Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Café racer stílus szerintetek jól állna neki?
Jólvan, hajrá.
Jó vettem a poént!:D Az első komolyabb menetre nagyon kiváncsi vagyok.:D
OKé, akkor örülök neki, hogy fel tudtad használni.
(A fos meg amolyan humorizálás lett volna arra akét igen kiváló nagyértékű kerékre:)
Az egyik kicsit meg van marva, de fosnak nem fos.
Ez a tőlem származó két fos kerék?
Összeállt annyira, hogy egy garázskört menjek vele (széjjjjjelnyírta az éket). Egy kiderült: a fék nagyon bika!
Helló most szeretnék egy fasza Légszűrőt a szimómba segítsetek már pls :D
Nézzétek meg 60/4 rezó :D
Most kezdtem csínálni ha lehet ne oltsatok pls :D
MBX kerekek benne vannak a Simoban. Nagyon király, még vannak simítások, de ha kész dobok fel képet.
Lapos alátét+ rugós alátét + inbuszcsavar.
hogy lehet mz első villát beszerelni a simóba?
tegyél rá egy batár nagy benzinszűrőt
de csak azután hogy kimostad a tankot és tettél bele rendes helyről származó benzint
Nekem is karburátor problémám van MÉG MINDIG, mondjuk nekem n1-es. elmesélem a történetet: Amikor megvettem a gépet nem volt alapjárata, viszont nagyon jól húzott, de a végsebessége nem volt jó, olyan 55 km/h. elvittem szerelőhöz és beállította az alapjáratot, és mentem vele egy kört, minden hibátlan volt. másnap egy kicsit hosszabb motorozásra szántam el magam, de 2 km után nem pörgött fel a motor, ha alacsony fordulatra engedtem. sokat kapott.
Másnap megint elvittem, a szerelőhöz, ott volt 2 hétig, és amikor kipróbáltam az első kereszteződésnél megállt nem pörgött fel. visszavittem, és másnap reggelre meg is csinálta, nem volt vele probléma. elmentem vele 1-2 km-t és gond nélkül ment, mondjuk ereje annyi sem volt mint egy biciklinek amit széllel szemben tekersz. elmentem vele egy 4 km-t és megint kezdte ezt csinálni, nem pörgött fel. otthon szétszedtük a karburátort és a fúvókák teljesen el voltak rakódva... kitísztítottuk ahogyan csak bírtuk, összeraktuk. az alapjáratot sehogy sem tudtuk beállítani, és még ereje sem volt, még annyi sem mint azelőtt de most legalább akármikor felpörög a motorja, mondjuk elég lassan, de melegen mindig elsőre indul. mi lehet a probléma megoldása? a hétvégén lesz időm, vennék egy karbi javító szettet, és a fúvókákat, vagy miket (amin a benzin "átmegy") kicserélném. szerintetek megoldaná a problémát? ja és a válaszokat előre köszi és bocsi amiért ilyen sokat írtam =)
N3as karburátort h kell beállítani h melegen is legyen alapjárat és a levegő is jó legyen?
Dede rendesen meg lett huzva!
Nem huztad meg?
Mi lehett a baj megszakito 1 kőr után elmozdul!?
simson gyári papirokat utmutatókat keresk ! email: ardai.d@freemail.hu simson gyári km óra is érdekelne!
Sziasztok! Mennyire lenne baj, ha a kuplungba 1 rövid kinyomópálca helyett 2-t raknék? Ma cseréltem kuplunglamellát és fémbetéteset raktam bele. Lenn a durva állító csavar viszont Egy síkban van az anyával. Ez kicsit zavar. A régi 4 lamella és az új 4 lamella közti vastagsági különbség 1,5 mm tolómérővel mérve.
Van 3db felesleges indexrelém 30Amper terhelhetőséggel így vészvillogó is kivitelezhető vele.LED -es indexhez is! Érdeklődni adatlapomon van email!
Üdv! Van valakinek eladó csutkakormány? tamasitibor95citromail.hu-ra írj ha akadna elfekvőben.
Tuningolás ès gányolás közt elèg nagy a különbség!
Köszike! Így hagyom a szimeringet,megy ameddig megy,van nálam mindig szerszám+szimering,legfeljebb... Viszont,most olyan van,hogy ha sebességbe rakom és engedem ki a kuplungot(kvázi megyek) úgy 3-4ezres fordulatig fütyül valami. Nagyobb fordulaton,vagy behúzott kuplungnál nincs ez. Mi a bánat? Cseréltem gyújtás oldali szimeringet is.
Köszi a segítséget! Lehet inkább veszek mellé egy nsr-t is:D Azt nem kell tuningolni sem:)
helló. a blokkra ráköltheted a gatyádat is :D 70es henger uj v használt 2-4-5-6 felőlős esetleg membrános, hamér van henger akkor ahhoz kell egy karburátor is 19, 21 ,24es, a kipufogót meg legyártatod hozzá hogy milyen fordulatú legyen, a hengerhez kell egy erősített főtengely is a kiöntött nagyobb sűrítést eredményez, egy máik gyújtás ami többet forog, magas fordulatú csapágyak, 70es kuplung vagy ha a gyári legalább 1.6-1.8mm es tányérrugó, 5ös váltó is van az kicsit költségesebb :D