Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Keresek jó állapotú, GYÁRI S50/S51 gyújtáskapcsolót! Akinek lenne eladó, kérem írjon az adatlapomon található email címre! Köszönöm!
Üdv mindenkinek!
Van1 60/4f-es Simson babetta gyújtással.Nem volt vele baj,de most,hogy rákerült a Vrezo alig akart pörögni.Lecseréltem a tirisztort ami megoldotta a problémát.Majd pár óra örömteli motorozás után az új tirisztor is kezdi+adni magát.Régebben mintha olvastam volna olyat,hogy nem mind1 a tirisztor fajtája.
Előre is köszönöm a segítséget.
még csinálnom is kellett spéci élt a hidegvágónak, egyik fele élesebb volt a másik tompább, élessel meglett az ék aztán a tompát lehetett kalapálni
extraszar volt kiszedni, szerintem kint állt az esőn a gép mindig
Ahogy teccik mondani..

Persze, ezt el lehet játszani belsőkulcsnyílásu fossal is, csak az egyből görbül a fejnél mivel jobban kiáll.
rákoppantasz egyet kalapáccsal aztán hidegvágóval megindítod
a dt- blokkon az összes csavar így jött ki
Hogy lehet erősen sérült csavart kivenni?:) Na jó annyira nem vészesen, de egyszerűen nem jön ki, kifordul a csavarhúzó belőle...
Ja jó. Na még jó hogy kérdeztem baze
Mármint, hogy az tartja össze a blokkfeleket?
Teljesen jó az úgy.
A szocialista relációban ez volt a divat, gondolom mert a belső kucslnyílású csavarok jogát meg keleltt volna venni.

Melleseleg jobb mint bármi más, mert még az erősen sérült csvart is elég simán ki lehet venni, a többi fajtán meg szinte csak a fúrás segít.

Az tény, hogy gépi tekergetésre a többi jobb.
Ha gyárilag van a simson forgattyúsházában laposfejű csavar szívesen adnék a tervezőnek egy pofont...
Neeem, 5-10 századra kell beállítani
jaja, tudom hogy ki kell hézagolni. Van olyan hézagoló lemezem. Amúgy hogyan kell kihézagolni? Szoros legyen amennyire csak lehet? Nem tudom jobban megfogalmazni
oké, csak tisztázzuk bizotsan:
A blokk bal oldala, amiben a primer van, ide nem kell semmi, a másik oldalra kell, és ki kell hézagolni a zéger és az olajterelő között
ok, kiszedtem, aztán átrakom a másik oldalra majd. Köszi a választ
Akkor durrog, ha nagyon keveset kap, vagy, ha nagyon rossz időpontban k9vetkezik be a gyújtás, ileltve, ha a gyújtás erősen kimaradozik.
A kimaradozást, a gyújtás bármely alkatrésze okoszhatja sajnos.
Ilyenkkor a gyertya és a hfej a ugótetővel egyöntetűen kormos.
(ez más mint ha nagyon sokat kap alulra, mert akkor zsírosan kormos, így meg szárazon)

A gyújtás időpontját, iletve a karburátort meg gyári értékre kell bezsíbályozni.
Erről a neten rengeteg infó van.
Helllo az a nagy problémám lenne , hogy a simson s 50 -em full-generálozva lett , és ennek megfelelően járattam is be de az első pár km - en elkezdett durrogni meg összevissza járni a motorja .. mikor meg lett szüntetve ez a probléma lentkerék cserével (gyújtás problem) akkor 1 be kiválóan ment de 2,3 márt nagyon gyengén ment és a légszűrőgumiban állt a kevert benzin. Ezután jött az ötlet mert a blokk hegesztve volt biztosan farsot szív és blokk-csere . Most az 1 es gyenge 2 már valamivel jobb de nem az igazi sőt elég messze áll tőle a 3- as meg alapból lehörög vagyis teljesen erőtlen és még annyi , hogy ha a gázt a felénél tovább húzom üresbe vagy sebességbe elkezd lehörögni mintha túl sok vagy kevés anyagot kapna a motor és durrog ugyanúgy szal mind 2 probléma visszatért .. Ha valki tudja mi baja lehet kérem íron mert agyfaszt lehet tőle kapni.. :) A válaszokat előre is köszönöm :)
Gyári hengerben ja.
(mint mondtam)

Reszelt izékben meg teljesen nyugodtan beteheti a dugót fordítva, ha nem ér bele ott felömlőkbe, mivel a csapszeg középen van, a dugónak mindegy hogy áll.
Ismét a segítségeteket kérném!

A következő a probléma:
Beállítok egy tökéletes alapjáratot. Elindulok a géppel és amikor kuplungolok illetve, ha megállok, akkor az alapjárat felpörög. Nem kicsit, hanem visítósra, maxon pörög a motor. Ha elveszem az alapjáratot, akkor szo-szo elviselhető a felpörgés. Mindkét esetben 5-10 mp-en belül visszaesik a fordulat. A gyanúnk az volt, valahol falsot szív. Szimering csere mindenhol, letömítettük a hengertalpat újra a karburátor csatlakozását is hibátlanul letömítettük! Hol szívhat még falsot? Illetve valami más baja lenne?
Sziasztok!
A 7-en elővettem a régi start, helyre akarom pofozni, kell majd 1-2 jó tanács és alkatrész is.
68-as gépezet, de 10 év után 3-ik rugásra indult aztán most kifujt a hengerfejnél
na azt levettem aztán a hengert is, de szép a hüvely....
Most kéne nekem 1 komplett tömitésszett, és 1 servizkönyv is jó lenne online
Ha tudtok akkor ne kíméljetek köszi
Írtam E-mailt.
öregszek, nem emlékszek! Kimentem a műhelybe, megnéztem, a gyűrűhézag néz előre, a kipu felé! I m' sorry! :))
A blokk (51-es) bal oldalán nincs hely továbbihézagolóknak.
Ha van a csapágy alatt valami, akkor a hajtókar nem középen lesz a hengerben, és az nem annyira jó...
Már be lett téve, ezért kérdezem, hogy most mi a szart csináljak?! Szedjem szét és vegyem ki? Vagy maradhat és tegyek a másik oldalra is egyet?
Nem kell csak az egyik oldalra.
Amisk szimmering kisebb is.
Lehet, hogy már kérdezte valaki, de nem akarom végignézni mind a 721 oldalt. A 70-es hengerbe lévő hüvely szoknyájának mekkora az átmérője és lehetne belőle annyit leesztergáltatni, hogy felmenjen a gyári bontatlan blokkra marás nélkül?