Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Van egy s51 -es enduro-m, nemrég került hozzám. Most cseréltem a blokkban minden csapágyat és szimeringet. Jó is volt minden 2 napig, aztán tegnaptól elkezdett szaggatni. Most addig fajult a helyzet, hogy ha beindul, és ha nem húzok gázt akkor leáll és ha húzom akkor nem pörög fel, ledadog, fullad, leáll. Karbit már megnéztem.
Ha valaki tud tanácsot adni, akkor azt megköszönöm.
Üdv: Tomi
végül megvettem a mofakeres teleszkópszárakat
tököm kivolt a simson alkatrész árusokkal, ha oda kerültünk hogy eltekerek megnézni utána már senki sem állt szóba velem....
szóval
nem az a tükörsima felület, mivel lehetne felpolírozni?
nem veszélyes, de létszik hogy kicsit elnagyolt a csiszolás krómozás előtt
kicsit kellene símítani rajta hogy ne rágja meg mindjárt a szimmeringet
van ötlet?
köszi!
Sziasztok!

Segítségeteket, ötleteiteket szeretném kérni , hogy hogy szereljem bele a imsonomba az mz első villát kompletten? Előre is köszönöm!
oké, ez megvan. de még mindig nem jó.
Otten bele kellene lesned, hogy a váltókar bazstatása kzben nem mutatkozi e valami rendellenesség.
Törött akármi, legugott bárakármi.

Ha minden büfé, beugrasztod egyesbe és a lánckerék felől mérve beálíltasz 46,4 mm körnékét, hogy ot legyen a vonyóék vége.
ekkor kb feszülségmentes állapotban kell lennie az egész mechanizmusnak.
jó oké, le van szedve, de hogy állítsam be? vagy mennyit lehet csavarni a csőanyán hogy már legyen valami különbség?
köszi :)
Az első váltóállítás nekem is így zajlott. Tekergettem 20 percet mire sikerült. Nekem az segített, hogy néztem hogy veszi a sebességeket. Nézd meg az egyest. Érzésed szerint kicsit túlugrik rajta, vagy épphogy beveszi. Úgy állítsd be, hogy kényelmesen bekattanjon. Aztán jön a kettes és így tovább... Próbálkozni kell.:D
Tedd a kezed a monitorra!
Aha, már érzem, hogy le kell szedned a puklung oldali deklit.
Küldöm a dekliszedő energiát.
oké, most gáz van. eltekertem a négyes felé, de mostmár tök mind1 hogy merre tekerem, mert csak egyes van vagy ketes.
segítség!
Akku,akkutöltő és bekell kötözgetni ennyi csak.
Helló mindenkinek!
Olyan kérdésem lenne, hogy van egy 12V-os rendszerű N-es simsonom és érdekelne, hogy pontosan miket kellene beszereznem ahhoz, hogy indexesre alakíthassam. Indexek, tartók, relé, kombikapcsoló, gyújtáskapcsoló megvan, de még miket vegyek hozzá?
sziasztok! Van eladó simson vázam (tank elkelt) központi teló, 70esre mart blokkfelek (szám nincs benne és a gyujtás felőli oldat nem tökéletes), gyujtás kompletten (mexás) 50es és 51es henger hengerfej, karburátor, babetta króm ráf, 51 és 50es váz.
KERESEK cserélek/vennék Mz 16"os hátsóráfra és mz tárcsás agyra! Köszi szép napot!
Hát kérlekszépen z a kérdés mi a cél.
Tekerheted az ellnekező irányba is, csk akkor nem lesz negyedik:)
Üdv Simsonosok.

Van egy Acerbis műanyag krossz tankom új csappal.
Elég könnyű és áramvonalas egy lapos ülléssel pályagépre szerintem elég jó lenne. Ha valakit érdekel itt vagy az adatlapomon lévő email címen elér.
ha jól értem akkor nekem a négyes felé kell tekerni, mert ugye az abszolult nincs.
A a csőanyát az óramutató járásával ellenkező iráyba tekered, akkor a váltódob és ezzel ez egész bazsás alaphelyzetét az egyes irányába tolja.
HA az óramutatóval egyezően, akkor meg a négyes felé.
Nemtom, nekem nagyon rég sikerült mr anyát megszíkítanom, pedig nincs nyomatékkulcsom.

A kis anyákat egyszerűen kcisike szárral(kis imbusz) húzom meg 1 ujjal
Egy racsnis készlet nagy karjával nem kunszt megszíkítani, de az nem is arra vló.

A bolti tőcsavar vélhetően a leg takonyab anyagból van ami csak létezik, talán még 5,6 os sincs, a gzári meg minima 8,8as.
Valakinek tárcsásításhoz? csak le kell festeni.
köszia segítséget, egy tömítéssel megoldódott a probléma :D
de sajnos előjött egy másik:
a 4. sebesség szinte egyáltalán nincs meg és ha kettesbe vagy hármasba akarom rakni akkor duplán kell váltani. konkrétan pl. 1-ből: kuplung, vált, kuplung ki, kuplung, vált, kuplung ki és ilyenkor van 2-ben. 3-ba ugyan így kell, bár néha egyből veszi mind a kettőt.

tudom hogy a blokk tetején kell kitekerni az anyát és amögött kell valamit bűvészkedni, de nem tudom konkrétan mit hogy kéne. valami segítséget tudnál adni?
Hát simson.hu-n, ha jól rémlik van egy cikk ami ezzel foglalkozik. Szerintem fóliakondit már nem igen kapsz jó minőségűt.
Sziasztok!

Nos a helyzet a következő simsonon babetta gyújtás.Régifajta "tranzimo" kondival,a világítótekercsek sorba kötve.A világítás akkuról megy egy sima egyenirányítóval.Sajna strobi nem lévén nincs teljesen pontosan belőve de elég jó,ha viszont a lámpát is felkapcsolom (van csak gyújtás,és van gyújtás lámpa töltés gyári kapcsolóval) akkor durrog letilt...Ez mitől lehet? elviekben semmi köze a gyújtáshoz...és csak nem fogja vissza annyira a mágnest...Átakarom most alakítani hogy csak két világítótekercs és két sorbakötött gyújtótekercs legyen,remélem ígyis fog eleget tölteni a nagyobb vasmagú tekercsel.Hallottam olyan megoldást hogy glimmlámpával lehet csinálni "strobit" erről tud valaki valamit?Sima koax kábel és a belső eret a pipához kell kötni.Megkéne néznem pontosan hol ad szikrát és belőni rendesen 1,5-6mm-re az előgyújtást is.
Elég az utángyártott horgonyzott is.

Nekem egy másik kérdésem lenne. Honnan tudnék jó minőségű (gyárival megegyező) kondenzátort venni? Utángyártott van a gépben, de valami miatt a csavar felől a sárgás műanyag része be van repedezve, de nagyon. Cserélném, ha lenne valami tényleg megbízható darab.
Értem értem!
Abban segíts már, jó minőségű hengertőcsavart honnan lehet szerezni? A bolti elszakad konkrétan. Vagy elég a bolti is, csak nem érzem a 10NM-t?