Akkor várdd meg még rendesen össze kopnak a dolgok,ha jól járatod be,egyre jobban jön meg az ereje majd. Ne erőltesd,mert bejáratás alatt sokkal jobban melegszik és ha túlmelegszik,erőtlenné válik. Csak türelem! Persze ettől még lehet,hogy más baja van,nem akarok én itt okosnak látszan,csak ezek a tapasztalataim,az évek során. :)
a trafó is tud érdekes dolgokat! Egyébként minek a gyári hézaga? Mert a gyertyát 0.6os hézaggal adják azt hiszem. A mexás szimónak meg 0.4 a max amellyel elmegy. Ez a gyári simson gyertyahézag,meg a mexáé is. De ha már régi a lendkerék meg a gyújtás többi része is,akkor kisebbre is lehet venni a gyertya hézagát. Én például 0.25ös hézaggal használom,ennél nagyobbal ugyanazokat a tüneteket produkálja mint nálad. Ezen a fórumon ezt már megvitattam hozzáértőbbekkel,de mivel nem fussa új gyújtásalkatrészekre,én a legegyszerűbb és legolcsóbb megoldást választottam. De ettől még nálad nem biztos,hogy ez a probléma. Ha akarod,kipróbálod.
Srácok valakit érdekel egy hibátlan s50 tank?
Horpadásmentes,gyári fényezés-matricázás.Belseje nem rozsdás.
m-egerkukachotmail.com címen lehet érdeklődni.
Ma kicseréltem a főtengelyszimeringet, de semmi, majd elkezdtem az előgyújtást állítani, mert gondolom nem pontos azaz 1,6. Az alaplapot jobbra és balra is tekertem kb 1 centit 1-1mmenként, de nem lett jobb sehol. Alig lehet beindítani és nem forog 3-4 ezer fölé a motor.
Lenne egy kérdésem
Tegnap generál után összeraktam a blokkot. (nem marad ki semmi)
Szép hangja van, de olyat csinál hogy beteszem sebességbe zúg mint az állat. Behúzom a kuplungot abba hagyja. Mitől lehet ez?
(minden könnyen forog, tehát csapágy nem szorulhat.)
Sziasztok! Én azzal a problémával küzdök, hogy 1-2-be jól húz a motor már 3.-ba kezd elfogyni az erő és berakom 4.be szinte már alig bír menni, és ezt nem mindig csinálja csak olyankor amikor kedve van hozzá, most volt az egész blokk felújítvá henger, dugó, stb...
Mi lehet a baj?
Nem feltétlenül,mert amikor szívóütemben van,igaz,hogy falsot szív,de lefele menet,kipufogó+(a forgattyúsba) elősűrítő ütemben,a szimeringnél ki is fúj. Ettől általában olajos a gyújtásnál(mert most erről a szimeringről beszélünk) és erőtlenebb is a motor.
Amiket boltban lehet kapni házagolók, azok szarok.
Most nem magamat akarom féynezni, de amiket én gyártok azok meg nem:)
A bolti puha, 30 hrc nél alig több, gyakorlatilag a lágyított acéllemez keménysége.
Ez hajlamos szétmálni.
Én viszont árulok 50hrc környéki, vagyis sokkal keményebb hézagolót.
Amúgy, ha a dugó em jár félre, tehát az egész nem feszül oldalra, akkor a bolti is egészen sokáig elmegy.
endszerint ott szokták elrontani, hogy egyes tré dugókba úgy kell beleerőszakolni a csapszeget.
Jól nekimennek kalapácscal, és elgürbítik a hajtórudat.
(megdöbbentően könnyű elgörbíteni pár századot)
A másik eset, amikor az itt-ott sarki fűszeresnél furatott henger félre van fúrva, sé azért feszül oldalra az egész.
Ezt az enyém sem bírja nagyon sokáig, és nem is ez a dolga.
Szóval első körben érdemes kipróbálni, hogy nem jár e félre a dugó, másodikben meg vegyél tőlem normális háézagolót:)
kicseréltem és majdnem tökéletesen működik mert tökéletes jövőhéten lesz amikor kap új hengert dugót!még kicsit füstöl mert a kipufogóba felhort olajat most égeti ki de sztem a furulyát ki kell belőle szednem mert leszűkültek a lyukaka benne a hangjából és az erejéből ítélve
Köszi!
Hogy tudott kiesni ez a csapszegről? Lehetséges, hogy amikor kb. 1 éve cserélték a főtengelyt, az összerakásánál nem vették észre, hogy beleejtették a csapszeg betolásánál a blokkba? És ezután így (félodalas hézagolóval) még jártam vele 3000km-ert? Előfordult ez már mással is, neked nagy a tapasztalatod, találkoztál már ilyen hibával (semmi nyom a dugón, a csapszegen, a henger falán)?
igazad volt megnéztem a balos főtengő szimeringet a számot nem tudtam leolvasni mert nem szedtem szét de a belső átmérője valóban nagyobb mert a tolómérőnek a mélységmérőjét át tudom nyomni jóll megszopatott rohadjon meg
Vedd ki a slussz-kulcsot! Azonnal csend lesz! De én ellenőriztetném, mert csapágytörés is lehet. PL! Vagy szétment csapágykosár! Ha így hajtod nagy bajt csinálhatsz .
Horpadásmentes,gyári fényezés-matricázás.Belseje nem rozsdás.
m-egerkukachotmail.com címen lehet érdeklődni.
Új üléshuzat 100 forintért?!?
http://auto-motor.vatera.hu/al...
Kipufogó 500 forintért!
http://auto-motor.vatera.hu/al...
Köszi,
D.
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Tegnap generál után összeraktam a blokkot. (nem marad ki semmi)
Szép hangja van, de olyat csinál hogy beteszem sebességbe zúg mint az állat. Behúzom a kuplungot abba hagyja. Mitől lehet ez?
(minden könnyen forog, tehát csapágy nem szorulhat.)
Mi lehet a baj?
Amiket boltban lehet kapni házagolók, azok szarok.
Most nem magamat akarom féynezni, de amiket én gyártok azok meg nem:)
A bolti puha, 30 hrc nél alig több, gyakorlatilag a lágyított acéllemez keménysége.
Ez hajlamos szétmálni.
Én viszont árulok 50hrc környéki, vagyis sokkal keményebb hézagolót.
Amúgy, ha a dugó em jár félre, tehát az egész nem feszül oldalra, akkor a bolti is egészen sokáig elmegy.
endszerint ott szokták elrontani, hogy egyes tré dugókba úgy kell beleerőszakolni a csapszeget.
Jól nekimennek kalapácscal, és elgürbítik a hajtórudat.
(megdöbbentően könnyű elgörbíteni pár századot)
A másik eset, amikor az itt-ott sarki fűszeresnél furatott henger félre van fúrva, sé azért feszül oldalra az egész.
Ezt az enyém sem bírja nagyon sokáig, és nem is ez a dolga.
Szóval első körben érdemes kipróbálni, hogy nem jár e félre a dugó, másodikben meg vegyél tőlem normális háézagolót:)
Hogy tudott kiesni ez a csapszegről? Lehetséges, hogy amikor kb. 1 éve cserélték a főtengelyt, az összerakásánál nem vették észre, hogy beleejtették a csapszeg betolásánál a blokkba? És ezután így (félodalas hézagolóval) még jártam vele 3000km-ert? Előfordult ez már mással is, neked nagy a tapasztalatod, találkoztál már ilyen hibával (semmi nyom a dugón, a csapszegen, a henger falán)?