Csak nagyvonalakban irtam le. Arra akartam utalni, hogy tok folosleges feszultseget merni, csak nayon nagy kulonbsegek feltunoek. Pl. 12 voltos tekercsnel 4 volt.
Terhelve, viszont a fesz csak addig emelkedik, amíg a tekercsben folydogáló áram akkora mágneses mezőt nem gerjeszt, ami már csökkenti a forgórész állandó mágnesének gerjesztő hatását (deszépenmegaszontam) ettől kezdve a feszely, nemigen emelkedik felfele.
(ezt hívják terheléses szabályozásnak)
Nomost fizikai tanulmanyaim szerint a zzindukalt feszultseg fugg a fordulatszamtol. Szoval nem stabil 6 voltot ad a cucc, hanem egy intervallumon belul ingadozik. Javitsatok ki ha rosszul tudom.
Üdv,a sámsonomon babszi gyula van,és hát a világításom elég gyenge mostmár,eddig szinte alapjárat közelében már jó erősen világított a benne lép spot izzó 25w-os,most meg már fordulaton is épp hogy csak sárgállik, egyébként kis vasmagos világító teki van rajta,kérdésem az lenne ha tennék bele 1 nagy vasmagosat az vissza adná e ismét az erejét,vagy tegyek be 2 nagy vasmagosat aztán lesz fényerő is ?
sziasztok! van egy simson 6voltos világítótekercs van benne, de valamiért csak 4v-ot ad le. ha valakinek valami tippje van, hogy ez miért lehet, az írjon. köszi
Persze, meg, de már nem tudok mit mondani.
Folymatosan hiteget ez az hegesztő ember engem.
Már vissza sem tudom adni érintetlenül mert a csonk már le van fűrészelve.
Nagyon kellemetlen eset, elhiheted én is szeretnék már túl lenni rajta.
Kárt okoz ez az ember nekem is és neked is, az én szavahihetőséemet játssza el, de sajnos semit nem tehetek zon kívül, hogy baszogatom .
Jelentkezem, ha történt elérelépés.
Kifejezhetetlen mértékben sajnálom, hogy ez a dolog így elbaszódott.
végülis nem találtam megfelelő polírkorongot a szimó teleszkópszárra
össze lett rakva úgy ahogy van
most kiderül mit tud az utángyártott mofakeres 7 ezerért
sziasztoo.azt szeretném kérdezni h van egy simom rugásra nem indul,ha tolom vagy 20métert akkor nehezen beindul.szikra.benzin van.mi lehet a baja?mit állitsak?
Valaki megtudná mondani hogy s50es blokknál a tetején a két beállító csavar mire szolgál? és hogyan kell beállítani a váltót? semmi leírást nemtaláltam a váltó beállításáról... Másik hiba.. 72es fúvóka szépen veszi a lapot is,de 2.ban mintha már nembírna kiforogni... mintha valami visszafogná a motort kb olyan mintha elfogyna a kajája...karbin nemtudok állítani csak alapjáratot,jobb a másikfajta karbi? mert akkor rakok azt rá.Gyújtás 1,5mm,esetleg még szimeringre gondolok a gyújtásnál mert kicsit engedi az olajat,bár van alapjárat és nem pörög fel akkor elvileg csak nemszív falsot,benzinszintet mennyire kell állítani? holnap rakok bele kisebb fúvókát hátha....
érdekes... ha szivatóval indulok el akkor valamennyire van ereje a motornak ( valamennyire húz ), de ha nem akkor meg alig akar gyorsulni. de ha szivatóval megyek, akkor egy idő után, miután bemelegszik, akkor elkezd dadogni, mert sokat kap. mitől lehet ez? a motornak amúgy semmi ereje nincsen, és végsebességre is olyan 55 km/h
Akkor jól gondoltam,hát én ott nemtudok mert megvolt szakadva a menet és belülre raktam két anyát de a váltóhöz beöntöttem fél litert annak át is kell folynia szóval csakjó.
Sziasztok!
S50es blokkra raktam 51es gyújtást kompletten lendkerékkel.A trafót hogy kell bekötni?melyik lába a test az 1es vagy a 15ös? a másik lábára a tekercstől jövő kábel kell és elvileg megy igaz? a gyújtótekercsről megy egy kábel a kiskondira,ide csatlakozik a vezetékek közül egy,és a megszakító érintkezője is.
Üdv!
Érdekelne, hogy valaki tudna e nekem eladó babetta gyulytáshoz hézagolót-távtartót. Most bontom szét a simson s50-em és babi gyulytást akarok rá tenni forgó-állórész megvan már csak tirisztor és a távtartó kéne.
Képeket a melóról majd töltök fel.
Jaaa! A quantum fizika könyvet én is átlapozom! De értelmezni nem tudom! (Meg még így vagyok sokmindennel,de én ellenben nem ebből élek,ahhoz értek!) :)))
(kábé)
Terhelve, viszont a fesz csak addig emelkedik, amíg a tekercsben folydogáló áram akkora mágneses mezőt nem gerjeszt, ami már csökkenti a forgórész állandó mágnesének gerjesztő hatását (deszépenmegaszontam) ettől kezdve a feszely, nemigen emelkedik felfele.
(ezt hívják terheléses szabályozásnak)
Simsont keresek az lenne a lényeg hogy a blokkja jó legyen és a váz ne legyen megcsavarodva:) nyíregyháza környékén
Folymatosan hiteget ez az hegesztő ember engem.
Már vissza sem tudom adni érintetlenül mert a csonk már le van fűrészelve.
Nagyon kellemetlen eset, elhiheted én is szeretnék már túl lenni rajta.
Kárt okoz ez az ember nekem is és neked is, az én szavahihetőséemet játssza el, de sajnos semit nem tehetek zon kívül, hogy baszogatom .
Jelentkezem, ha történt elérelépés.
Kifejezhetetlen mértékben sajnálom, hogy ez a dolog így elbaszódott.
össze lett rakva úgy ahogy van
most kiderül mit tud az utángyártott mofakeres 7 ezerért
Ugyan úgy határol mint az újabb blokkoknál.
Valaki megtudná mondani hogy s50es blokknál a tetején a két beállító csavar mire szolgál? és hogyan kell beállítani a váltót? semmi leírást nemtaláltam a váltó beállításáról... Másik hiba.. 72es fúvóka szépen veszi a lapot is,de 2.ban mintha már nembírna kiforogni... mintha valami visszafogná a motort kb olyan mintha elfogyna a kajája...karbin nemtudok állítani csak alapjáratot,jobb a másikfajta karbi? mert akkor rakok azt rá.Gyújtás 1,5mm,esetleg még szimeringre gondolok a gyújtásnál mert kicsit engedi az olajat,bár van alapjárat és nem pörög fel akkor elvileg csak nemszív falsot,benzinszintet mennyire kell állítani? holnap rakok bele kisebb fúvókát hátha....
5deci
S50es blokkra raktam 51es gyújtást kompletten lendkerékkel.A trafót hogy kell bekötni?melyik lába a test az 1es vagy a 15ös? a másik lábára a tekercstől jövő kábel kell és elvileg megy igaz? a gyújtótekercsről megy egy kábel a kiskondira,ide csatlakozik a vezetékek közül egy,és a megszakító érintkezője is.
Érdekelne, hogy valaki tudna e nekem eladó babetta gyulytáshoz hézagolót-távtartót. Most bontom szét a simson s50-em és babi gyulytást akarok rá tenni forgó-állórész megvan már csak tirisztor és a távtartó kéne.
Képeket a melóról majd töltök fel.