annyi eszem azér még van h nem tisztával megye :D de a csapágyazás és szimeringezés óta csinálja kicseréltem még1szer a balos főtengőszimeringet mert ott 22x35x7es volt és még valahol mindig belemegy de az nem is nagyon érdekel már inkább ez a rángatás
részvétem.
Esetleg elmesélhetnéd melyik fajta blokk.
Gyanítom nem az 51es mert annak a váltórészét művészet rosszul összerakni, a réiekét viszont simán lehet.
Ráadásul a javkönyben van egy rossz fotó, aki azt küveti, az emgszívja:)
ennek ellenére az a leg egyszerűbb, ha leszedsz valahonna egy javkönyvet.
sziasztok!
valaki tudna felrakni egy videót arról hogy hogy kell összerakni a blokk bal oldalát (váltó felöli oldalát)?
volt egy kis baj a motorral, de mielőtt szétszedhettem volna nagyfater megelőzött és ő szedte szét és most nem tudjuk összerakni.
pontosabban össze tudjuk, de nem jó mert szorul az egész. szinte olyan nehéz lenyomni a váltókart mint a berugót, és így is csak 1-es és 2-es van.
ja mellesleg berugó: valamiért nem húzza vissza rugó, pedig már nagyon fel van tekerve, valószínűleg az is szorul...
(én mondtam nagyfaternak hogy várjon meg vele, és majd megcsináljuk együtt és akkor talán emlékeznék arra hogy mi hogy állt, de neeeem... ő megcsinálja nélkülem. az agyam eldobom...)
van egy kis problémám megint az 51sel... bejáratós új 60as henger dugó stb és melegen gondol egyet és nem akar kipörögni meg rángat és nem a gyertya a szar mert az előző hengerrel jó volt!és még 1 kérdésem lenne a forgattyúsházon meg a balos főtengely szimeingen kívül hol tud még belemenni az olaj mert egy kicsit eszi a szinten nem venni nagyon észre de az első sárvédőre a csonkból ráköpködi
Figyelmeztetni szeretnék mindenkit,hogy nehogy úgy járjon mint én.
2012.04.09-én Szombathelyen levettek a rendőrök (simsonnal voltam). A rend őre egyből elkezdte nézni a világításomat (ami volt) és végül belekötött abba,hogy nincs féklámpám. 3 nappal ezelőtt jött egy 15000ft-os csekk. Azért "csak" ennyi mert még tanuló vagyok. Nem is értem,hogy ezeknek mi a bajuk,hogy simsonosokat baszogatnak.Az az egy problémám van,hogy engem a 22éves motorommal basztatnak a tuningolt se indexel se km órával se sárvédővel se visszapillantóval se féklámpával nem rendelkező robogókat meg békén hagyják.......Figyeljetek oda,minden jót!
Hidegen pici szivatóval elsőre indul. Amint meglesz a gyertyakulcsom csekkolom a gyertyát, hajtás után. Nem régi különben, valami ngk, talán 8.5-ös hőértékü vagy milyen. Azt tudom, hogy a Simókba ajánlott hőértékek egyik véglete, de azt kaptam. Fél éves kb. és hidegen nézve megőzbarnult, nem is foglalkoztam vele.
Melegedés-túlmelegedés többféle okból -módon is tud problémát okozni.
Lehet sima kábelkontakt, oxidáció, ami iylenkor már bizonytalanu érintkezik.
HAsonló tüeteket produkál a félhalott kondi és trafó is, de a döglődő gyertya is képes melegen átütni ott ahol nem kellene.
További lehetpség, hogy a karbiban a hőszigetelő alátét hiányában felforr a benzin, iylenkor is megáll illetve nehezen indul.
Légszűrőtéren hogy érdemes fejleszteni? Vágjam nagyobbra a légszűrő keresztmettszetét? Olajos szivacs közvetlenül a karbira? Esetleg jó minőségű sportszűrő?
Sziasztok! Van egy S51B-m és miután meghajtom kurva nehezen indul be. De tényleg több mint 10-el tolom 1-be 15-20 métert mire beugrik. Képzelhetitek mennyire kell hozzá pörögnie... MI lehet a baja? Ha finoman megyek nem csinálja, de há mindig 30-al nemáá.
üdv!
azzal a problémával fordulok hozzátok, hogy van egy simsonom (3 sebességes) 16n3 as karbi van rajta. a probléma hogy nehezen indul és ha beindul annak ellenére hogy az alapjárat csavar be van tekerve teljesen pörög úgy fél gázzal kb. (a shubert sem ütközik fel se más)
Sajna nemtom mi lehet a probléma. Talán az alapjárat fúvóka de már nemtom hogy mire gondoljak.
Megpróbálom,most van hozzá két trafó is remélem valamelyikkel jólesz.60/4 21es karbi 75ös fúvóka tű teljesen felemelve... 1.5-6 mm hézag csak jólesz neki.
Ebben a köhém izében nem találtm utalást arra, hogy a segédmotorra kellene féklámpa.
Index sem kell rá.
Esetleg elmesélhetnéd melyik fajta blokk.
Gyanítom nem az 51es mert annak a váltórészét művészet rosszul összerakni, a réiekét viszont simán lehet.
Ráadásul a javkönyben van egy rossz fotó, aki azt küveti, az emgszívja:)
ennek ellenére az a leg egyszerűbb, ha leszedsz valahonna egy javkönyvet.
Szerintem meg kell rá, mivel gyárilag is van rajta. Nem nagyon fellebbezgetnék a helyében.
http://www.muszaki-vizsga-zold...
valaki tudna felrakni egy videót arról hogy hogy kell összerakni a blokk bal oldalát (váltó felöli oldalát)?
volt egy kis baj a motorral, de mielőtt szétszedhettem volna nagyfater megelőzött és ő szedte szét és most nem tudjuk összerakni.
pontosabban össze tudjuk, de nem jó mert szorul az egész. szinte olyan nehéz lenyomni a váltókart mint a berugót, és így is csak 1-es és 2-es van.
ja mellesleg berugó: valamiért nem húzza vissza rugó, pedig már nagyon fel van tekerve, valószínűleg az is szorul...
(én mondtam nagyfaternak hogy várjon meg vele, és majd megcsináljuk együtt és akkor talán emlékeznék arra hogy mi hogy állt, de neeeem... ő megcsinálja nélkülem. az agyam eldobom...)
Meg kell fellebbezni.
Figyelmeztetni szeretnék mindenkit,hogy nehogy úgy járjon mint én.
2012.04.09-én Szombathelyen levettek a rendőrök (simsonnal voltam). A rend őre egyből elkezdte nézni a világításomat (ami volt) és végül belekötött abba,hogy nincs féklámpám. 3 nappal ezelőtt jött egy 15000ft-os csekk. Azért "csak" ennyi mert még tanuló vagyok. Nem is értem,hogy ezeknek mi a bajuk,hogy simsonosokat baszogatnak.Az az egy problémám van,hogy engem a 22éves motorommal basztatnak a tuningolt se indexel se km órával se sárvédővel se visszapillantóval se féklámpával nem rendelkező robogókat meg békén hagyják.......Figyeljetek oda,minden jót!
Lehet sima kábelkontakt, oxidáció, ami iylenkor már bizonytalanu érintkezik.
HAsonló tüeteket produkál a félhalott kondi és trafó is, de a döglődő gyertya is képes melegen átütni ott ahol nem kellene.
További lehetpség, hogy a karbiban a hőszigetelő alátét hiányában felforr a benzin, iylenkor is megáll illetve nehezen indul.
azzal a problémával fordulok hozzátok, hogy van egy simsonom (3 sebességes) 16n3 as karbi van rajta. a probléma hogy nehezen indul és ha beindul annak ellenére hogy az alapjárat csavar be van tekerve teljesen pörög úgy fél gázzal kb. (a shubert sem ütközik fel se más)
Sajna nemtom mi lehet a probléma. Talán az alapjárat fúvóka de már nemtom hogy mire gondoljak.