Sziasztok
A húzótengely ugyanaz a 3 és 4 sebességesnél is? Haverom vett egy 4es átalakító szettet és azzal küszködök most,a kuplungtengelyre az istenért sem akar rámenni az új fogaskerék,a fogaskerék belsejében kisebbek is a fogak.
Én azt mondom, hogy ha az embernek van rá pénze, ne spóroljon. Persze nem a legdrágábbat kell megvenni, de valami ismert típust. Ha meg nincs, akkor úgysem tud jót venni. Persze a felhasználási terület sem mindegy.
ezt a cx márkájú csapágyakat ismeri valaki?
250ft volt darabja a kerékcsapágyaknak ebből a típusból
eladó szerint elég jó cucc, bár ilyen típusról nem is hallottam még
nem olyan pörgős mint egy ugyan ilyen simson ráadásul nagyon erőtlen, semmi fojtás nincs benne ami gyárilag volt benne, gyári enduro kipufogó van rajta hangtompítóval, és az 50-es hengerrel ment 46-ot.
Szerintem ez nagyon kevés
Köszönöm. Elfogyott náluk az olcsóbb az 6000 lett volna. A drágább meg 11 ezer. Most rátaláltam erre: http://www.futarmotorosbolt.hu...
Remélem hogy jó minőségű azért... Ez nem lehet hogy ugyan az amit ők árultak, csak most elfogyott?
Fogaskerék párokat együtt kell cserélni, szóval a kuplungnál ne csak a kisfogast cseréld, ha kopott, nem lesz jobb. Egyébként teljesen használható minőségű a kuplungkosár szettjük. Lánckerékről nem tudok nyilatkozni, a sima mofakerest használok.
980ft volt,csapágy boltban rendeltem. Fénykép még nem készült,mert a telefonról nem tudok képet felrakni, a fényképezőmhöz meg nem találom a kábelt(legalább öt éve nem használtam!). Veszek hozzá és ígérem küldök képeket.
Szia! Érdeklődné először is a blokkfelekről, hogy sikerült képeket készíteni? Valamint Zoli meggyőzött a hajtókarba való tűgörgőkről. Honnan sikerült hozzá jutni az IKO KZK-hoz, és mennyiért? Már úgy vagyok vele, hogy nem akarok spórolni, így is úgy is sokba lesz a gép.
Ha teheted inkább nagyobb karbi,de amugy 75 körüli fúvóka állíts a levegőcsavaron is,gyújtás pedig felső holtpont előtt én személy szerint 1,6mm-re szoktam állítani, megszakítóhézag belő aztán dugó holtpont előtt 1,6 és addig forgatod az alaplapot hogy ha egy picit is fordul a főtengely pont nyisson a megszakító(ha megszakítós a gyújtásod)
leszedtem a hengert és a dugórol a gyűrűt. a gyűrű végei között a távolság nem kissebb 0.2nél. a dugó simán leesik a hengerbe, de egyáltalán nem kottyan egy picit sem. olajat egyenletesen keni szét. Van valami más ötleted h mi lehet? De am még 50ccm es volt akkor is ilyen volt.
Sziasztok! 70es hengerhez mekkora fúvókát ajánlotok? A karburátorom 16n3-4 S50hez használtam.(meg hogy utána kell e állítani a karburátoron). Meg a gyújtást hogy tudom frankón beállítani?
Üdv :)
A húzótengely ugyanaz a 3 és 4 sebességesnél is? Haverom vett egy 4es átalakító szettet és azzal küszködök most,a kuplungtengelyre az istenért sem akar rámenni az új fogaskerék,a fogaskerék belsejében kisebbek is a fogak.