Az jelenthet valami problémát, ha a főtengelyhez a bal oldalra is tettem a csapágy mögé "olajterelő lemezt"? Simson videón csak jobb oldalra kell. Lényegében mi a szerepe, miért csak a jobb oldalon van a simson szerelési videóban?
Igazából, jobb volna, ha a kipu felé lenne a gyűrűvég, mert az a terheletlen oldal.
(gyárilag így van)
Kivéve, ha akkor a kipnyílás, hogy már túl közel esik a vége, akkor érdemes megfordítani.
Ha meg ott beleeseik valamelyk nyílásba, és nem a nyílás közepén fut, akkor át kell stiftelni.
Fel kell furatni a hengert +dugattyú, a blokk állapotától függően csapágyak, szimeringek, tűgörgők-hajtókar. Ha több felömlős lesz érdemes felmaratni a hengerfejet, rátenni egy nagyobb karbit (nekem 19-es amal van 41.00/4-en). Egy tervezett kipufogó sem árt, illetve vissza szokták rakni az előgyújtást 1,7-ről 1,4-re.
Nem lehetséges ,hogy abban a estben jár élettartamcsökkenéssel a tuning ha egyébként is szar állapotban volt a blokk?
Csak a 70-es hengerhez kell fúrni a blokkon 60-hoz nem?
"nyugodt lehetel" meg lehet normálisan is csinálni, simán elmegy a gyári szervízntervallumig 60-70 esen is, mivel ezt a motort elve 70esre is tervezték.
Nekem eddig kétszer sikerült a gyári 20 ezres szervízintervallumot kitölteni, a gyárinál jó 50 % kal erősebb 60-as motorral.
Mindkét alkalommal akár vissza is csukhattam volna a blokkot, mert még bőven elment volna.
Sziasztok!
Ha szeretnék egy 60-as vagy 70-es simsont hogyan tudom ezt abszolválni élettartamrövidülés nélkűl?
Kell egy új henger dugatttyú meg erősebb főtengely?
Jártm már hasonlóan, és annak például nem is karbi, hanem gyújtás gondja volt.
BAromi hezezen indult, sokszor csak tolásra, de utána már minden rendben volt.
Annak a gyújtótekercse volt döglött, pedig mérve, feszre, ellenállásra tökéletes volt, csak kínomban cseréltem ki.
De ez csak példa volt, kb ötletem sincs.
Próbálkoznék csereberéléssel.
Komplett karbi, komplett gyújtás, ezen a vonalon, utána lehet szűkíteni
Eddig mindig szívatóval kellett indítani, de most nem szabad ráhúzni egy picit sem mert nem indul, viszont simán rugdosom és egyszer csak beindul, azonnal egyenletesen jár a motor és lehet vele menni. Megnéztem a szívató gumit is az is rendben levőnek tűnik, ha lezár nem folyik át rajta semmi benzin. Már kifogytam az ötletekből.
Ha csak hdegen, állás után csinlná azt mondanám ,kicsit szivárog a benzincsap, és hangyányit a tűszelep is, reggelre megemelkedik a szint, és ha gázt húzol, megetedet.
Ötlet kellene. A simsonom hidegen és melegen egyaránt csak sima rúgásra indul, szívatóval és csekély mértékű gázzal egyáltalán nem. Eddig ezt nem csinálta, porlasztót hengert-dugót meglestem, gyújtás, szikra, gyertya rendben levőnek tűnik. Ma szétkaptam és kitisztítottam mindent de továbbra sem indul másképp csak a sima rugdosás. Nincs valami tanácsod mit nézzek még meg vagy mi okozhatja ezt a jelenséget? Amúgy ha beindul normális alapjárat van és szépen húz is, hosszabb menet után a gyertyakép is megfelelő.
Köszi előre is a válaszokat:)
(gyárilag így van)
Kivéve, ha akkor a kipnyílás, hogy már túl közel esik a vége, akkor érdemes megfordítani.
Ha meg ott beleeseik valamelyk nyílásba, és nem a nyílás közepén fut, akkor át kell stiftelni.
Leirnád nekem légyszives ,hogy egy 60-as tuninghoz mire van szükségem pontosan?
Csak a 70-es hengerhez kell fúrni a blokkon 60-hoz nem?
Ha valakit érdekel http://www.kepesmotor.hu/simso...
25e Ft a kettőért az irányár gyere el nézd meg és biztos megegyezünk.
elérhetőségem: devil091@citromail.hu
tel: 0630-716-87-78
ha nem veszem fel próbáld töbször.
Széles utat mindenkinek!
Nekem eddig kétszer sikerült a gyári 20 ezres szervízintervallumot kitölteni, a gyárinál jó 50 % kal erősebb 60-as motorral.
Mindkét alkalommal akár vissza is csukhattam volna a blokkot, mert még bőven elment volna.
Ha szeretnék egy 60-as vagy 70-es simsont hogyan tudom ezt abszolválni élettartamrövidülés nélkűl?
Kell egy új henger dugatttyú meg erősebb főtengely?
kipróbáltuk a rendes ngk-val akkor meg 1-2 rúgás és megy
Köszönöm az ötleteket, kipróbálom az általad javasoltakat is. Remélem rábukkanok a hiba okára mielőbb.
BAromi hezezen indult, sokszor csak tolásra, de utána már minden rendben volt.
Annak a gyújtótekercse volt döglött, pedig mérve, feszre, ellenállásra tökéletes volt, csak kínomban cseréltem ki.
De ez csak példa volt, kb ötletem sincs.
Próbálkoznék csereberéléssel.
Komplett karbi, komplett gyújtás, ezen a vonalon, utána lehet szűkíteni
De így, hogy újraindítás után is, ez ravasz...
Ötlet kellene. A simsonom hidegen és melegen egyaránt csak sima rúgásra indul, szívatóval és csekély mértékű gázzal egyáltalán nem. Eddig ezt nem csinálta, porlasztót hengert-dugót meglestem, gyújtás, szikra, gyertya rendben levőnek tűnik. Ma szétkaptam és kitisztítottam mindent de továbbra sem indul másképp csak a sima rugdosás. Nincs valami tanácsod mit nézzek még meg vagy mi okozhatja ezt a jelenséget? Amúgy ha beindul normális alapjárat van és szépen húz is, hosszabb menet után a gyertyakép is megfelelő.