Köszönöm a válaszod! Tegnap gyorsan riadóztattam a baráti kört, hogy szerezzenek nekem egy benzincsapot. Kaptam is egy olaszt, amit rá lehetett tenni és eddig úgy látszik, hogy jól működik. Nem szedtem szét, hogy megnézzem hogyan van benne megoldva a tömítés, de nem is fogom amíg el nem romlik (remélem soha). Ha ez se válik be, akkor kipróbálom azt amit mondtál! :) A 3. próbálkozásnál már egész lazán húztam meg a régit, de úgy látszik még lazábban kellett volna. Neked a gumitömítés alatti öntvényrész a lyukak körül nem volt sorjás?
Tegnap cseréltem tömítést a csapban. Először jónak tűnt aztán ma reggelre megint csak azzal kellett szembesülnöm , hogy átereszt a csap zárt állásban, illetve menet közben nem enged elég üzemanyagot a karburátor felé. Hazaérve leeresztettem a benzint majd a csapot leszerelve tényleg a frissen cserélt gumilapocska okozta a galibát. Azonban rájöttem hogy miért, a csap forgatókarját tartó, kissé meghajlított lemezkét rögzítő két csavart nagyon meghúztam és emiatt nem zárt a csap megfelelően. Tanácsként azt mondom hogy éppen csak kicsit kell a csavarokat meghúzni és akkor nem nyíródik el a gumi illetve jól is fog zárni csap. Akkor jó az előfeszítése ha könnyedén lehet forgatni a kart és nem szorul egyik állásában sem. Remélem tudtam ezzel segíteni neked is.
heló hallottam olyat hogy a kipufogó nyílást oldal irányba meg szokták reszelni és ezzel növelik a teljesítményt, Igaz ez? és ha igen akkor kb menyit érdemes le reszelni?
Sziasztok,
mióta egyszer szétszedtem a benzincsapot és tömítést cseréltem benne olyan 50-100 km-enként eloldja a tömítést. A kis lyukak összeszakadnak és elzáródik a benzin útja = a motor leáll. Persze mindig a legtávolabb otthontól. Vettem bele boltit is, azzal is ugyan ez történt. Azt hinné az ember, hogy az olajálló legalább, de ezek szerint nem. Nincs valami tippetek hogy lehetne ezt megoldani? Vagy honnan venni NORMÁLIS tömítést? Vagy valami más benzincsapot, ami nem ilyen technikán alapszik? Ez a Schwalbe fajta fémkaros, ülepítőtartályos, nem a kisebb műanyagkaros.
Ma szétkaptam a karburátort, kiszedtem a benzincsapot is. A csapnál volt rendesen a lerakódásból ami a részszitánál összegyűlt. Ellenben a karburátorban nem nagyon volt szennyeződés, azért kitisztítottam és átmostam. Végül a tűszelepet is szétszedtem de ott sem találtam semmit. Most visszatettem a gyári tűszelepet, kíváncsi leszek az eredményre. Egészen más a gyári és az utángyártott tűszelep belseje. Az eredetinél nincs kúpos fészek a másiknál viszont van és a szelep átmérője is teljesen eltérő. A csapban is kicseréltem a gumit mert már az is eléggé elhasználódott. Egyébként írtad hogy belehet csiszolni, azt hogyan csináljam? Ha már kiszedtem megpróbálkozok vele.
Helyzet a következő! s51 -es simson amíg nem melegszik be addig teljesen jó (lenne, ha nem ingadozna az alapjárat). Miért ingadozhat? Elég magas is az alapjárat néha, de ha befogom a légszűrőt akkor normalizálódik (de persze ha ráhúzom a gázt akkor meg nem kap elég levegőt).
Van még az a gondom vele, hogy ha bemelegszik akkor egyszerűen alacsony fordulaton leáll, nagyon pici gázrángatásokra kell csak életre. Miért csinálhatja ezt? Mit próbáljak állítani a karbin?
Üdv. Lenne egy kérdésem meg lett fúrva simsonom hengere új dugót kapott és gyűrűt, még annyi erő sincs benne mint előtte volt, mitől lehet ez? Válaszokat előre is köszönöm.
Helló mindenkinek!
Van egy jó állapotú kuplungom, a fogak tökéletesek rajta! csak a lamellékból némelyiknek le van törve 1-1 éle... de így ugyan úgy lehet használni, vagy kicserélni azt a 3 lamellát, mert öszesen 3 nak nincs -éle-...
Ha vkit érdekel akkor eladnám 4500 ft ért az egészet, mert már nincs mire felraknom!
Ha érdekel írj: tothimre123@citromail.hu -ra képet e-mailbe küldök!
Az enyém is ilyennel üzemel. A többi gyertya bezavart az irányjelzőmnek nagyobb fordulaton, igaz már nem zavarszűrős pipa van. Az igazsághoz hozzátartozik hogy jó beállítással csaknem minden gyertyával üzemelt a motorom. Jó ideig 4 ütemű motorba való gyertyával is, B&S kapálógép használta előtte.
Tegnap cseréltem tömítést a csapban. Először jónak tűnt aztán ma reggelre megint csak azzal kellett szembesülnöm , hogy átereszt a csap zárt állásban, illetve menet közben nem enged elég üzemanyagot a karburátor felé. Hazaérve leeresztettem a benzint majd a csapot leszerelve tényleg a frissen cserélt gumilapocska okozta a galibát. Azonban rájöttem hogy miért, a csap forgatókarját tartó, kissé meghajlított lemezkét rögzítő két csavart nagyon meghúztam és emiatt nem zárt a csap megfelelően. Tanácsként azt mondom hogy éppen csak kicsit kell a csavarokat meghúzni és akkor nem nyíródik el a gumi illetve jól is fog zárni csap. Akkor jó az előfeszítése ha könnyedén lehet forgatni a kart és nem szorul egyik állásában sem. Remélem tudtam ezzel segíteni neked is.
mióta egyszer szétszedtem a benzincsapot és tömítést cseréltem benne olyan 50-100 km-enként eloldja a tömítést. A kis lyukak összeszakadnak és elzáródik a benzin útja = a motor leáll. Persze mindig a legtávolabb otthontól. Vettem bele boltit is, azzal is ugyan ez történt. Azt hinné az ember, hogy az olajálló legalább, de ezek szerint nem. Nincs valami tippetek hogy lehetne ezt megoldani? Vagy honnan venni NORMÁLIS tömítést? Vagy valami más benzincsapot, ami nem ilyen technikán alapszik? Ez a Schwalbe fajta fémkaros, ülepítőtartályos, nem a kisebb műanyagkaros.
Ma szétkaptam a karburátort, kiszedtem a benzincsapot is. A csapnál volt rendesen a lerakódásból ami a részszitánál összegyűlt. Ellenben a karburátorban nem nagyon volt szennyeződés, azért kitisztítottam és átmostam. Végül a tűszelepet is szétszedtem de ott sem találtam semmit. Most visszatettem a gyári tűszelepet, kíváncsi leszek az eredményre. Egészen más a gyári és az utángyártott tűszelep belseje. Az eredetinél nincs kúpos fészek a másiknál viszont van és a szelep átmérője is teljesen eltérő. A csapban is kicseréltem a gumit mert már az is eléggé elhasználódott. Egyébként írtad hogy belehet csiszolni, azt hogyan csináljam? Ha már kiszedtem megpróbálkozok vele.
Helyzet a következő! s51 -es simson amíg nem melegszik be addig teljesen jó (lenne, ha nem ingadozna az alapjárat). Miért ingadozhat? Elég magas is az alapjárat néha, de ha befogom a légszűrőt akkor normalizálódik (de persze ha ráhúzom a gázt akkor meg nem kap elég levegőt).
Van még az a gondom vele, hogy ha bemelegszik akkor egyszerűen alacsony fordulaton leáll, nagyon pici gázrángatásokra kell csak életre. Miért csinálhatja ezt? Mit próbáljak állítani a karbin?
Van egy jó állapotú kuplungom, a fogak tökéletesek rajta! csak a lamellékból némelyiknek le van törve 1-1 éle... de így ugyan úgy lehet használni, vagy kicserélni azt a 3 lamellát, mert öszesen 3 nak nincs -éle-...
Ha vkit érdekel akkor eladnám 4500 ft ért az egészet, mert már nincs mire felraknom!
Ha érdekel írj: tothimre123@citromail.hu -ra képet e-mailbe küldök!
A rozsda például oylan, hogy még a papírzűrőn is átmegy, és a szemét a akrbiban összeáll:)
HA a tank kicsit rozsdás, vagy hámlik belül, mert valami marharéápa belül befestette, akor folytonosan bajod lesz ezel.
Amúgy az utángyártott tűszelepek ténylegesen hajlamosak ereszeteni, érdemes szétszedni és a tömítőkúpot leellenőrizni, szükség esetén becszszolni.
Az enyém is ilyennel üzemel. A többi gyertya bezavart az irányjelzőmnek nagyobb fordulaton, igaz már nem zavarszűrős pipa van. Az igazsághoz hozzátartozik hogy jó beállítással csaknem minden gyertyával üzemelt a motorom. Jó ideig 4 ütemű motorba való gyertyával is, B&S kapálógép használta előtte.