Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már azt hittem elittam az eszem teljesen!
De a legegyszerűbb: tolómérő a hengerbe, megtartod a dugót ott ahol gyújtani kell, és oda forgatod az alaplapot, ahola megszakító nyit. Természetesen lendkerék legyen fent.
Így kép alapján nem vagyok olyan okos, de van az alaplapon ha jól látom egy vonás beleütve. Na azt kell a másik oldalon valamelyik kis bütyökhöz illeszteni, ami az alaplapt tartja a szélén. Bocs ha nem túl érthető, de este van már.:D
Csak odatettem a kép kedvéért... Igazából az kellene, hogy van e rajta valami gyári jelölés vagy hasonló ami alapján elindulhatok?
Hogyne ... A képen rosszul van feltéve az alaplap. Megszakító fent, kondi másik oldalt, ez a normális!
dehát van külső trafó a tank alatt meg minden! '81es évjáratú 51N-es.
Akkor neked S50 gyújtásod van.
ez milyen szimó? Nekem kb 180 fokkal odébb van a mexa! Vagy fejre áltál mikor fotóztad? :))
Ellentétesen! mindenképpen!
ja,ja,ja! Az esés,az esés! Én utojára 29 éve estem motorral, semmien formában nem vágyom rá. Igy 40en már túl,már nehezen gyógyulnak a sebek. De 20-30 éve még kit érdekelt?
Hol van ezen az alap? Szóval, hogy rakjam rá (sajnos elfelejtettem bejelölni)? Ha előgyújtást akarok +ba rárakni akkor az óramutató járásával párhuzamosan v ellentétesen forgassam?
amúgy még van egy baja a simsonomnak. megyek vele és megállok üres beteszem és hagyom hogy lapjáraton pöfögjön és el akarok indulni akkor el kezd ledadogni és lefullad. és ugyan ezt csinálja, mikor megállok vele, leállítom majd egy perc múlva berúgom.... pedig amikor hidegen rúgom be nem mindig csinálja ezt.
Hátsókerék egcsúszással spkkal nagyobbat lehet esni.

HA elmegy az eleje, rndszerint csak simán elcsúszol, ha a hátulja, akor esélyesen átdob, és az ronda.
Persze, mindez aszfalton.
Rendben, akkor M06 marad.
Rendben vigyázok.:)
Sem a váltónak, sem az olajnak nincs köze ahhoz, hogy a váltó betalál e sebességbe vagy nem.
Beályltási vagy alkatrész méret probléma okoz iylet.
Váltó baja van a motoromnak. néha nagyon nehezen veszi a a 3.-at. És a legfontosabb az, hogy amikor vissza akarok váltani 4.ből vagy harmadikból másodikba, vagy vagy 4.ből 3.ba akkor üresbe rakja. például megyek 4.be, jön egy kereszteződés és le akarok fordulni akkor lenyomom teljesen a váltót 2x akkor üresbe rakja, és csak úgy tudom berakni, ha előbb elsőbe aztán egyet fel. most lett elhozva a szerelőtől pár napja, új váltóolaj van benne, és nemtudom hogy számít-e, de a kuplung is cserélve lett.
Csak siettem és rossz oldalra raktam az olajterelőt, igazából tökéletes :)
Akit érdekel, a MAMAI kupa versenynaptára:
2012.04.29-30. Máriapócs
2012.05.26-27. Kakucs (óramutató járásával megegyező irány)
2012.06.23-24. Kakucs (óramutató járásával ellentétes irány)
2012.07.07-08. Brezova
2012.08.04-05. Kecskemét
2012.09.15-16. Balassagyarmat
Váélehtően eredetileg nem volt az:)
Létezne, hogy az utángyártott főtengely enyhén féloldalas?
Szasz!

HA a kétórást kérdezed, sajna nem tudjuk most tavasszal megrendezni, mert bénáztak a pályák, nem lett időpont.

HA más téma(de ha ez akkor is:)
Mail: buzerpipa@freemail.hu
Szia Zoli! Kellene beszélnünk. Hol tudlak elérni? Akár telón is jó. Vészi Laci (pitbike)
Sokat kap
Ez sima szabvány 47-es csapágyhézagoló, értelemsebb csapágybolt tart iylket.
Célszerű tbb darabból össerakni, akor van játéktér