Bármi lehet,ha leszeded a hengert máris többet tudsz.Henger nélkül forgasd meg mondjuk a lendkeréknél,sebességben is ha itt nem érzel semmi szorulást viszonylag szépen forog akkor ezt kizárhatod.
Kiveszed a dugót, le a gyűrűt (nemtöröd el) megméred mennyi a hézag a végei között ha beteszd a hengerve dugó nélkül.
0,2 nél ne legyen kisebb.
Utána -mivel gondolom mikród nincs- egy síkfelületre letéve a hengert, fejjel lefelé, felül beleereszted a dugót, és figyeled, hogy kúszik le.
HA rettentő lasan, vagy egyáltalánn em megy le magától, akor elképzelhető, hogy szoros lett az ilesztés.
HA eddig minden jó, visszaszereled a dugót-henget gyűrű nélkül, leszorítod a hengert 2 anyval fej nélkül, s megpróbálod a főcit kézzel forgatni.
HA érezhetően mechanikusan szorul, vékoynan beolajozod a henerfalat, és megnézed szimmetrikusan kenni e az olajat a dugó.
HA csak lekaparja szinte szárazra, megincsak a z illesztés kicsi.
HA ez egyik oldal szinte száraz, a másik meg olajos, akkor nem fut a hengerrel a dugó.
Segítségeteket kérném.
Mi lehet az oka annak, hogy "szorul a blokk".
Nem volt egy erőgép, ezért megfurattam 60-asra azóta tán még rosszabb. Egy ismerősöm kipróbálta és azt mondta h "szorul". Mit jelenthet ez, mi lehet az oka? Minden segítséget nagyon megköszönök. (S51)
A sima 50es hengernél hangtalan volt. Rá tettem a 60as tuningot, azt másnap megszólalt. Valamit akar,gondolom,csak még nem tudom mit? Találgatok egyelőre. :))
Gondolom gyári simo, 1:40essel kimotorozol belőle 1-2 tankot és jóaz,inkább arra figyelj hogy ne terheld próbáld meg sík úton használni,lényeg hogy egy párszáz km-ig ne nyelezd folyton(nah ez az amit nagyon nehéz megállni gyárinál)
szervusztok!ma kaptam vissza a fúrt hengerem.39,98as dugóhoz lett fúrva.1,5 órát járattam alapjáraton. 1:20 körüli keverékkel.hány km kell bejáratni és milyen keveréken?
felénk csak ilyen világítótekercs van
meg a moped91es ugyancsak 35w-os ami majd 2000ft
gondolom evvel nem világítana jobban mint a gyári 6voltos világítással
Próbálj meg föntre egy műanyagkosarasat,ha úgyis csörög akkor alsó lesz,nemtudom mennyire csörög de nefoglalkozz vele ha tudod hogy minden jó,énis ígyvoltam nemtudtam mit kezdeni vele és semmi baja nemvolt.
Ha már lent van a henger, ki leeht próbálni magában a főcit is.
nem szabad semynnyire sem szorulnia.
0,2 nél ne legyen kisebb.
Utána -mivel gondolom mikród nincs- egy síkfelületre letéve a hengert, fejjel lefelé, felül beleereszted a dugót, és figyeled, hogy kúszik le.
HA rettentő lasan, vagy egyáltalánn em megy le magától, akor elképzelhető, hogy szoros lett az ilesztés.
HA eddig minden jó, visszaszereled a dugót-henget gyűrű nélkül, leszorítod a hengert 2 anyval fej nélkül, s megpróbálod a főcit kézzel forgatni.
HA érezhetően mechanikusan szorul, vékoynan beolajozod a henerfalat, és megnézed szimmetrikusan kenni e az olajat a dugó.
HA csak lekaparja szinte szárazra, megincsak a z illesztés kicsi.
HA ez egyik oldal szinte száraz, a másik meg olajos, akkor nem fut a hengerrel a dugó.
Mi lehet az oka annak, hogy "szorul a blokk".
Nem volt egy erőgép, ezért megfurattam 60-asra azóta tán még rosszabb. Egy ismerősöm kipróbálta és azt mondta h "szorul". Mit jelenthet ez, mi lehet az oka? Minden segítséget nagyon megköszönök. (S51)
s51n főváz blokktartóval-4000
kormány (krómozott) - 600
légszűrőház légszűrővel -1500
51es hengerfej jó menettel -2000
51es 50ccm es henger jó állapotú -3000
átalakitott ülésvas (rövidebb , meg van hajltva) -1500
komplett ülés 2db -2000/db
első hátsó fék (fékpofák nélkül) -1500
vágott sárvédő -1000
első hátsó fék fékpofákkal díszfedéllel -2500
gyújtáskapcsoló gyári -2000
s50 hátólámpa -1500
lábtartó vázelem és lábtartó párban -1500
első villa, kormánykiflivel- 5000
első hátsó fék fékpofákkal - 2000
51es 50ccm es henger , hengerfejjel (menet jó, égéstér mellet a tügörgő megütögette) -4500
lábtartós vázelem -1000
51es 60ccmesnem sokat használt henger (fúrni kell) - 3500
51es 3as váltó komplett - 3000
mz hátsó teleszkóp- 2000
51es 70ccm es henger szép állapotú keveset futott -5500
erősítet hátsó lengővilla - 1500
gyári ülésvas -1500
elő hátsó 16" alu kerék gumival -5000
irj küldök képeket! !
(nyilvánnem simsonba:)
Vélehetően inkább a héagoló vagy iylesmi.
HAjtórúdszembe-nem meglepő módon:) hajtórúdszembe való görgő kell.
Ina asszem KBK vagy KZK jelzéssle ilelti ezeket.
meg a moped91es ugyancsak 35w-os ami majd 2000ft
gondolom evvel nem világítana jobban mint a gyári 6voltos világítással
Jobb az egyenesség mit a "sumákolás..."