az előző kérdésem még mindig érdekel, de vannak újak is
12v-os simson-ba hány w-os izzók kellenek előre és hátra?
van töltőtekercsem, de nincs akkumulátorom, a töltő tekercs vezetékei csak le vannak ragasztva. ha ezekre kötöm rá a féklámpát akkor abba hány w-os izzó kell?
azért akarom rákötni mert így ugye el fog tűnni az a jelenség hogy mikor fékezek akkor tompul a lámpa ereje, meg legalább lesz haszna a töltőtekercsnek :)
a töltőtekercsből ugye két szál jön fel. ez a kettő szolgálja a pozitív, illetve negatívot vagy elég csak az egyiket rákötni az izzóra a másikat meg a testre?
"ha tekercsenként egyenrányítasz, és utána közösíted."
Nehogy a két tekercs egymás ellen dolgozzon, egyenirányítás után már +- a megfelelő helyre. A diódahidak pár forintba kerülnek.
látom hogy az egyik 3.2 a másik meg 3.5, de nem tudom hogy ez mit jelent. mindkettő belemegy a teleszkópba? a 3.5-ös jobban kinyomja a motort? vagy mi?
Üdv Simson s 51N bontás:D akit érdekelnek alkatrészek írjanak szinte minden van. a váz van eddig szétbontva a blokk működés képtelen minden új benne de nem lehet berúgni nem akad a racsni. apró gondja van de nem akarok vele foglalkozni már és kellene a pénz is a blokkban a csapágyak a szimneringek a főtengely a fogaskereket újjak. Akit érdekel írjon a Bekeske@citromail.hu e-mail címre vagy hívjon a +36303623898 as telefonszámon hétfőn szerdán csütörtökön 4 után a többi napokon bármelyik időpontban lehet híyni a blokk 15 ezer ebben a vázzal együtt 25 ezer ha egyben viszi akkor alkudni is lehet.
Viszont ha magasabb hőmérsékleten üzemel, miután bemelegszik beáll a dolog. A C3 kisebb hézaga viszont nem lenne elég. Lehet, hogy nagyon el vagyok tévedve, de nekem így logikus. Hiába C3 a belevaló, egy egekig forgó gépben tönkremegy.
Nem megszakítós,babetta gyújtás.Igen lehetett volna egyenirányítás után is közösíteni,de kimértem és mivel jóvolt és már nemtudom mióta tökéletesen működik így maradt is,cél volt a lehető legegyszerűbben kivitelezni is.
Nem akarlak megsérteni, de tőlem kérdezed, hogy értek e hozzá közben meg nem nézted meg, hogy miylen fázisban gerjesztődnek a tekercsek?
A megszakítós az mintha egészen 60 fok közeli lenne, az még jó is.
De ez az egész mizéria elkerülhető, ha tekercsenként egyenrányítasz, és utána közösíted.
nem egy bonyulult dolog ez hogy számolni kéne veszteségekkel stb,a babi gyújtás alap állapotban képtelen elvinni egy komolyabb világítást így mindenféleképp akku a legjobb megoldás,ha minden van duda,index,féklámpa akkor meg főleg.
Hogyértve hogy nem azonos fázisban? Van két egyforma világítótekercs sorbakötve ezcsak egy tekercs semmi érdekes..,úgyvan megcsinálva hogy max forulaton se legyen több a feszültség mint amennyi kell így feszültségszabályzó nemkell.Ez így kapott egy sima diódahidat ami tölti az akkut.Nemtudom már fejből de talán az első égő 55w a hátsó 21 és minden gond nélkül működik ez így.
sorbakötöttél két tekercset?
Azok hogy nem melegíytették egymást?
eléggé ne azonos fázisban műkszenek.
Amúgy azzla volna a probléma, hogy az egyenrángató is esik vagy 1 volt, a tárolásnak is rendesen van vesztesége.
HA a 60 wattot szeretnél egyenbe kivenni tartósan, ahhoz kell vagy 75-80 watt válótban minima.
ennyit meg hogy álíltasz elő két helytelen fázisban , egymásra dolgozó tekerccsel?
Milyen szinten értesz az elektronikához? (nekem az egyik hobbim és értem is eléggé) mégis minek szórakoznék azzal a pár wattos kis lepkefing tekercsekkel vagy akár az áttekerésükkel/nagyobb vasmag ha sorba kötve a két tekercset bőven tölt annyit hogy minden gond nélkül megy róla.Hol itt a hiba? legalább nincs az idegesítő fordulat függő fényerő sem.
Valaki megtudná mondani s50nél hogyan kell beállítani a váltót? Nemtaláltam leírást hozzá van két csavar melyik mit állít? és mihez képest mennyire kéne állítanom? állítottam rajta most néha kidobja az egyest de a 3.at már nem.
Bekötöttem 6voltos égőkkel váltóba a generátorról hát kb annyit ért mint a fing,vett bele haverom 11Ah akksit raktam rá egy sima diódahidat és tökéletes,egyforma fényerő mindig nem is merül szerintem teljesen jó.
Akármennyit forog, ahova C3 való ott a C4-esel nem áll be beszerelés után a megfelelő hézag, lógni fog, mivel C4-nél a Radiális hézag nagyobb mint C3nál.
12v-os simson-ba hány w-os izzók kellenek előre és hátra?
van töltőtekercsem, de nincs akkumulátorom, a töltő tekercs vezetékei csak le vannak ragasztva. ha ezekre kötöm rá a féklámpát akkor abba hány w-os izzó kell?
azért akarom rákötni mert így ugye el fog tűnni az a jelenség hogy mikor fékezek akkor tompul a lámpa ereje, meg legalább lesz haszna a töltőtekercsnek :)
a töltőtekercsből ugye két szál jön fel. ez a kettő szolgálja a pozitív, illetve negatívot vagy elég csak az egyiket rákötni az izzóra a másikat meg a testre?
Kösz
D:)
Nehogy a két tekercs egymás ellen dolgozzon, egyenirányítás után már +- a megfelelő helyre. A diódahidak pár forintba kerülnek.
a két teleszkóprugó között mi a különbség?
http://www.mofaker.hu/termek/T...
http://www.mofaker.
hu/termek/T...
látom hogy az egyik 3.2 a másik meg 3.5, de nem tudom hogy ez mit jelent. mindkettő belemegy a teleszkópba? a 3.5-ös jobban kinyomja a motort? vagy mi?
másik kérdés: hány deci olaj kell a teleszkópba?
A megszakítós az mintha egészen 60 fok közeli lenne, az még jó is.
De ez az egész mizéria elkerülhető, ha tekercsenként egyenrányítasz, és utána közösíted.
Azok hogy nem melegíytették egymást?
eléggé ne azonos fázisban műkszenek.
Amúgy azzla volna a probléma, hogy az egyenrángató is esik vagy 1 volt, a tárolásnak is rendesen van vesztesége.
HA a 60 wattot szeretnél egyenbe kivenni tartósan, ahhoz kell vagy 75-80 watt válótban minima.
ennyit meg hogy álíltasz elő két helytelen fázisban , egymásra dolgozó tekerccsel?