Sziasztok van egy simson s50-em egy star turbóhűtéses blokk van benne 3 sebességes szeretném belerakatni a negyediket is és az lenne a kérdésem, hogy bele lehet rakatni? és ha igen akkor körülbelül mennyibe kerül.
Előre is köszönöm a válaszokat:)
Érdekes betegsége van a simomnak.Ha nem pörgetem úgy veszem észre hogy sokat kap,de szépen kiforog és nagyon jól is megy aztán egyszercsak megáll mintha nemkapna anyagot,van amikor üresben sem tudom kipörgetni...Mitnézzek meg? karbi tiszta benzint is kap szóval nemértem 75ös fúvóka.
Volna egy kérdésem, mégpedig a következő:
S51 -es henger tőcsavarjainak milyen hosszú menetnek kell legyen a blokkfelekben? Az van, hogy a tőcsavar kiszakadt a helyéről, a blokkfélben szar a menet. Van menetvágókészletem. Tőcsavaron 3.5cm menet van, a blokkban a menethossz a tőcsavaroknak 1.5cm. Kérdés, hogy fúrhatok bele 3,5cm -eres lukat (amibe belevághatom a menetet)? Nehogy szarul járjak, hogy túlfúrom.
De hallottam valami javítóméretről is, létezik ilyen? Vagy mit tanácsoltok, mit csináljak? :)
Előre is köszönöm a segítséget!
hát a szerelőben nagyon megbíztam eddig, több tíz éve foglalkozik motorszereléssel, eddig mindent megcsinált úgy ahogy kellett. nem volt vele probléma, mindenki azt mondja, hogy ő a legjobb a környéken. még csinált sokmindent, fékpofákat cserélte, féket beállította, első telónál harmónikát cserélt, váltót beállította, telókat beállította, olajat cserélt, meg még sok mindent, pl első gumit cserélt.
Valaki meg tudná mondani hogy a csapszeghézagolóknál mekkora a megengedett legnagyobb és legkisebb játék?
Tehát mekkora lehet a hézag a hézagoló és a csapszegfurat felfekvő felülete, vagy a hézagoló és a hajtókar felső szeme között?
Nem tudom mennyire bízol a "szerelő"be,de ami műxik,azt nem kell bántani. Ha semmit nem cserélt,(bár tömítéseket szimeringeket mindenkép kellene) akkor jobb nem lesz, csak (mint ahogy látod) rosszabb. Az "állítgatásokon" kívül mit csinált még?
mióta szét lett húzva a blokkja, hogy átnézze a szerelő, és a karburátoron állított, mert sokat kapott, de még mindig sokat kap. azelőtt volt némi kompresszió, de végsebesség olyan 55-60 km/h még mindig, és nincs kompresszió.
az miért van hogy 3.ban nem pörög ki teljesen a gép? nem gyári motorról van szó. főtengelyszimeringeket nemrég cseréltem kompresszió 8.5. valakinek valami ötlet? 1-esben meg 2-esben hibátlanul megy. kevés anyagot kapna?
hello
Zoli véletlen nem tudod h kell beállítani egy dellorto PHBG 19-es karbinál az úszószintet, nincs vmi megadodd méret, vagy ezek nem is állíthatók?
Féklámpa 21W. Az egyik vezetéket rákötöd az izzóra. Hirtelen nem tudom milyen szinű, ha jól tévedek piros-sárga a töltés, ne azt. A hátsó helyzetjelző 5W, a tompított 35W úgy emlékszem.
Előre is köszönöm a válaszokat:)