Beütöd a googleba,hogy nachi csapágy, a második link egy soproni csapágybolt, ott levan írva,hogy mit tud. Jó olvasgatást. Egyébként amerikai gyártmány.
Beütöd a googleba,hogy nachi csapágy, a második link egy soproni csapágybolt, ott levan írva,hogy mit tud. Jó olvasgatást. Egyébként amerikai gyártmány.
Beütöd a googleba,hogy nachi csapágy, a második link egy soproni csapágybolt, ott levan írva,hogy mit tud. Jó olvasgatást. Egyébként amerikai gyártmány.
Beütöd a googleba,hogy nachi csapágy, a második link egy soproni csapágybolt, ott levan írva,hogy mit tud. Jó olvasgatást. Egyébként amerikai gyártmány.
Helló emberek!
Most lesz főtengelycsapágy cserélve a sámsonba, és ingyen sikerült szereznem kettő darab új Nachi csapágyat. (6204 c3) Ennek a csapágynak a minőségéről érdekelne pár vélemény, mert sehol sem találtam, hogy milyen lehet. Szóval valakinek van valami véleménye erről a csapágyról?
Hát a blokk széthúzáshoz,spec széthúzó szerszám kell,mert ha elkezded csavarhúzóval szétfeszegetni,meg gumikalapáccsal ütögetni,könnyen megsértheted,aztán összerakás után,ereszteni fog. Ha ügyesvagy házilag is csinálhatsz széthúzót. Neten vannak fent,onnan lenézheted hogy milyen, vagy vehetsz is. Mondjuk én amilyen barbár vagyok, széthúzás előtt erőltetném a forgatást,hátha megmozdul.azt kijön! Így is úgy is szar most. De ne hallgass rám,ha nem vagy ilyen barbár mint én.
De néha tényleg nem áll le :)
Nekem is volt már olyan 4-5 alkalommal, hogy nem tudtam leállítani a motort, úgy 60-80 másodpercig járt még a gyújtás elvétele után /gyertyapipát lehúztam/. Viszont vette a gázt. :)
Az azért hozzá tartozik, hogy 20 fokos "meleg" volt, a téli 225 Best of Isolator :) benne maradt és Velencéről jöttem haza nem kicsit hajtva a gépet. Öngyulladás
Kérnék egy kis segítséget! Frissen van összerakva a blokkom és van vele egy kis probléma... Nehezen indul és 3-4 ezertől nem forog tovább, csak szaggat-kihagy. Mi lehet a gond? Én 2 dologra gondoltam: előgyújtás vagy hogy leejtettem egyszer a trafót. szerintetek?
Szia!
Gondolom, ez kevés, a csapágytól semmit sem fogok látni. Én arra gondoltam, hogy ki kell szerelnem a teljes blokkot, lend.-alap, le, minden ami útban van, és a két aluház felet szét kell húzni esetleg szétszedni, hogy ki tudjam venni a beszorult darabot. Neki merjek állni? Autószerelésben jó voltam, de Simsont még nem szedtem szét. Egyébként valószínű, hogy hézagoló lesz, mert a csapszegen pár mm-t is csúszkál a dugó.
Ha az akciónak vannak buktatói, írd meg őket légy szíves.
Köszi!
Az úszó lökete ne legyen sok, mert akkor is össze vissza változik az úszószint.
Arra kell ügyelni, hogy felül ne ütközzön bele az úszó az öntvénybe ha megvan a megfelelő szint, ez az úszó felső határolása.
Az alsó, ami a löketét meghatározza pedig akkora legyen, hogy teljestűszelep nyitásnál 15 másodpercnél ne lassabban teljesen meg az üres úszóház.
Azt hogy állitsam?Az uszón lévö lapocskát kell hajlitani ovatosan.És az alsó pont az uszónál az nem számit?Bocsi hogy ilyen értetlen vagyok de már régen szereltem.
Sziasztok!Abban kérnék segitséget hogy Simson S51 karbit kellene beállitani.Lassan veszi a fordulatot,és alapban felveszi a max fordulatot de hirtelen gázadásnál horkol,valamint terhelésen mikor megyek vele fél gáz után 3.ban fullad,és erötlen.De ha a szivatót félig ráhuzom akkor meg húz rendesen meg gyorsul is.A subert már minden állásban próbáltam,a levegö csavart is beállitottam,de a hiba megmaradt.Mi lehet a baj.A karbi az új valami koreai csoda.Igy vettem.Esetleg úszószint?Ahhoz még nem nyúltam hozzá+ fúvóka sem tudom mekkora.
Ha nem kap szikrát, leáll. Biztos hogy szikrával van a baj? Tuti jól kötötted be a gyújtáskapcsolót? Az alapján amit leírtál, szerintem rosszul van bekötve a kapcsoló, és ezen kívül van még valami gyikja a gépnek.
Nézd meg megvan e mindkét csapszeg hézagoló, alsótűgörgő ép-e, felső is rendben van e? Ha ez mind ok,akkor húzd le a lendkereket(rendes lehúzóval),vedd le az alaplapot. Után szimering ki, és kuksizd meg mi a helyzet a szimeringen túl. Egyenlőre ennyi,így hirtelen. Sok sikert!
Most lesz főtengelycsapágy cserélve a sámsonba, és ingyen sikerült szereznem kettő darab új Nachi csapágyat. (6204 c3) Ennek a csapágynak a minőségéről érdekelne pár vélemény, mert sehol sem találtam, hogy milyen lehet. Szóval valakinek van valami véleménye erről a csapágyról?
De néha tényleg nem áll le :)
Nekem is volt már olyan 4-5 alkalommal, hogy nem tudtam leállítani a motort, úgy 60-80 másodpercig járt még a gyújtás elvétele után /gyertyapipát lehúztam/. Viszont vette a gázt. :)
Az azért hozzá tartozik, hogy 20 fokos "meleg" volt, a téli 225 Best of Isolator :) benne maradt és Velencéről jöttem haza nem kicsit hajtva a gépet. Öngyulladás
Gondolom, ez kevés, a csapágytól semmit sem fogok látni. Én arra gondoltam, hogy ki kell szerelnem a teljes blokkot, lend.-alap, le, minden ami útban van, és a két aluház felet szét kell húzni esetleg szétszedni, hogy ki tudjam venni a beszorult darabot. Neki merjek állni? Autószerelésben jó voltam, de Simsont még nem szedtem szét. Egyébként valószínű, hogy hézagoló lesz, mert a csapszegen pár mm-t is csúszkál a dugó.
Ha az akciónak vannak buktatói, írd meg őket légy szíves.
Köszi!
Az úszó lökete ne legyen sok, mert akkor is össze vissza változik az úszószint.
Arra kell ügyelni, hogy felül ne ütközzön bele az úszó az öntvénybe ha megvan a megfelelő szint, ez az úszó felső határolása.
Az alsó, ami a löketét meghatározza pedig akkora legyen, hogy teljestűszelep nyitásnál 15 másodpercnél ne lassabban teljesen meg az üres úszóház.
A leírtak alapján annyora keveset kap, hogy azt a sumertű álíltásával nemigen befolyásolod.
Első körben az uszószintet kelelne beálíltani az úszóház jelzéséig.
Ha 1-2 mm-rel alatt van, pont azt cnálja amit leírtál.
Tudok adni neked, a kereskedelemben kaphatónál sokkal jobb minőségű ezdett hézagolót.
Keress meg mailban ha érdekel.