Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!Olyan kinom lenne hogy a motorból menet közben olyan hang jön ki mintha zúgna egy buszdifi.Mi lehet?
kössz szépen majd most szétbontom és megnézem a méretet de a szimering maga az biztos h jó állapotú mert tegnap néztem semmi sérülés rajta és a rugó is benne van még
Szia mzoli22357.Szia!Beállitottam az uszószintet.alsó érték 33mm,a felsö 25mm.A gyári utmutató szerint.a fuvoka 70-es.összeraktam a motor egyenletesen jár,de miután bemelegszik erötlen,1 2-be jól húz,aztán 3.-ban már mikor menni kellene elfogy az erö.a szivatót ha ráhuzom megindul.hát nem értem én ezt.
Szia!Beállitottam az uszószintet.alsó érték 33mm,a felsö 25mm.A gyári utmutató szerint.a fuvoka 70-es.összeraktam a motor egyenletesen jár,de miután bemelegszik erötlen,1 2-be jól húz,aztán 3.-ban már mikor menni kellene elfogy az erö.a szivatót ha ráhuzom megindul.hát nem értem én ezt.
Teljesen mindegy, mert mindenképpen blokkot kell bontani!

HA beszedett valami fmémalakatrészt,és azt megdrálta, abból garantáltan kapott a főcicsapágy és az alsó görgő is.
A csapágy még csak elmenne, legfelejebb zajos lesz, de az alsó görgőt a legkisebb reszelék is megakasztja.

Nem tudod úgy kimosni, hogy mindent kiszedj belőle, ráadásul már int mondtam garantáltanbe is szedte.

Szóval ez blokk és főci felújítás mindenképpen.
Szia!
Sajna ez úgy áll, mintha össze lenne hegesztve (nem erősködtem vele nagyon). Arra gondolok, hogy addig szedem csak szét, amíg az összetartó csavarokat meg tudom lazítani, nem tudom, mennyire passzent a dolog, de egy kicsit nyilván maga a beszorult szarság is igyekszik szétnyomni, és ekkor kezdeném el az ide-oda mókát. Most összerakok egy teljesítmény led-el - elemmel egy aprócska fényforrást és bédugom a házba. Jó lenne tudni melyik oldalon szorul, mert akkor azt az oldalt b..szogatnám, mert attól tartok, ha a nem szorult oldalon erősködök tönkreteszen a főtengelyt. Vagy annak már úgy is vége? Ha szerencsém van hogyan tudom kipróbálni? Összerakás aztán "hajrá, irány az ég alja?" De elöbb szereznem kell egy jó lehúzót hogy hozzáférjek a csavarokhoz! Majd jelentkezem 1-2 nap múlva.
Erre még nem is gondoltam.A gyujtáshoz nem igazán merek hozzányulni.Nem tirisztoros gyujtás van benne.A gyújtáshiba is tud ilyet produkálni?De akkor szivatóval miért megy ? ,és a szimering?Nem folyik az olaj.Nehéz eset ez a motor
Egyébként hibás gyújtásoldali szimeringnél is tud hasonlót produkálni.
Gyújtáshoz nem feltétlenül kell stroboszkóp, a gyertya helyére bedugsz egy tolómérőt,megnézed a felső holtpontot,majd visszaforgatod a lendkereket 1.8mm körülre a felső holtponttól,ott kell a megszakítónak elkezdeni nyitni. Én ezt az érintkezők közé dugott selyempapirral szoktam nézni. De próba lámpával még pontosabb. Persze ez csak mexás gyújtásnál. Tirisnél is ekkor kell adnia a szikrát.
Ezt nem tudtam.A gyujtáshoz meg strobi lámpa kellene ami nekem nincs.Megpróbálom majd egy másik kölcsön karbival mit mutat.
20x35x7 a mérete. Mikor megvettem a szimót, nekem is ette az olajat,kiderült 22x35x7es volt benne,pedig az a berugótengelyé.
Nekem az 50es gépbe van 75ös főfúvóka,így jó. De lehet a rossz előgyújtás értéktől is.
A kuplung oldali főtengely szimeringre,a kis fogaskerék alatt. Ha az nem jó akkor ott megeszi az olajat,és addig még el nem fogy füstöl mint az állat. Lehet hogy rosszul lett berakva,és megadta magát. Majd megnézem a pontos méretet,most fejből nem megy.
Szia!Beállitottam az uszószintet.alsó érték 33mm,a felsö 25mm.A gyári utmutató szerint.a fuvoka 70-es.összeraktam a motor egyenletesen jár,de miután bemelegszik erötlen,1 2-be jól húz,aztán 3.-ban már mikor menni kellene elfogy az erö.a szivatót ha ráhuzom megindul.hát nem értem én ezt.
Köszönöm a válaszokat !
Igazatok volt le kellett testelni és már le is ált .
:D :)
nem tudom a pontos méretet az eredetit vettem bele de melyik szimeringre gondolsz a főtengelyére?
Extrém esetről nem volt szó.:D Ha öntesz bele egy kis gázolajat, akkor sem áll le.:D
Hát,én megfognám a lendkereket és ide-oda( előre-hátra) finomam kicsiket mozgatnám,szinte mintha rezegne! De eleinte tényleg finoman(mint egy szűz lányt!) Kicsit kocogtatni a főtengelyt( a rezonálás a lényeg!) Hátha megmozdul a kis g...ci!Aztán ha nem(de türelem!) Akkor már erőből barbárabban. Veszteni való úgy sincs,legfeljebb szét kell húzni aztán újra felújitani! De mondom először óvatos barbárul ám! :)))
Szia!
Köszönöm a képet. Valóban az egyik hézagoló okozta a megszorulást.
Félelmetes, hogy fordulhat elő ilyen hiba. Ketté kellett törnie, különben hogyan esik le (a dugón semmi nyom, csapágy jó, hajtókar nem lóg). A másik fele valahol be van szorulva. Tetszik az ötlet, hogy próbáljam erőszakkal áthajtani, hátha kijön. Ehhez mit csináljak? Belenéztem a hajtókar mellett, sajnos nem látszik hol van. Marad az erőszak vagy a szétkapás, ezt szeretném megúszni. Ha leszedem a kis fogaskereket, akkor két csavart ellenhúzva bele tudnék kapaszkodni az egyik oldalba. Ennyi elég szerinted, vagy az alaplap felöli oldalon is ki tudnék alakítani hasonló támadáspontot és egyszerre kétfelöl húzzam? Merre érdemes tekerni, forgásirányba, vagy ellen?
Ezt írd be a böngésződbe: www.qbsopron.hu/termékek/termék/csapágy/4147/
Szimering mérete nem jó. Mekkoraj a méret?
Az előbb nem rakta fel a képet!
http://noob.hu/2012/04/14/IMAG...
Így biztos jó lesz
Beütöttem, de a bolt nem fogja azt írni róla, hogy szar!
Viszont japánnak tuti japán, itt egy kép is róla!
helosztok!elkélne egy kis segítség!van egy s51b-s simóm most csapágyaztam fel új szimeringek új tömítések összeraktam és eszi az olajat jólvan mondom elbasztam a forgattyús ház tömítést visszaszedtem és kicseréltem egy másik újra plusz még h biztos legyek a dolgomban bekentem szilóval visszatettem sé megyek egy próbakört,nagyon fasza volt az utcában elmentem egy kicsit hosszabra és útközbe megint kibaszott nagy füst és mire hazaértem a nívón megint nem jött olaj!a kérdésem h mitől lehet?
Hülye ez a gép? Elküldte 4X!