Ha alapos pucolás után sem jó az alapjárat(kifelé tekerve nő az alapját),akkor a csatlakozásnál lévő "plomba" alatti csavart tekerd fél/egy fordulattal beljebb. Nekem ettől jó lett.(kevesebb anyagot kap alapjáraton)
Köszönöm szépen. A kuplungot sikerült beállítanom, már csak az alapjárattal van gond, meg az első fékkel mert az állandóan beragad. De a fékre azt olvastam hogy csak ki kell pucolni. Szóval az én gondom már csak az alapjárat.
Miért van az hogy a simson csak egy gyertya típussal hajlandó elindulni, a többitől csak rárúgásnál durran egyet és ennyi?
Valaki esetleg nem tudna segíteni?
Szia karburátorhoz sajnos nem tudok szólni, nem volt ilyen típussal gondom. A kuplunghoz viszont van pár tippem. Meg kellene nézni, hogy a karnál mekkora a holtjáték. 2-3 mm-nek kell lennie. ÉN a finombeállítót visszacsavarnám és lenn a durva állítón állítanék rá, így majd a finom állítón tudsz nyugodtan állítani "bármikor". Ha ez a holtjáték megvan és mégsem emel ki, akkor megnézném levett deklinél, mit mutat a rajz. Valamint megmérném a lamella vastagságot. Elvileg az alapméret 3.3mm, nekem a gyári valami miatt megdagadt 3.9mm-re és ez 4 lamellánál már elegendő volt ahhoz, hogy ne emeljen ki.
Hello. Múlt héten vettem egy Simson s51 endurot. Tehát teljesen kezdő vagyok Simson téren. Az a problémám hogy a kuplung nem emel ki. A kuplung karnál állítottam annyit a bovdenen hogy kiemeljen, de így már nem lehet egy kézzel behúzni a kart, mert annyira erősen kell húzni. A kuplung kinyomó karja egyébként 90°-os szöget zár be a motorhoz képest alap helyzetben. Ezen kívül még az alapjárattal is gondok vannak. Annyira alacsony hogy mindig leáll ha nem húzogatom a gázt. Próbáltam állítani az alapjárati csavarral ( 16n3-4) de semmi változás nem történt. Ha jól tudom akkor a szivató és a gáz bovden közötti csavar az alapjárati, ugye? Aki tud az segítsen légszíves.
Üdvözlök minden motorostársamat ! Azt szeretném kérdezni nem tud e valaki 250 es Simsonra használt bilux kapcsolót.Vagy lehetne e újat szerezni valahogyan ? Ha tud valaki ,nagyon megköszönném......
Szerintetek a régi motorok jobb minőségűek az újaknál sokan mondták nekem (? )
pl: simson tovább birja mint egy yamaha dt 50 vagy egy honda crm 50? tartósabb strapabirobb job a szerkezete stb..
Felül a szuszogón fröcskölhet, és a szimeringet is terhelheti (bár ezt csak én gondolom). A kicsivel több szerintem nem baj, de felesleges is szerintem.
Keresek 2 db 51-es tankot, állapota mindegy, átalakításhoz kell, lehet sérült, horpadt, lényeg, hogy olcsó legyen. Valamint keresek még egy 51-es hengert ami szintén lehet sérült, persely sem szükséges, lényeg, hogy a hűtőbordák épek legyenek.
Uraim, tessék feltúrni a sufnit, itt egy ember aki megvenne 2 db rossz tankot és 1 db rossz hengert!:)
Helyileg:
-Kecskemét
-Dunaföldvár
-Paks
-Bonyhád
-Pécs
és ezek környéke. Személyesen venném át, a postával se kell vacakolni.
Olvasgattam a fórumon és látom, hogy Te már készítettél simsonra rezonátort. Most vettem egy házi készítésű rezót a motoromra és nem igazán akar vele mennini. Nagyon tanácstalan vagyok és sík hülye, nem értem a kipufogó kiszámítását Esetleg ha megadnám a paramétereit a kipufnak akkor utána tudnál számolni, hogy hol lehet elrontva? Hogy mit változtassak meg rajta. Vagy az is jó ha lenne egy jó, bevált terved. A kipufogót egy 60- as hengerhez szeretném. Nagyon szépen köszönöm az infót.
Valaki esetleg nem tudna segíteni?
pl: simson tovább birja mint egy yamaha dt 50 vagy egy honda crm 50? tartósabb strapabirobb job a szerkezete stb..
Keresek 2 db 51-es tankot, állapota mindegy, átalakításhoz kell, lehet sérült, horpadt, lényeg, hogy olcsó legyen. Valamint keresek még egy 51-es hengert ami szintén lehet sérült, persely sem szükséges, lényeg, hogy a hűtőbordák épek legyenek.
Uraim, tessék feltúrni a sufnit, itt egy ember aki megvenne 2 db rossz tankot és 1 db rossz hengert!:)
Helyileg:
-Kecskemét
-Dunaföldvár
-Paks
-Bonyhád
-Pécs
és ezek környéke. Személyesen venném át, a postával se kell vacakolni.
Olvasgattam a fórumon és látom, hogy Te már készítettél simsonra rezonátort. Most vettem egy házi készítésű rezót a motoromra és nem igazán akar vele mennini. Nagyon tanácstalan vagyok és sík hülye, nem értem a kipufogó kiszámítását Esetleg ha megadnám a paramétereit a kipufnak akkor utána tudnál számolni, hogy hol lehet elrontva? Hogy mit változtassak meg rajta. Vagy az is jó ha lenne egy jó, bevált terved. A kipufogót egy 60- as hengerhez szeretném. Nagyon szépen köszönöm az infót.