Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az összes gyertyával kipróbáltam amit itthon találtam, mert engem is idegesít de az öcsém baja majd megoldja
Csak azzal az egyfélével? Esküszöm küldök neked egyet,ami más fajta,és az enyém ment vele!
A BR -es gyertya elenállásos.
nem megy-- nem indul el
Mit értessz pontosan azon,hogy "nem megy"?
Akkor ez a simson valami csodabogár lehet pedig az ngk br8hs gyertyával menni kellene de esélytelen, csak isolator special hajlandó elindulni
Ha alapos pucolás után sem jó az alapjárat(kifelé tekerve nő az alapját),akkor a csatlakozásnál lévő "plomba" alatti csavart tekerd fél/egy fordulattal beljebb. Nekem ettől jó lett.(kevesebb anyagot kap alapjáraton)
Hát nekem bármilyennel elmegy,még amit a 120as skodából vettem ki 5 éve azzal is. Úgyhogy ezt cáfolnám.
Köszönöm szépen. A kuplungot sikerült beállítanom, már csak az alapjárattal van gond, meg az első fékkel mert az állandóan beragad. De a fékre azt olvastam hogy csak ki kell pucolni. Szóval az én gondom már csak az alapjárat.
Miért van az hogy a simson csak egy gyertya típussal hajlandó elindulni, a többitől csak rárúgásnál durran egyet és ennyi?
Valaki esetleg nem tudna segíteni?
hello! van havernak egy simson s51 enduro megragadt de aztán elengedte most ugyan ugy megy igy jó lesdz vagy csere legyen?
Szia karburátorhoz sajnos nem tudok szólni, nem volt ilyen típussal gondom. A kuplunghoz viszont van pár tippem. Meg kellene nézni, hogy a karnál mekkora a holtjáték. 2-3 mm-nek kell lennie. ÉN a finombeállítót visszacsavarnám és lenn a durva állítón állítanék rá, így majd a finom állítón tudsz nyugodtan állítani "bármikor". Ha ez a holtjáték megvan és mégsem emel ki, akkor megnézném levett deklinél, mit mutat a rajz. Valamint megmérném a lamella vastagságot. Elvileg az alapméret 3.3mm, nekem a gyári valami miatt megdagadt 3.9mm-re és ez 4 lamellánál már elegendő volt ahhoz, hogy ne emeljen ki.
Hello. Múlt héten vettem egy Simson s51 endurot. Tehát teljesen kezdő vagyok Simson téren. Az a problémám hogy a kuplung nem emel ki. A kuplung karnál állítottam annyit a bovdenen hogy kiemeljen, de így már nem lehet egy kézzel behúzni a kart, mert annyira erősen kell húzni. A kuplung kinyomó karja egyébként 90°-os szöget zár be a motorhoz képest alap helyzetben. Ezen kívül még az alapjárattal is gondok vannak. Annyira alacsony hogy mindig leáll ha nem húzogatom a gázt. Próbáltam állítani az alapjárati csavarral ( 16n3-4) de semmi változás nem történt. Ha jól tudom akkor a szivató és a gáz bovden közötti csavar az alapjárati, ugye? Aki tud az segítsen légszíves.
Üdvözlök minden motorostársamat ! Azt szeretném kérdezni nem tud e valaki 250 es Simsonra használt bilux kapcsolót.Vagy lehetne e újat szerezni valahogyan ? Ha tud valaki ,nagyon megköszönném......
Dehogy jobbak:D
Szerintetek a régi motorok jobb minőségűek az újaknál sokan mondták nekem (? )
pl: simson tovább birja mint egy yamaha dt 50 vagy egy honda crm 50? tartósabb strapabirobb job a szerkezete stb..
köszi a segítséget:D
Felül a szuszogón fröcskölhet, és a szimeringet is terhelheti (bár ezt csak én gondolom). A kicsivel több szerintem nem baj, de felesleges is szerintem.
köszi és akkor mivan ha több mert az enyémből öntöttem ki vagy 2 decit biztos és eddig tökéletesen működött?
Pontosan 34ml-t.
Első teleszkópba mennyi olajat kell önteni kb?
Kollégák!

Keresek 2 db 51-es tankot, állapota mindegy, átalakításhoz kell, lehet sérült, horpadt, lényeg, hogy olcsó legyen. Valamint keresek még egy 51-es hengert ami szintén lehet sérült, persely sem szükséges, lényeg, hogy a hűtőbordák épek legyenek.

Uraim, tessék feltúrni a sufnit, itt egy ember aki megvenne 2 db rossz tankot és 1 db rossz hengert!:)

Helyileg:
-Kecskemét
-Dunaföldvár
-Paks
-Bonyhád

-Pécs

és ezek környéke. Személyesen venném át, a postával se kell vacakolni.
Szia!

Olvasgattam a fórumon és látom, hogy Te már készítettél simsonra rezonátort. Most vettem egy házi készítésű rezót a motoromra és nem igazán akar vele mennini. Nagyon tanácstalan vagyok és sík hülye, nem értem a kipufogó kiszámítását Esetleg ha megadnám a paramétereit a kipufnak akkor utána tudnál számolni, hogy hol lehet elrontva? Hogy mit változtassak meg rajta. Vagy az is jó ha lenne egy jó, bevált terved. A kipufogót egy 60- as hengerhez szeretném. Nagyon szépen köszönöm az infót.
Szóval simán önts bele annyit amennyi kell, ne nézd az olajszintet a csavarnál.
A felső 2 rugó körül van, az alsó meg tényleg 3-4.