egyes Mina hengerek viszonylag kis átalakítással stimmelnek a simson blokkra.
Az monnyuk más kérdés, hogy eléggé bele kell nyúlni, hogy haladjanak is:)
Sziasztok!
Sok vacillálás után arra a döntésre jutottam hogy építek egy simson-t degondoltam előbb megkérdezlek titeket hátha akad valakinek eladó holmija jó pénzért. Arra gondoltam hogy vennék egy sima blokkot egy 51-est és azt felmarva kapna egy af vagy rs vagy mbx /mb hengert csak nem tudom hogy ez mennyire kivitelezhető? Esetleg valaki csinált már ilyet, vagy nincs ilyen blokkja eladóban, vagy ti milyen hengert ajánlotok ami viszonylag "egyszerű" és nem nehéz beszerezni? Az sem baj ha levegős.
Előre is köszi mindenkinek!
Valakinek van tapasztalata 60-as hengerrel? Sajnos az enyémben ohne kompresszió, a kipufogó felfogatás menete gatya és gondolkozok hogy veszek egy új 60-as hengert és gyári hengerfejjel használnám. Szerintetek?
Folyamatosan felpörög az alapjárat. Ha kijjebb tekerem az alapjárati csavart,h legyen alapjárata, akkor egy nagyobb gázfröccs után iszonyatosan elkezd pörögni és nem esik vissza a fordulat! Ha visszatekerem az alapjárati csavart, akkor csak enyhén pörög fel, de így meg alapjáratom nincs!
Tippünk szerint valahol falsot szívhat! A henger és karbi csatlakozásánál tökéletesen letömítettük. Kapott új szimering szettet! Minden tömítés kicserélve!
Mi lehet a gond?
Kérlek titeket segítsetek, mert már csak hónapok óta nyeli a pénzt a motor és alig tudom használni!
Előre is köszönöm!
Úgy-úgy:) Igazából jövőhónapban jön egy rendszámos gép arra kell minden lóvé! Úgy néz ki, hogy nincs a trafóval, ha mégis lesz, akkor azt a 3500-at is úgy fizetem ki, mintha a fogamat húznák:)
Olyan kérdésem lenne hogy babetta gyújtást hogyan kell beállítani?A mágnesen a jelölés megvan,annak az alaplapon lévő jellel kell egybeesnie ami a jeladő előtt van nemsokkal?Én így próbáltam 1,6mm előgyújtást állítani de nemtudtam addig az alaplapot elforgatni mert beleütközik a jeladó egy bordába.
Hát,ha nincs zseton,akkor nincs zseton! De csak van egy simsonos haver,aki kölcsön adja egy próbára a trafóját(csak le ne ejtsd azt is :) ) Aztán,ha azzal jó,akkor az az egy-két ezer forint amiből veszel egy másikat,csak összejön valahogy. Legfeljebb nincs sörözés egy-két hétig! Így van,vagy így van?! :)
Mivel szétszedés előtt hibátlan volt, gondolom nincs gondja, csak el van állítva, mivel nem jelöltem be hogy is volt és tolómérővel mértem ki, de nem is lett tökéletes, mert az pontatlan, ezért próbálkoztam azzal, hogy fél mm-enként megyek az alaplapon (kis számolgatás után kiderült,h ez (nagyon) kb 0,1mm az előgyújtásnak. Ezzel azért úgyahogy be lehet lőni... Inkább használom kisebb gyertyahézaggal, minthogy mégtöbbet költsek rá...
Emlékszel!? Én vagyok,akinél akkora a válság,hogy nem tellik nagyobb gyertyahézagra! Jelzem: még mindig nem tellik. :))) de a gép azóta is hibátlanul falja a kilométereket!
Az alaplapot nem tekergetni kell találomra, hanem beálíltani.
Jelzem ELŐBB kell a házagot, és utána az időpontot.
Persze, egy jó szétkalapált, száz felé tört mágnesü, átütögető tarafoju, kábelkontaktos, beégett megszakítóju cuccot tekergethetsz napestig, az nem lesz jó.
Ha már csak igen kicsi szikrközt tud biztonságga átütni, akor nincs gyújtásteljesítmény, az előb felsoroltak valamelyike (vagy mindegyike:) miatt.
További lehetőség, hogy a lendkeréken elkopott a körhagyó, mert például soha az életben nem olajozta a filcet csak a szivárgó szimmering (:) oylankor a gyári megszakítóhézaggal sem áll már elő a kívánt "zárásszög", és ismét csak csökken a gyújtásteljesítmény.
Mielőtt megakadt a főtengely tökéletes volt a gyújtás, ezért nem tudom mi lehet... Csak az előgyújtásra tudok gondolni (de ez mrá-már kilőve), meg a trafóra, mert mikor levettem elejtettem és úgy tudom nem szereti..
Az monnyuk más kérdés, hogy eléggé bele kell nyúlni, hogy haladjanak is:)