Szia! Benézve a megszakitó felöli oldalon a sonkához, találtam gyengén beszorulva egy valaha ives, most girbegurba sok helyen surlódásos nyomokkal valamit, (gondolom egykor alátét lehetett, ami legalább két darabra szakadt, az egyik darabját találtam meg, könnyen ki tudtam venni, a többi része most is be van szorulva valahol.). A kuplung fogaskerék és a kisfogaskerék nem szimmetrikusan kapcsolódnak, hanem kicsi kintebb van mint kellene szerintem, a másik darabja be lehet szorulva az aluház és a megszakitó felöli sonka közé. Gondolom, itt a vége, esetleg valamit megpróbálhatnék, egyáltalán mi lehet ez? A kivett dolog 5 mm széles, 0.5 - 0.6 mm vastag alátét lehetett talán 2-3-4 cm (ez nagyon bizonytalan adat) átmérővel?
Sziasztok !
Nekem egy olyan problémám lenne hogy nemrég vásároltam egy Simson s50 B típusú motorkerékpárt és nem volt benne gyújtáskapcsoló csak valami sz*r éjjeli lámpa kapcsoló .
Vettem bele egy gyújtáskapcsolót be is kötöttem jó meg minden de amikor leakarom állítani akkor a motor nem áll le hanem jár tovább de viszont ha ráhúzom a gázt akkor a motor nem kap szikrát így nem pörög fel .
Ez miért van vagy mit kellene csinálnom, átnéznem esetleg kicserélnem hogy működjön ?
A régi kapcsolóval is ez volt .
A válaszokat köszönöm előre is !
Ha a lendkereket próbálod előre vagy hátra forgatni,egyáltalán nem mozdul? Nézz be a főtengely sonkákhoz, a hajtókar alja rendben van? Tűgörgő vagy ne adj isten valami más?
Köszi, hogy segitesz! Adig jutottam, hogy levettem a h.fejet, OK, a dugó nem moccan, nem lóg. Olaj le (mágnesen norm. vaspor), a kuplungszerkezeten levő nagy fogaskeréknek van holtjátéka, de a kicsi f.keréknél már nincs holtjáték. Ez a főtengely egyik végén van, tehát a baj ez elött kell legyen. Megpróbáltam levenni a túloldalon a lendkeréktárcsát, sajnos átvertek a lehúzóval, mert más menetemelkedésű a szerszám, azt hiszem vennem kell egy másikat, vagy van valami ötleted? Eddig jutottam el. tehát a főtengely szorult meg, se előre se hátra nem mozdul. Persze nem eröltettem, mivel próbálkozzak szerinted. A főtengely és csapágyai egy éve lettek kicserélve 3500 km-t mentem vele gond nélkül. Mi a franc lehet ez?
nem induló szimókat 25-ért szokás venni nem 70ért
70 pénzért már jókat kellene árulni
mert vélhetőleg nem egy karbitakarítás hiánya miatt nem indul.....
Sziasztok!
Segítsetek légyszíves. A képen látható simsonba véletlenül bottlottam bele. Nem hirdették csak ajánlották, hogy kérdezzek rá mert 4-5 éve elősem vették ott áll a garázsban ilyen állapotban ahogyan a képen látható. Rövid infó: azért áll mert nem indul be és nincs idő vele foglakozni ill. már nem is érdekli a bácsit. Ára: 70 e Ft talán odadom de eddig nem nyomultam. Kérhetek 1-2 tanácsot?
Sziasztok!
Ma hirtelen minden előjel nélkül megszorult valami (talán egy kicsit gyengébb volt) és erősen lefékeződött (azt hiszem a kuplung csúszott, az fogta le) A berúgó tök kemény nem mozdul. Üresben haza tudtam tolni. Hengerfej le, a dugó a blokk alján van, ha a hengert megmozditom, akkor láthatóan a dugó megmozdul (egyhe lötyögés) A hengert nem húztam még le, mert nem tűnik megszorultnak, a henger fala nem utal megszorulásra, nem égett meg. Nem folytattam a hibakeresést, hátha van valakinek valami ötlete. Van?
ts150 blokk nélkül de egyébként mindene megvan nem érdekelne esetleg valahogy? mert nem nagyon jöttek össze még a pénzek az a baj, viszont a schwalbe meg kéne
hali
szét akarnám szedni az mz telóm mivel semmi csillapítása sincs már csak rugózik néha olyan mint egy hullámvasút, azt a kihajtókát ki bírom szedni de tovább nem jutok, hogy lehetne szétszedni h feltölthessem olajjal és szimeringet cserélhessek ?
sziasztok.eladó a képeken látható schwalbe minden alkatrésze.plussz még egy komplett burkolat is van még.ha bármi érdekel írj vagy hívj bátran,biztosan megegyezünk
Érdeklődtem tegnap,nem konkrétan nálad,de mivel adok a véleményedre ezér megint megkérdezném: szépen bejáratott blokk,50ccm, ha leszednék a hengerfejből,javulna valamit a gép? 100as benzinnel járok. És ha igen,akkor mennyit érdemes,az ésszerűség határán belül? Előre is köszi!
Nekem egy olyan problémám lenne hogy nemrég vásároltam egy Simson s50 B típusú motorkerékpárt és nem volt benne gyújtáskapcsoló csak valami sz*r éjjeli lámpa kapcsoló .
Vettem bele egy gyújtáskapcsolót be is kötöttem jó meg minden de amikor leakarom állítani akkor a motor nem áll le hanem jár tovább de viszont ha ráhúzom a gázt akkor a motor nem kap szikrát így nem pörög fel .
Ez miért van vagy mit kellene csinálnom, átnéznem esetleg kicserélnem hogy működjön ?
A régi kapcsolóval is ez volt .
A válaszokat köszönöm előre is !
70 pénzért már jókat kellene árulni
mert vélhetőleg nem egy karbitakarítás hiánya miatt nem indul.....
VAgy nem értem...
Segítsetek légyszíves. A képen látható simsonba véletlenül bottlottam bele. Nem hirdették csak ajánlották, hogy kérdezzek rá mert 4-5 éve elősem vették ott áll a garázsban ilyen állapotban ahogyan a képen látható. Rövid infó: azért áll mert nem indul be és nincs idő vele foglakozni ill. már nem is érdekli a bácsit. Ára: 70 e Ft talán odadom de eddig nem nyomultam. Kérhetek 1-2 tanácsot?
Ma hirtelen minden előjel nélkül megszorult valami (talán egy kicsit gyengébb volt) és erősen lefékeződött (azt hiszem a kuplung csúszott, az fogta le) A berúgó tök kemény nem mozdul. Üresben haza tudtam tolni. Hengerfej le, a dugó a blokk alján van, ha a hengert megmozditom, akkor láthatóan a dugó megmozdul (egyhe lötyögés) A hengert nem húztam még le, mert nem tűnik megszorultnak, a henger fala nem utal megszorulásra, nem égett meg. Nem folytattam a hibakeresést, hátha van valakinek valami ötlete. Van?
szét akarnám szedni az mz telóm mivel semmi csillapítása sincs már csak rugózik néha olyan mint egy hullámvasút, azt a kihajtókát ki bírom szedni de tovább nem jutok, hogy lehetne szétszedni h feltölthessem olajjal és szimeringet cserélhessek ?
Széát lehet barbárkodni melegen gumikalapáccsal, de enyhén szólva nem hazsnál sem a motorháznak sem a többi alkatrésznek.