teganp mentem a géppel, és egyszer csak lefulladt, és az istenért sem bírtam beindítani, aztán észrevettem, hogy a túlfolyón, a karbin folyik ki a benzin elég szépen. ma kicseréltem a tűszelepet (vadi újat raktam bele), összeraktam, kinyitottam a benzincsapot, és lám sugárban ömlött ki a benzin a túlfolyón. mitől lehet ez?
Nekem is 75ös volt benne de túl soknak találtam a fogyasztását többet evett mint havernak a tuning ezmeg gyári.Benzinszint elvileg jó a csapot rögzítő kis felöntés tetejéig ér(tudom nem erre szolgál,de akárhogy próbáltam beállítani tolómérővel nemtudtam).Ha jól tudom ez a jelenség szegény keverékre utal...kipróbálom 72es fuvival meg állítok a keveréken hátha.
Sziasztok
Lenne egy problémám amivel nemnagyon tudok mit kezdeni.Ha megyek vele olyan mintha valami visszafogná a motort,ha menet közben húzok rá szivatót sokkal jobban pörög és megy,ha visszaengedem a gázt és újra húzom neki először mintha leakarna álni ránt egyet és megy tovább,gázreakció se jó lehörög és csak utána pörög fel.Mire utal ez? biztos hogy karbi beállítás csak nemtudom mit álltsak.Karbi teljesen tiszta,70es fúvóka,5ből alulról a másodikban van a tű 16n3 amugy és s50 blokk.Próbáltam n1-es karbival is de olvasgattam és arra jutottam hogy az n3 jobb.Elég a 70es fúvóka? az n1be 72es van belerakjam azt? nemtudom hogy ez a jelenség milyen keverékre utal,lehet csak az alapjárati levegőn kéne állítani.Előre is köszi.
sziasztok,lenne nekem egy simson s51-em az vele a baj ha meleg a motorja és úgy rúgom be rohadt nehezen akar felpörögni,állítódtam már a subertün is de nem segített.valakinek van valami ötlete?
Sziasztok,karbimról lenne szó,nos a lényeg, nincs alapjárat, a 16n1-es karbim van hiába be van már majdnem tövig tekerve akkor sincs semmi alapjárat,illetve ha meg tövig betekerem akkor csak bőg mint atom a motor,mivel az alapjárat állító csavar már kitartja a subert és az nem tud vissza lemenni gázelvételkor,próbáltam már másik csavarral is,régen,jó régen volt ezen a karbin fasza alapjárat,lehet hogy már ennyi kopott lenne azért nincs alapjárat ?
Honnan csöpög? Ha tömítéstől, akkor húzd meg rendesen a csavarokat, ha leeresztőcsavartól, akkor húzd meg! Ha a váltókarról, akkor szimering ésvagy gumikarika csere a berugótengelyen.
hello.
olyan kerdesem lenne,hogy most lett kicserelve az olaj es uj tomitest is kapot. De most csopog belole az olaj a regi tomitessel pedig nem csopogott mi lehet ennek az oka?
Sziasztok!
olyan kérdésem lenne hogy eddig tökéletesen ment a motorom,és most elkezdte azt hogy ha elkezdek menni vele és kb olyan félig kipörög utána csak fullad akár melyik sebességbe. csak szivatoval akar rendesen menni, és sehogyse találom mi lehet a baja.
Valaki valami ötlet h mit kezdjek vele?
Nézd meg: blokk-közép, hengertalp, karburátor lehetséges rései. Itt szívhat falsot. Fújj féktisztítót a résekre, ha reagál rá a motor, akkor ott a bibi. Ja a szimmeringeket kihagytam.
Üdv van egy tankom horpadt de nem nagyon, rozsdás kívülről de csak mert megcsiszolták, hengerem ez úgy szintén van de meglett fúrva működö képes ha érdekel írj a bekeske@citromail.hu-ra helyileg Kiskőrösön van
Az volt az első amit néztem. Megnéztem a légszűrőházat is "belülről", de nem. A légszűrőhöz vezetőgumicső már szar volt, leges legelőször arra tippeltem mikor először indítottam el, úgyhogy azonnal cseréltem újra. De így sem változott semmit a dolog.
Üdv néktek ! Valakinek nincs elfekvőben jó kis fémbetétes lamella a kuplunghoz? Mert itt a helyi mocis boltban,ahol a moped91-től rendelnek azt mondták hogy olyan nincs nekik,nem is hallottak még olyanról,holott a moped91 oldalán van fémbetétes lamella, illetve ebben a boltban vettem kb 3 éve ,rendelni meg egyenlőre nem akarok azért kérdezem mert épp blokk generál van és ráférne már erre is csere.
Nem volt sorjás egyáltalán, de az talán nem is lényeges mert igazából a fogantyú lapja mozog a gumilapon és a rajta kialakított mélyedés nyitja, zárja a megfelelő nyílásokat. Nekem is van egy másik csap, de igyekeztem az eredetit megtartani, mivel ezen van vízzsák is.
Lenne egy problémám amivel nemnagyon tudok mit kezdeni.Ha megyek vele olyan mintha valami visszafogná a motort,ha menet közben húzok rá szivatót sokkal jobban pörög és megy,ha visszaengedem a gázt és újra húzom neki először mintha leakarna álni ránt egyet és megy tovább,gázreakció se jó lehörög és csak utána pörög fel.Mire utal ez? biztos hogy karbi beállítás csak nemtudom mit álltsak.Karbi teljesen tiszta,70es fúvóka,5ből alulról a másodikban van a tű 16n3 amugy és s50 blokk.Próbáltam n1-es karbival is de olvasgattam és arra jutottam hogy az n3 jobb.Elég a 70es fúvóka? az n1be 72es van belerakjam azt? nemtudom hogy ez a jelenség milyen keverékre utal,lehet csak az alapjárati levegőn kéne állítani.Előre is köszi.
Rendben érdekel a dolog. Az email-em nem mindig működik valami miatt, de írok.
olyan kerdesem lenne,hogy most lett kicserelve az olaj es uj tomitest is kapot. De most csopog belole az olaj a regi tomitessel pedig nem csopogott mi lehet ennek az oka?
olyan kérdésem lenne hogy eddig tökéletesen ment a motorom,és most elkezdte azt hogy ha elkezdek menni vele és kb olyan félig kipörög utána csak fullad akár melyik sebességbe. csak szivatoval akar rendesen menni, és sehogyse találom mi lehet a baja.
Valaki valami ötlet h mit kezdjek vele?
Nem volt sorjás egyáltalán, de az talán nem is lényeges mert igazából a fogantyú lapja mozog a gumilapon és a rajta kialakított mélyedés nyitja, zárja a megfelelő nyílásokat. Nekem is van egy másik csap, de igyekeztem az eredetit megtartani, mivel ezen van vízzsák is.