Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

irj ha mar feladtad.!
Bármi lehet,ha leszeded a hengert máris többet tudsz.Henger nélkül forgasd meg mondjuk a lendkeréknél,sebességben is ha itt nem érzel semmi szorulást viszonylag szépen forog akkor ezt kizárhatod.
Esetleg próbáld ki amiket felsoroltam...

Ha már lent van a henger, ki leeht próbálni magában a főcit is.
nem szabad semynnyire sem szorulnia.
főtengely csapágy okozhatja? esetleg rosszul összeszerelt blokk?
köszi a segítséget. hogy hogyha ezekkel minden stimmel, akkor hol kutakodjak tovább?
Kiveszed a dugót, le a gyűrűt (nemtöröd el) megméred mennyi a hézag a végei között ha beteszd a hengerve dugó nélkül.
0,2 nél ne legyen kisebb.

Utána -mivel gondolom mikród nincs- egy síkfelületre letéve a hengert, fejjel lefelé, felül beleereszted a dugót, és figyeled, hogy kúszik le.
HA rettentő lasan, vagy egyáltalánn em megy le magától, akor elképzelhető, hogy szoros lett az ilesztés.

HA eddig minden jó, visszaszereled a dugót-henget gyűrű nélkül, leszorítod a hengert 2 anyval fej nélkül, s megpróbálod a főcit kézzel forgatni.

HA érezhetően mechanikusan szorul, vékoynan beolajozod a henerfalat, és megnézed szimmetrikusan kenni e az olajat a dugó.

HA csak lekaparja szinte szárazra, megincsak a z illesztés kicsi.
HA ez egyik oldal szinte száraz, a másik meg olajos, akkor nem fut a hengerrel a dugó.
Segítségeteket kérném.
Mi lehet az oka annak, hogy "szorul a blokk".
Nem volt egy erőgép, ezért megfurattam 60-asra azóta tán még rosszabb. Egy ismerősöm kipróbálta és azt mondta h "szorul". Mit jelenthet ez, mi lehet az oka? Minden segítséget nagyon megköszönök. (S51)
Kaphatnék jó minőségű képeket a blokkfelekről? Ide a fórumba tökéletes lesz. Minden hibája és tömítőfelülete érdekel. menetek milyenek? Törések stb.
A sima 50es hengernél hangtalan volt. Rá tettem a 60as tuningot, azt másnap megszólalt. Valamit akar,gondolom,csak még nem tudom mit? Találgatok egyelőre. :))
s50n főváz lábtartóval, blokktartóval, közép sztenderrel fékkar nélkül -5000
s51n főváz blokktartóval-4000
kormány (krómozott) - 600
légszűrőház légszűrővel -1500
51es hengerfej jó menettel -2000
51es 50ccm es henger jó állapotú -3000
átalakitott ülésvas (rövidebb , meg van hajltva) -1500
komplett ülés 2db -2000/db
első hátsó fék (fékpofák nélkül) -1500
vágott sárvédő -1000
első hátsó fék fékpofákkal díszfedéllel -2500
gyújtáskapcsoló gyári -2000
s50 hátólámpa -1500
lábtartó vázelem és lábtartó párban -1500
első villa, kormánykiflivel- 5000
első hátsó fék fékpofákkal - 2000
51es 50ccm es henger , hengerfejjel (menet jó, égéstér mellet a tügörgő megütögette) -4500
lábtartós vázelem -1000
51es 60ccmesnem sokat használt henger (fúrni kell) - 3500
51es 3as váltó komplett - 3000
mz hátsó teleszkóp- 2000
51es 70ccm es henger szép állapotú keveset futott -5500
erősítet hátsó lengővilla - 1500
gyári ülésvas -1500
elő hátsó 16" alu kerék gumival -5000

irj küldök képeket! !
Proliamid kosaras például fogaskerék alá való.
(nyilvánnem simsonba:)
Nemhiszem, hogy a görgő csörömpölt.
Vélehetően inkább a héagoló vagy iylesmi.

HAjtórúdszembe-nem meglepő módon:) hajtórúdszembe való görgő kell.

Ina asszem KBK vagy KZK jelzéssle ilelti ezeket.
Én most rendeltem INA polyamid kosarast az új 60/4f cucchoz,mert a régivel bizonyos(5000 körül) fordulaton becsörgött. Szerinted mit vegyek?
Akkor járjál felénk! (Kistarcsa, MV Motor)
Komolyan mondom? te nem vagy százas! erről a humorról beszéltem!
azt tudom,hogy nem szabad terhelni.azt olvastam,hogy 1000 km-ig kell finoman bánni vele.
Gondolom gyári simo, 1:40essel kimotorozol belőle 1-2 tankot és jóaz,inkább arra figyelj hogy ne terheld próbáld meg sík úton használni,lényeg hogy egy párszáz km-ig ne nyelezd folyton(nah ez az amit nagyon nehéz megállni gyárinál)
szervusztok!ma kaptam vissza a fúrt hengerem.39,98as dugóhoz lett fúrva.1,5 órát járattam alapjáraton. 1:20 körüli keverékkel.hány km kell bejáratni és milyen keveréken?
felénk csak ilyen világítótekercs van
meg a moped91es ugyancsak 35w-os ami majd 2000ft
gondolom evvel nem világítana jobban mint a gyári 6voltos világítással
MA muszáj kertelni, mert nálunk nem esett, lekókadt az összes növény:)
Hát kinek mi a tapasztalata vele
Ez így igaz, nincs semmi gond Zolival, jó szaki, korrekt, és nem kertel.
Jobb az egyenesség mit a "sumákolás..."
Ne próbáljon műanyg kosarasat:)
Próbálj meg föntre egy műanyagkosarasat,ha úgyis csörög akkor alsó lesz,nemtudom mennyire csörög de nefoglalkozz vele ha tudod hogy minden jó,énis ígyvoltam nemtudtam mit kezdeni vele és semmi baja nemvolt.