Régebben 7cm-ert mértem.
Mondjuk elég bután áll a motor ha a hátulja nincs hozzá emelve viszont ha hosszabb hátsó telókat raksz be (MZ ES első telója) akkor állandóan kerékre akar állni a gép,kell hozzá schwalbe lengővilla.
Csak egy kis tanács mert én végigjártam.
Kedves hozzáértők problémám van a mocimmal.
Van1 60/4f-es Simson babetta gyújtással.Nem volt vele baj,de most,hogy rákerült a Vrezo alig akart pörögni.Lecseréltem a tirisztort ami megoldotta a problémát.Majd pár óra örömteli motorozás után az új tirisztor is kezdi+adni magát.Régebben mintha olvastam volna olyat,hogy nem mind1 a tirisztor fajtája.
Előre is köszönöm a segítséget.
de többi méret egyezik?
mennyivel hosszabb?
mert ha pár centit emel az nem gond. legalább kevesebbszer ér le a kipufogó
akkor csak egy hosszabb rugó kell hozzá
tekerd be a lavegő csavart teljesen és egy fél fordulatot tekerd ki utána, az alapjárati csavart meg csavard ki és állítsad be a levegő csavarhoz ne nyúlj csak akkor ha nem pörög nem megy úgy ahogy kellene, ezt melegen kell végre hajtani, a levegő csavaron mindig nagyon kicsi csavarásokat végezzél.ha nagy az alapjáratid már pedig azt írtad akkor az alapjárati csavar nagyon bevan csavarva
kellene 2 első teleszkópszár
adnék érte kp, vagy s51b hátsó lengéscsillapítókat
annyi lenne a kérésem hogy ameddig a szimmering éri a teleszkópszárakat ne legyen sérülése, ha feljebb kipattogzott vagy az alja kicsit rozsdás az sem érdekel csak ne 1 napig tartson ki a telószimmering
hajmeresztőek ezek a simsonosok
még mindig nem sikerült beszerezni teleszkópszárat
valamiért mindig meghiúsul... leginkább amikor rendesebb fotót kérek róluk
na mindegy
érdekel valakit ilyen lábtartó?
elcserélném eredeti szimó hátsó lábtartóra ami nem rázkódik le magától
Dzsízuszkrájszt..
HA nekimentál maróval, kb el is dobhatod a dugót, mert hogy az most nem fut a főcivel az fix.
Dörzsárral kell támadni,és még azzal is el lehet baxni.
Amííg nem volt dörzsáram, 10es szárra tekert csiszolópapíral csináltam.
Befogtam a széárat stvba, és kézzel forgattam a szárun a dugót.
Alig kell belőle rüszülni rendszerint 500 as körüli papíral.
Nekem úgy volt benne hogy alig lehetett belekapálni, most meg marófejjel nekiálltam és éppen, hogy benne marad. Ittvan a 2 csapszeg. Az egyik ami a keystone-hoz volt, a másikat most vettem. Az új gyengébbnek tűnik, de a keystone be van maródva. Szerinted mi legyen?
a csapszeget simán be kell hogy nyomd kézzel, régen voltak olyan csapszegek, amiket úgy kellett belehúzatni.. sokan szét is verték ezekkel az egész mindenséget
Aki tud válaszoljon nekem 3 kérdésre légyszives: Nagy baj ha a csapszeg át tud csúszni a dugattyún? Ha a blokkban minden csapágyat+főtengelyt cserélek, de a hengerszett marad kell járatni? A csapszeg ami a keystone dugattyúhoz van más anyagból van mint, amit most vettem (de kopott), ez a gyengébb (gyári) is bírni fogja?
mennyiért adod?