Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://users.atw.hu/szimszon/S... - 2. oldal, 38 -as alkatrészre gondolok.
Az jelenthet valami problémát, ha a főtengelyhez a bal oldalra is tettem a csapágy mögé "olajterelő lemezt"? Simson videón csak jobb oldalra kell. Lényegében mi a szerepe, miért csak a jobb oldalon van a simson szerelési videóban?

Köszi előre is a válaszokat:)
Igazából, jobb volna, ha a kipu felé lenne a gyűrűvég, mert az a terheletlen oldal.
(gyárilag így van)
Kivéve, ha akkor a kipnyílás, hogy már túl közel esik a vége, akkor érdemes megfordítani.

Ha meg ott beleeseik valamelyk nyílásba, és nem a nyílás közepén fut, akkor át kell stiftelni.
Nem pont fordítva? Elvileg arra mutatna a nyíl, de a nyílnak nem a kipura kell állnia?
ahol a gyűrű hézag van,az van a szívóoldal felé,emlékeim szerint. De azért erősítsen meg valaki,nehogy hülyeséget mondjak!
Megoldva :D
Felpolírozott keystone dugón honnan tudnék rájönni milyen irányban kell betenni?
Fel kell furatni a hengert +dugattyú, a blokk állapotától függően csapágyak, szimeringek, tűgörgők-hajtókar. Ha több felömlős lesz érdemes felmaratni a hengerfejet, rátenni egy nagyobb karbit (nekem 19-es amal van 41.00/4-en). Egy tervezett kipufogó sem árt, illetve vissza szokták rakni az előgyújtást 1,7-ről 1,4-re.
Jogos
Leirnád nekem légyszives ,hogy egy 60-as tuninghoz mire van szükségem pontosan?
A szar állapot, kialakítástól függetlenül élettartam csökkenéssel jár:)
Nem lehetséges ,hogy abban a estben jár élettartamcsökkenéssel a tuning ha egyébként is szar állapotban volt a blokk?
Csak a 70-es hengerhez kell fúrni a blokkon 60-hoz nem?
12x7x30
Helló valaki megtudná nekem mondani a dugattyú csapszeg pontos méreteit nagyon sürgős lenne előre is köszi
kép a 2 vázról .
Sziasztok!
Ha valakit érdekel http://www.kepesmotor.hu/simso...
25e Ft a kettőért az irányár gyere el nézd meg és biztos megegyezünk.

elérhetőségem: devil091@citromail.hu
tel: 0630-716-87-78
ha nem veszem fel próbáld töbször.
Széles utat mindenkinek!
"nyugodt lehetel" meg lehet normálisan is csinálni, simán elmegy a gyári szervízntervallumig 60-70 esen is, mivel ezt a motort elve 70esre is tervezték.

Nekem eddig kétszer sikerült a gyári 20 ezres szervízintervallumot kitölteni, a gyárinál jó 50 % kal erősebb 60-as motorral.

Mindkét alkalommal akár vissza is csukhattam volna a blokkot, mert még bőven elment volna.
+ új csapágyakat is érdemes belerakni valami minőségit szimeringekkel. :) de nem lesz az ígyse hosszú élet tartamú nyugodtan lehetel
Sziasztok!
Ha szeretnék egy 60-as vagy 70-es simsont hogyan tudom ezt abszolválni élettartamrövidülés nélkűl?
Kell egy új henger dugatttyú meg erősebb főtengely?
A mofakeren kapható főtengely ki van centirozva?
szar gyertyától is indulhat nehezen, szomszéd kölyök is rugdossa néha 5 percig is
kipróbáltuk a rendes ngk-val akkor meg 1-2 rúgás és megy
Szia Zoli!

Köszönöm az ötleteket, kipróbálom az általad javasoltakat is. Remélem rábukkanok a hiba okára mielőbb.
Jártm már hasonlóan, és annak például nem is karbi, hanem gyújtás gondja volt.
BAromi hezezen indult, sokszor csak tolásra, de utána már minden rendben volt.
Annak a gyújtótekercse volt döglött, pedig mérve, feszre, ellenállásra tökéletes volt, csak kínomban cseréltem ki.

De ez csak példa volt, kb ötletem sincs.
Próbálkoznék csereberéléssel.
Komplett karbi, komplett gyújtás, ezen a vonalon, utána lehet szűkíteni
Eddig mindig szívatóval kellett indítani, de most nem szabad ráhúzni egy picit sem mert nem indul, viszont simán rugdosom és egyszer csak beindul, azonnal egyenletesen jár a motor és lehet vele menni. Megnéztem a szívató gumit is az is rendben levőnek tűnik, ha lezár nem folyik át rajta semmi benzin. Már kifogytam az ötletekből.
Ha csak hdegen, állás után csinlná azt mondanám ,kicsit szivárog a benzincsap, és hangyányit a tűszelep is, reggelre megemelkedik a szint, és ha gázt húzol, megetedet.

De így, hogy újraindítás után is, ez ravasz...
Szia Zoli!

Ötlet kellene. A simsonom hidegen és melegen egyaránt csak sima rúgásra indul, szívatóval és csekély mértékű gázzal egyáltalán nem. Eddig ezt nem csinálta, porlasztót hengert-dugót meglestem, gyújtás, szikra, gyertya rendben levőnek tűnik. Ma szétkaptam és kitisztítottam mindent de továbbra sem indul másképp csak a sima rugdosás. Nincs valami tanácsod mit nézzek még meg vagy mi okozhatja ezt a jelenséget? Amúgy ha beindul normális alapjárat van és szépen húz is, hosszabb menet után a gyertyakép is megfelelő.