Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem annyi kell bele ahogy gondolod, hanem S50-nék 0.5 liter, S51-nél 0.4 liter. Ha ezt a mennyiséget beleöntöd, jóval az ellenőrző csavar felett lesz. Ennyi a dolog.
Érdekelne hogy a Simson blokkba kb mennyi olajat kell önteni? Tudom hogy hogy kell nézni hogy meddig öntsem, csak nem tudom van-e itthon annyi.
Köszi
Tehát gyakorlatilag mehet mindenhova akár műanyag kosaras is (vagy hát poliamid), vagy mindegy lényegében, majd ár alapján döntök. Tűgörgőből milyen neves márkák vannak, ami valóban minőség is? INA, SKF, sajnos többet nem ismerek. AHogy olvasgatok lehet alsó INA-t én sem fogok tudni beszerezni, de hétfőn beszélek a boltal. Amúgy mi a reális ár egy alsó görgőért? kb 1500-2000ft? VAlahol olvastam, hogy az alsó ina-t 3700-ért adják :O :)
Főcihez tettek alapból poliamid kosarasat is.
Hogy mikor melyiket, namtom mi volt benne a renccer, szerintem semmi:)
Hát ha leveszem a végéről a gumicsövet akkor szemmel jól lehet látni tehát jelentős mennyiségről van szó (kb mintha parfümöt fújnál valahova)
Sziasztok
Miért van az hogy a simson csak egy gyertya típussal hajlandó elindulni, a többitől csak rárúgásnál durran egyet és ennyi?
A zimzonyba műanyagkosaras csapágyak voltak? Eddig az összes fém volt amit szétszedtünk.
Ina görgőnél jobat nemigen vehetsz.
KBK-KZK vlamelyik a hajtórúdszebe való görgő, hogy pontosan mit takar a betűszó, nemtom.

Műanyagkosaras volt eredetileg is, de tehetsz fémet is, nem forog akkorát, hogy baj legyen.
Akkor mondjuk maradjunk az Inánál, mivel igaz nem sokat használtam, de eddig bírja és árban is kedvező volt (igazából biztos be tudom szerezni). A kbk és kzk jelölések mit jelentenek? Nem a kosár anyagát? Valamint a koyo csapágyak kosara fém vagy műanyag legyen? Abból milyen ajánlott?
Bátran megveheted bármyleik neves gyártó görgőjét, a lényeg az, hogy jhajtórúdszembe való, és ne álltalános felhazsnálásu legyen.
Egyszer már írtad, hogy nem ajánlod, kb 1 éve már megy megy ez a felső görgő, de mindent cserélni szeretnék, amit kell, nem 2-3 ezren múlik a felújítás. Konkrétan milyen típusút ajánlasz, ami véleményed szerint tuti bírja?

Alul 12x16x13, felül 18x24x13-as. Persze nem a legdrágább görgőre gondoltam, csak valami igen megbízhatóra, minőségire.
Teljesne jó elképzelés, bár én nem hazsnálnék poliamid kosaras cuccot, de többeknek bevált, de akkor sem:)
Sziasztok! Szezon után fel szeretném újítani a motoromat, de a tartósságra törekednék. Amiket tervezek bele:

-Koyo C3-as csapágyat mindenhova.
-Viton szimeringet mindenhova
-Főtengelyt felújíttatni Rocket hajtókarral (ide milyen konkrét tűgörgő típust ajánlatok alulra felülre?) Most Ina műanyagkosaras van felül, nincs vele gond. Valami komoly görgőt szeretnék ide, mert a tartósság lesz a lényeg.

Mennyire jók az elképzeléseim alkatrészek terén?
Köszönöm de mitől? Esetleg az úszó tűszelep hamar lezár?
Nem kap benzint.
Sziasztok van egy kis problémám
Van egy s51 simson 2.ban félgáz után lepörög egyszerűen leáll. Ha leveszem a légszűrőt és kézzel elveszem a levegőt akkor felpörög mi lehet a baja?
Tudna nekem valaki segíteni? Előre is köszönöm!
Ez bizonyos mértékig normális jelenség, a nagy részét vissza is szívja.
Kérdés, hogy mennyi az annyi.
Ha valaki jártas S50 blokk szerelésben, legyen szíves segítsen mert még az életkedvem is elvette ez blokk...

Szóval összeraktam az S50 blokkomat, mindent a megfelelő sorrendben, rugót is előfeszítettem ahogy mondták. Mikor viszont összeraktam a blokkot a kuplungkosarat forgatva a berúgótengely egy ideig csak "pattogott", majd el is kezdett reteszelni, pedig nem volt lenyomva. Ezt mind a kettő irányba csinálja, akármerre forgatom a kuplungot. A másik hogy ha lenyomom a berúgótengelyt akkor vissza sem akar ugrani alapállapotba, kézzel kell visszahúzni.
Ez mitől lehet? Valahogy összerakáskor szétugrott a rugó?

Ma már 2x húztam blokkot, kissé feltornázta az idegeimet...
hello emberek
tudna segíteni valaki ?
Van egy olyan gondom, hogy a simsonom menet közben a karburátorból benzint köpköd ki de a légszűrő felőli végén, megtudná mondani valaki mitől van ez.
előre is köszi
Sperber, vagy Habicht blokkot keress.
Köszönöm szépen a tanácsot akkor utánanézek.
Létezik gyári 4 sebességes váltó azokba a blokkokba is, de nálunk 25-40 rugót elkérnek érte.
Természetesen a mtoor simán elviszi, mivel az utsó sebesség alig hosszabb, jóformán csak rugalmasabb lesz tőle a motor.

A beépítést nehezíti, hogy két illesztett futatot el kell követni a motorházba.
A leg egyszerűbb neten venni Németorzságból egy négsebessége blokkot és azt betenni a mtoortba.
összességébn olcsóbb lesz mint ha berhelénél.
Nem olcsó, de nem tudod mennyi...
ez jó:)
Rendben köszönöm szépen:)
belelehet de az ár nem olcso nem tom mennyi, de nem éri meg mert sok neki a 4 elég 3 hidd el