Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem.
Ledadog a Simsonom (sr50,12v) ha odahúzom neki. Kis fordulaton megy szépen, meg egy rúgásra indul, de ha gyorsítok és nő a fordulatszám akkor darál. Mi lehet a gond? A karbi tiszta, gyújtásnál új minden.
köszi!
szóval akkor érdemes beszerezni hézagolókat
csak amikor raktam össze nem volt a helyi boltba
úgy is gagyi szimmeringekkel raktam össze lassan cserélni kell 5-600km-től meg gondolom nem ver szét semmit
Meg fog mozdulni a főcicsapágy, és szép lassan szétveri, koptatja a motorházat
Úgy értettem nincs pénzem . Egyébként értem amit mondassz,de sajna már utána vagyunk a dolognak.Ezért megpróbálom a legtöbbet kihozni a jelenlegi állapotból.És melyk tirisztor volna tartósabb, a sima vagy a trafós?
Köszönöm.
Hali! Vác környékén valaki ujra tudna vezetékelni nekem egy simsont, indexekkel aksi töltéssel,minden gyári dologgwl együtt?
ha nagyobb az mekkora gond? nekem lehet vagy 1mm
0,1 re kell hézagolni
Sziasztok!
A jobboldali főtengely csapágynál a Zéger gyűrű alatt teljesen ki kell hézagolni a rést?
Mert alapból csak egy vékony alátét volt ott, most pedig 4mm van a gyűrű és a csapágy között.
Ducati energia
milyen az a duci energia gyújtás?
Sziasztok! :)
Tudna valaki ajánlani hengert hol és milyet érdemes venni? (Olyat hallottam hogy néhány hengerfajta melegedésre erőtlen lesz)
Dänke
Én nemrég vettem egyet, a világítást még nem tudtam megoldani. Szerinted akksiról bírni fogja?
SZIASZTOK ELADÓ A KÉPEN LÁTHATÓ JÓ ÁLLAPOTBAN LÉVŐ gilera sp01 féknyereg 125 ös 93 as gépről....
5000 ftért vagy aprilia af1 125 replika elsőféknyeregre cserélném! 30 605 6883
Például 10 rugó környékén gyakan lehet találni duci energia, gyulát, bírja a fordulatot, stabil, megbízható, viszonylag könynen felszerelhető.
(nem jár több átalakítással mint a babszi felszerelése)
A babetta gyulával mindíg csak gondod lesz, ha nem ez, akkor az, ha elhárítod, amaz.
A végén, mire stabilan működőképes lesz, nem hullik szét a lendkereke, nem pusztul el a tirisztor (mert csinálsz magadnak normális alkatrészekből), mire áttekered a gerjesztőt, hogy ne purcanjon ki állandóan, mire felszerelsz egyrendes jeladót, satöbbi, magyarul, mire minden hibáját elhárítod, addigra többe lesz anyagilag, mint ha vettél volna egy eleve működő gyújtást.

Azt írod, hogy nincs időd...
Hát pedig a pénz mellett, azt fogja rabolni folymatosan.

Minél előbb elfelejted, annál több időd és pénzed marad értelemes dologgal foglalkozni.

Igen, a fagy tiri meg valameddig.
Vennék normális gyújtáet ha ráérnék...
De ha F.A.G.Y. tirisztort teszek be az sem fogja bírni?
Mindig tanul valamit az ember, remélem azért ezt a szezont ki fogja bírni a blokk
120 fok felett csökken a csapágy élettartama.
mélyhűtőbe a főtengelyt a blokkfeleket meg az olajradiátorra
Nem is simán tettem be kézzel a többit :) -10 volt a csapágy, 200-600 a ház, de ez sehogy sem megy be.
Hőkülönbséggel kell szerelni.
100 fokot a motorháznak.
Minden csapágyat kézzel betettem a blokkba, erre már rá is ütöttem egyet gumikalapáccsal, de semmi... Először a csapágyakat teszem be a házba, nem főtengellyel együtt ütögetem...
jaj.

Annak századra futnia kell, meg ne csiszold,mert tönkreteszed, leszeded a túlfedést.
HA már elkezdted erőltetni, krampácsolni, a főtengely centrírt semmisnek is tekintheted.
Okés, akkor megy be mind a 2. Mennyire lenne barbár dolog megcsiszolni a főtengely csapágyházát? Az istennek se megy össze