Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A csapágy van belül. Majd egy zéger, (talán) és a szimering. Ha nincs lépcső a tengelyen, akkor baj nem lehet belőle. Emlékszem olyanra is, hogy egy helyett két keskenyebb szimeringet tettem olyan helyre ahol szélesebb hely volt .
Ne tuningold! Menj ki egyenes útra, és akkor ott látni fogod, hogy még a 4. is sok neki.
"Segédmotoros kerékpár" = "önerejéből max 45 Km / h sebességre képes.
Úgy, hogy ha egy mód van rá ne gányolj.
Sziasztok! Nemrég vettem egy simson s51-t 4 sebességes váltóval. Olyan kérdésem lenne,hogy hogyan tudom feltuningolni a blokkot? Van hozzá olyan kipufogó,amitől nagyon szép hangja lenne,és jobban is menne? Ha lehet,mellőzném a gyári hengernél nagyobb méretűt,de ha nincs más akkor 70-es lesz:) Esetleg van olyan megoldás,hogy 5 sebességesre lehetne megcsinálni?
Énis benyomtam egyszer teljesen(ilyen hülye egy megoldást) de jóvolt úgyis nemette az olajat meg semmi különbséget nemvettem észre.
De most komolyan, járhatok így vele nyugodtan,vagy cseréljem ki,és csak szintig nyomjam be?
így,hogy bement mint az állat,mi lesz a következménye?
Annak szintben kell lenni. Bemegy jobban is, de csak szintig szabad benyomni.
a szimeringen belül kellene a zéger? És attól nem menne beljebb ugyi? Nem tudom van e zéger,nem emlékszem. Ameddig így megy,nem szedem szét,de ha megint jelentkezik a hiba,akkor alaposabban utána járok a dolgoknak.
tanács: lökd el
Nincs helye egy zéger-gyűrűnek:
vagy irj ide
Simson gyári papírokat iratokat használati utmutatókat keresek! ha valakinek van az irjon e-mailba : ardai.d@freemail.hu
sziasztok! Sikerült végre megcsinálni a gépet.(végre volt rá időm) Nem a gyújtás volt(azért cseréltem kondi+mexát) hanem amit az elejétől sejtettem,teljesen kilökte a kuplungoldali szimmmeringet(nem én raktam össze, így vettem a komplett blokkot) és beszívott vagy 2dl olajat. Kimostam,és kicseréltem a szimmeringet. A régi segítségével nyomtam a helyére. Az lenne a kérdésem, az normális,hogy olyan mélyre ment az új,hogy a régi is simán elfér,szintbe van a ház szélével. Azért a régit kivettem,de az új olyan mélyen van,mint az őszi szántás+még egy kicsi! :) jó ez így?
Akkor azthiszem megnézem a Keystone-t, ami most benne van, hogy hogy néz ki. Gondolom annál azért nem ferde a csapszegfurat.
Rendesen félrejár.
HA az egyik oldlat a csapszeg felett kormos, a másik oldalon meg fémszínű a tűzgát(gyűrű feletti rész) akkor csálén áll a dugó.

Utángyértott alkatrészeknél kiváló krdés, hogy a hajtórúd ferde, vagy a dugóban a csapszegfurat?
Nem Simson, de biztos tudtok segíteni. Indítózás közben egy működőképes akksi feszültsége mennyire eshet le? 50-nes robogóról beszélünk.
Mit jelent az ilyen dugattyúkép? A képen a dugattyú menetirány szerinti jobb oldala a gyűrűig kormos. Bocs a rossz minőségért.
Köszi
Azt hittem,hogy valami nálam nem oké.
Szerver probléma, sajna semmi ráhatásunk nincs.
Zoli!
Nem tudod mi van a simsonosok.hu-val?
Két napja nem jön be az oldal....
Nem kell valakinek egy szinte új Amal19-es karbi? 10pénzre+postára gondoltam.
na akkor szerzek olyant, itthon csak filc van
vagy megnézem mit csinál vele a fogkrémes rongy, bár az kicsit lassú..
Akor sima finom polír koronggal(rongy nem filc) és hosszában.
olyasmi mint a szálcsiszolt cuccok, csak valamennyivel finomabb
HA konkrétan nem recés, hanem csak hullámos életlenül, szerintme ne bántsad.