Még semmibe, mert nincs készen a sorozat sajna.
Kitört a tavasz, és egyszerre akar mindenki mindent, a váltóra meg kellene pár hét kitökölni hogy készen legyen legalább az első sorozat.
De azért lassacskán készülni fog.
Ott tart, hogy a váltódobok félkészen állnak, a csőtengely fúrósablonja készen van, már csak oda kelelne állni és egyben letolni pár 10 darabot,mert egy-két darabot nagyn nem érdemes.
de erre most egyszerűen nicsn idő.
köszönöm szépen! Remélem sikerülni fog. Nézegettem a weboldaladon a termékeidet,ha jó lesz a verda,megkereslek,egy két dolgot vennék tőled. Mégegyszer köszi.(ha elakadok,úgy is kereslek majd! :) )
A gerjesztő töltögeti a kondit az elektronikában amit a tiri a jeladó jelére rásüt a trafóra.
(vannak jealdó nélküli tirisek ezek más felépítésűek mint a simsoné)
Persze, ezzel a gerjesztő rövdrzárással(testeléssel) az a baj, hogy iylenkor renesen felmegy az áram a gerjesztőben emi nem feltétlenül egészséges folyamat, de gyárilag is így van megoldva.
Ha elveszed(letesteled) a jeladó jelét a motor akkor is megáll.
a világítással nem lesz gondom,töltés ugye egyenlőre nem kell. A gerjesztő meg a jeladó,az két különböző vezeték? És akkor a gerjesztőt testeljem a gombbal, a tiri előtt?
Köszi! Lenne még egy kérdésem: most 6v mexás a rendszer,index,akku,gyújtkapcs nincs. Van egy komplett 12v tiris rendszerem itthon. Ha kicserélem őket,de nem nagyon akarok vezetékelni(akku,töltő,index,gyújtkapcs) megtudom oldani pl a leállítást ugyanúgy a leállító gombbal? Az izzókat természetesen 12v ra cserélem. Tehát a vezetékeléshez nem nyúlok,csak lehúzom a régi alaplap vezetékeit,és az újét kötöm a helyükre,természetesen a tirisztoros egységet közbeiktatva,meg a trafót kicserélem tirishez valóra. Gyorsan kéne a moci,mert így most nem megy és az autonak meg lejárt a műszakija. Később aztán átvezetékelem index gyújtkapcs akku rendesen,de erre most nincs időm.
A kondi részelgesen és teljesen is tönre tud menni, gyorsan és lassan is.
Meg tud szakadni,vagy át tud ütni, elveszítve a kapacitása egy részét vagy egészét.
Kondi nélkül is szikrázik a gyertya rendszerint, csak haloványan.
S51-ről van szó és átnéztem a jav. könyvet és meg is néztem egy youtube videót, eddig is úgy volt összerakva, de azért szétszedtem és újra összeraktam és semmi.
azt vettem észre hogy a váltó jó, csak szorul. ha nincs rajta a fedél a blokkon akkor tökéletesen lehet vele váltani, vissza is húzza a kart és a berugót is (mint kiderült a berugót azért nem húzta vissza mert elgyengült a rugó, egy csere meg is oldotta), veszi az összes sebességet. de ahogy rárakom a feldelet és meghúzok egy csavart már szorul és csak baromi nehezen lehet vele váltani.
ez miért lehet?
Olyan van,hogy egyik pillanatról a másikra megadja magát a kondi? Egy kisebb durranás a motorból,aztán se kép,se hang. Szikra ugyan van,de sokkal gyengébb mint eddig volt. Hiába rugdosom,hiába tolom,mintha levennéd a gyújtást! Cseréltem
gyertyát,szétszedtem a karbit,átnéztem a hengert,a gyújtást alaplapig szétkaptam,a kondi közepe mocorog,ki-be.(pedig hozzá sem nyúltam) De sajna nincs itthon másik,vennem kell. Remélem csak ennyi a baj.
Én is úgytudom,hogy segédmotoros kerékpárra,nem kötelező a féklámpa,viszont ha van rajta,működnie kell.(index dettó) De:honnan a f@szomból látszik egy szimón,a féklámpa megléte,ha egyben van építve,a hátsólámpával? Egyébként jó nagy g..i volt a rendőr,szerintem csak próbálkoznak,van aki megeszi,azt fizet! Én is megfellebbezném,mert nincs rá szabály hogy ha gyárilag raktak rá,akkor annak márpedig...! A keresz azt monda,hogy nem kötelező és punktum. Márpedig a simsonnál nem látszik,hogy van vagy nincs(mármint hogy közlekedés közben,a többi közlekedő részéről).
Kitört a tavasz, és egyszerre akar mindenki mindent, a váltóra meg kellene pár hét kitökölni hogy készen legyen legalább az első sorozat.
De azért lassacskán készülni fog.
Ott tart, hogy a váltódobok félkészen állnak, a csőtengely fúrósablonja készen van, már csak oda kelelne állni és egyben letolni pár 10 darabot,mert egy-két darabot nagyn nem érdemes.
de erre most egyszerűen nicsn idő.