teljesen meg kell telnie, felette már bajok vannak
Ha már elntvan a akrbi kpróbálod, hogy szív e a hneger.
Satöbbi satöbi.
Sziasztok!
meg volt a simsonon a megszakító, kondi, gyertya és trafó cserélve lett! Most egy olyan hiba jött elő, hogy szépen megy alapjáraton, meg ha sikerül vele elindulni akkor szépen megy míg nem akarom a sebességet tartani, mert utána, már ha vissza veszem a gázt, hogy tartsam a sebességet, akkor onnantól lököd, rángat, olyan mint mikor kihagy a gyújtás, és ha indulni akarok akkor is befullad, de ha meg húzok neki még gázt akkor tovább fullad, de egy pont után meg hirtelen felpörög, és magasabb fordulaton jó! A gyertya meg szép barna.
Valakinek lenne ötlete hol a hiba? Amúgy 72-es fő fúvóka van benne, és a tű középen van, a karbi új, alig van benne pár óra!

üdv
PIXI
20-as keverék? Nem sok az?:D
nekem most melóba járni kellene
abból a 9ft/km-ből kellene kigazdálkodni mindent
szóval a 2l-es fogyasztás elméletileg összejöhetne
biciklivel meg azért sok lenne, 20km majd egy óra
20-as keverék van benne mert dugót cseréltem, ez okozhatja?
na=ne!
Vagy na igya el a pénzét,
nekem a kondi volt a bűnös
Helló mindenki segítség kellene. Egyik percről a másikra melegen dadog a simsonom (s50). Hidegen nem csinálja. Mi lehet ez? MI halhatott meg? MIndenkinek köszi előre is. Dzsuva lenne? De 2 szűrő is van karbi előtt.
ezt a fogyasztós versenyt sohaasem értettem...

Ha megy, fogyaszt, ha nem megy, nem fogyaszt.

Aki spórolni akar menjen biciklivel.
Az én 60as gépemmel, meg időnként meg kell állni és leereszteni a benzinből,mert termeli bakker!
Elek Peti a gyári gépekkel emlékeim szerint 1,3 körül fogyasztott.

2 litert az én 70-esem eszik, ha nem hajtom...