Akkor hurrá! Mert az enyém is így csinálja indításkor. Bár én 60as hideg indító fúvókát használok,ezér indulás után 1/3ig vissza nyomom,így van alapjárat és el tudok indulni egyből. Ha teljesen vissza lököm,akkor télen le is áll,nyáron meg alapjárat ugyan van,de ahogy ráhúzom nullázza magát. Ha járatom 1percet akkor ok.10-20 perc állás után kicsit kihúzott szivató és ketyeg is,és rögtön vissza. A gyertya őzbarnától enyhén világosabb. Lehet hogy elbírna eggyel nagyobb főfúvit? Most 72es van benne,a tű+ legmagasabban áll. Szint a jelnél. Ja és sima n-es henger,16n3as karbival.
Amikor sikerül beletalálnom a beálíltásba, nekem nyáron is csak szivatóval indul könynen.
egy szivató gyula nélkül, és indul, de iylenkor mág vagy egy percig nincs alapjárat.
Amíg kiérek a kapuhoz, meg becsukom a garázst, pöcögtetni kell, mert máskülönben leáll.
Ha ennél többet kap alulra, akor az melegen már sok.
Üdv Zoli!
Nem is gondoltam volna hogy hosszabb a szára. Bár ahogy olvasgatok jó pár eltérés van a simsonok közt is. A motorom azóta is ugyanolyan, indítás szempontjából, bár annyit azért változott hogy most hidegen ráhúzom a szívatót és pár rúgás után elkapja, bár kissé döcögősen indul de rögtön utána vissza lehet nyomni és lehet is húzni a gázt. Az alapjárat pedig stabil, nincs egyenetlen járása.
Az S50 alaplapot is felrakod az 50-es lendkerékkel? Ha igen akkor nem kell elforgatni a lendkereket, úgy kell feltenni mint az 51-est. Ha meg csak a lendkerék S50-es, akkor elforgatva teszed fel és nem raksz bele "éket".
valamint azt akarom kérdezni hogy az 50 es gyújtást rá lehet e rakni az 51 esre és ha igen akkor 50 es vagy 51 es lendkerékkel ? valamint mi a különbség a két lendkerék között ?
Sziasztok most építek ismét egy simson-t utcára az Mtx mellé egyszer már volt 70 köbcentis simóm és akkor gyári hengerfejből lett átalakítva a 70 es henger fej de elveszítettem a méretek és így apa nem tudja megcsinálni ismét a sűrítési viszonyt nem nagyon szeretném módosítani hogy a főtengelyt ne terheljem annyira mert csak edzésre meg iskolába járni kell szóval nagyon megköszönném ha valaki pl egy paintos rajzon szemléltné a méreteket előre is köszönöm
Üdv! abba szeretnék segítséget kérni, h http://youtu.be/FM1X2hJMv6c a videón látott motort szeretném megépíteni. Ha valaki tudja a következő kérdésekre a választ kérem írjon!
-Milyen vázból/motorból indultak ki? (?s51?)
-Az a merevítő ami az ülésvasból indul ki az ugyan onnan indul e ki mint az eredeti, és ugyanolyan hosszú e?
-Első teleszkóp sima s51 megültetve? (akkor hogy lehet h az sr50 felnire, ráül az s51 vágott sárvédő?
-Tank, lámpa látom sr2!
-ha láttok még valamilyen átalakítást elsősorban a vázon, légyszíves írjátok meg!
A Simson-omra szeretnék hátsó gumit venni. Eddig Heidenau K 55 volt hátul és most Mitas M06-ot vennék rá. Mi a véleményetek a Mitas-ról? Elől az van most is és jónak tűnik.
Esetleg van más tippetek jó gumiabroncsra? Szinte kizárólag csak aszfalton használom és valami jó tapadós aszfalt gumit szeretnék rá.
Milyen olajat kell vagy érdemes adni a váltónak a simsonon?
Milyen gyakra kell lecserélni?
pl a téli időszakban 10-15 perc állás után is kellett a szivató
egy szivató gyula nélkül, és indul, de iylenkor mág vagy egy percig nincs alapjárat.
Amíg kiérek a kapuhoz, meg becsukom a garázst, pöcögtetni kell, mert máskülönben leáll.
Ha ennél többet kap alulra, akor az melegen már sok.
Nem is gondoltam volna hogy hosszabb a szára. Bár ahogy olvasgatok jó pár eltérés van a simsonok közt is. A motorom azóta is ugyanolyan, indítás szempontjából, bár annyit azért változott hogy most hidegen ráhúzom a szívatót és pár rúgás után elkapja, bár kissé döcögősen indul de rögtön utána vissza lehet nyomni és lehet is húzni a gázt. Az alapjárat pedig stabil, nincs egyenetlen járása.
Felteszed a megfeelő helyre azt csók.
Szar úton hóban sárban ugyan úgy nem jó mint a k55.
Alapvetően aszfaltra való.
A h06 drágább de univerzálisabb hétköznapi felhazsnálásra.
(m06tal ment a kupások nagy része korábban)
-Milyen vázból/motorból indultak ki? (?s51?)
-Az a merevítő ami az ülésvasból indul ki az ugyan onnan indul e ki mint az eredeti, és ugyanolyan hosszú e?
-Első teleszkóp sima s51 megültetve? (akkor hogy lehet h az sr50 felnire, ráül az s51 vágott sárvédő?
-Tank, lámpa látom sr2!
-ha láttok még valamilyen átalakítást elsősorban a vázon, légyszíves írjátok meg!
Előre is köszi!
A Simson-omra szeretnék hátsó gumit venni. Eddig Heidenau K 55 volt hátul és most Mitas M06-ot vennék rá. Mi a véleményetek a Mitas-ról? Elől az van most is és jónak tűnik.
Esetleg van más tippetek jó gumiabroncsra? Szinte kizárólag csak aszfalton használom és valami jó tapadós aszfalt gumit szeretnék rá.
Köszi előre is!