igazándiból én a marketig dumás add meg a legjobbat a motorodnak duma ellen vagyok, szóval az ilyen 5-6 ezres olajokra gondoltam
hajdanán jártam egy darabig 1:100+ keverék körölivel is egy tankot mert elfelejtettem beleönteni az olajat
nekem az a piros flakonos castrol bejött, előtte repsol volt, de azt nem szerettem mert olyan benzin szinű volt az olaj és sosem tudtam melyik flakonba mit öntöttem
de most már beszereztem egy 10es kannát azt fel tudja emelni a gyerek is abban meg csak keverék van
Mi meg nagyban vesszük az elfet 1600-1900 körül, forintárolymtól fügően, de 2000 környékén mindíg találni.
ezeket a normálisabb olajokat simán lehet hígabban adagolni.
Párszor már leírtam, de tübb mint egy évet jártam egy számolási hiba folytán(elnéztem a mérőedényt) 1/70 es keverékkel repsol scooterrel és az a szett is simán megfutotta a gyári szervízintervallumot.
Ha úgy veszed, 70 liter benzint égettem el 1 litr olajjal, ami 3 literes fogyasztssal is több mint 2000 klométer, ez alatt ette meg a 2000 forintnyi oljajat.
de uyge közel sem eszik 3 litert normál hazsnálat mellett még a 70-es sem.
Az egésszel oda akarok kilukadni, hogy az 1 tankra jutó olajmennyiség ára alig több mint 200 forint még az elfből vagy a repsolból is.
Ugyan ezt ásványival nemigen lehet eljátszani mert pont egy tankolással kevesebb jön ki az 1/50-es keverékre az 1 liter olajból.
Magyarán, ha jó áron betárazol 2-3 liter normális olajat, azzal egy szezonre eléggé garantáltn megoldod az olajkérdést, mivel hígabbra lehet keverni semmivel, vagy alig pár forinttal drágább mint az ásványi, ráadásul kevesebbet kell puceválni.
Annyi az értelme, hogy nem szezononként kell kipucolni a kiput, nem kokszolja le (annyira) a dugót-égésteret.
A rész szinti elf, vagy repsol például alig drágább mint az ásáványi társaik.
segitségre lenne szükségem.van egy simson s50-em, de nincs karburátotom hozzá.
szerintetek rá lehet tenni egy rombogó karburátorját,(dellorto 12)
és hogy miként oldajam meg a felfogatást? és hogyan lehet beállitani?merkkora fuvókákat tegyek bele meg ilyesmi.
kérem segitsetek!
jó de a régi arol olajak jobb minőségűek voltak ahogy sok embertől hallottam ( én nemtudom akkor még nem motoroztam ) de én arolt nem raknék a motoromba, most is full syntetikussal megy jobb égéstermék robbanás stb stb.... nekem ez jött be szerintem jobb neki a syntetikus.
én minimum 15 évig jártam arol 2t olajjal 1:40-1:50 közti keverékben ahogy sikerült, teljesen hibamentesen
most castrol 2t-vel jár minden műszer itthon, olyan 1500 körüli de inkább alatti ára volt
Vezetékelési probléma lesz, amikor lefestettem a hátsó kapaszkodót nem volt test és hasonló jelenséget tapasztaltam, villogott az összes indexem. Bekötöttem egy testkábelt pluszban és jó lett.
A gondom az lenne, hogy az irányjelzőim problémásak!
Amikor balra jelzek, akkor a bal első tökéletesen villog, de a másik három halványan ugyanúgy villog (a bal hátsó is halványan a többivel együtt), ha jobbra jelzek, akkor a jobb első tökéletes, de a másik 3 szintúgy villog!
Kicseréltük az ELBA egységet és új égőket is kaptak! Kapcs. rajz szerint bekötve minden, de mégsincs semmi változás! Mi lehet a gond?
Sziasztok!
A következő problémával fordulnék hozzátok. Van egy Simsonom. Kijött egy olyan hibája, hogy egyik elindulás után lefulladt. Hirtelen odanéztem a karbira és a túlfolyón ömlött a benzin. Ezt a problémát egy másik fórum tagjai segítségével tudtam orvosolni. Ma szépen kitakarítottam az egész karburátort, kiszedtem a tűszelepet, féktisztítóval átfújtam az egész karbit, majd magasnyomású levegővel kifújtam mindent. Összeraktam szépen, és úgy tűnt minden rendben van. Jöttek a próbakörök, egyszer csak megint lefulladt. Ezt eljátszottam vele többször is, ő meg velem... :) Említették, lehetséges, hogy vákuum baja van neki. Ha mégis ez lenne, ezt hogy tudom orvosolni? A benzinszűrőnek tele kell lennie benzinnel?. Ráadásul ezek után piszkálgattam a karbi tetején található 10-es anyát, ami a gázbovdent foglalja magában, majd ahol jónak láttam, leszorítottam. Közre játszhat ez is? Köszönöm előre is a válaszokat.
Venned kell hozzá olyan világítótekercset, ami bírja pl. Simsonbolt.hu-ról. Aztán halogénizzófoglalatot, én a helyi motorosboltban vettem H4est. Kb ennyi.
Sziasztok! Segítsen valaki nekem! Van egy schwalbe-m és az első lámpát atszeretném alakítani halogén izzósra. Eddig nem találtam leirást hozzá a neten. Nagyon megköszönném ha valaki segítene akár belinkeli vagy leirja hogyan kell. köszi hello
olcsón eladó fejidom plusz lámpa ..eredeti japán cuccos..egyben 3000ft külön..3000 és 2000 ft! KAWASAKI AR 125 ből való! 30 605 6883 vagy gabor8181@freemail.hu
egyben 6000 ft külön külön drágább---postai utón megoldható lenne!
Sziasztok! S51-el olyan gondom van, hogy gyári 3 sebességes váltóból csináltunk 4 sebességeset, 24/32-es áttétellel. Ezt beépítettük, majd kis állítgatás után elég jól vette a sebességeket. Nem volt mindig 100%, de simán és biztonságosan motorozható volt a gép. Ez egy éve volt. Szép lassan kezdett mindig rosszabb lenni. Most az a helyzet, lehetetlen beállítani a váltót. Hol 1-es, hol 4-es van, hol nincs hármas, hol semmi sincs. A beállítás menete megy, nem egyet csináltunk meg, de ez nem adja meg magát. Arra gondoltam, hogy valami mechanikai kopása lehet. Váltódob zéger fenn van, a váltókar nem szorul. Mit érdemes megnézni, mitől lehet ez a jelenség? Ami utángyártott lett a beszereléskor. Váltótengely, váltó dob és a kapcsolóvilla. Segítséget köszönöm előre is.
hajdanán jártam egy darabig 1:100+ keverék körölivel is egy tankot mert elfelejtettem beleönteni az olajat
nekem az a piros flakonos castrol bejött, előtte repsol volt, de azt nem szerettem mert olyan benzin szinű volt az olaj és sosem tudtam melyik flakonba mit öntöttem
de most már beszereztem egy 10es kannát azt fel tudja emelni a gyerek is abban meg csak keverék van
ezeket a normálisabb olajokat simán lehet hígabban adagolni.
Párszor már leírtam, de tübb mint egy évet jártam egy számolási hiba folytán(elnéztem a mérőedényt) 1/70 es keverékkel repsol scooterrel és az a szett is simán megfutotta a gyári szervízintervallumot.
Ha úgy veszed, 70 liter benzint égettem el 1 litr olajjal, ami 3 literes fogyasztssal is több mint 2000 klométer, ez alatt ette meg a 2000 forintnyi oljajat.
de uyge közel sem eszik 3 litert normál hazsnálat mellett még a 70-es sem.
Az egésszel oda akarok kilukadni, hogy az 1 tankra jutó olajmennyiség ára alig több mint 200 forint még az elfből vagy a repsolból is.
Ugyan ezt ásványival nemigen lehet eljátszani mert pont egy tankolással kevesebb jön ki az 1/50-es keverékre az 1 liter olajból.
Magyarán, ha jó áron betárazol 2-3 liter normális olajat, azzal egy szezonre eléggé garantáltn megoldod az olajkérdést, mivel hígabbra lehet keverni semmivel, vagy alig pár forinttal drágább mint az ásványi, ráadásul kevesebbet kell puceválni.
A rész szinti elf, vagy repsol például alig drágább mint az ásáványi társaik.
segitségre lenne szükségem.van egy simson s50-em, de nincs karburátotom hozzá.
szerintetek rá lehet tenni egy rombogó karburátorját,(dellorto 12)
és hogy miként oldajam meg a felfogatást? és hogyan lehet beállitani?merkkora fuvókákat tegyek bele meg ilyesmi.
kérem segitsetek!
átlagos használat mellett véleményem szerint semmi értelme a szintetikusnak.
most castrol 2t-vel jár minden műszer itthon, olyan 1500 körüli de inkább alatti ára volt
Hallottam ,hogy a mol-os vacak és ,hogy csak repsolt érdmes venni!
Ez mennyire reális?
Vezetékelési probléma lesz, amikor lefestettem a hátsó kapaszkodót nem volt test és hasonló jelenséget tapasztaltam, villogott az összes indexem. Bekötöttem egy testkábelt pluszban és jó lett.
A gondom az lenne, hogy az irányjelzőim problémásak!
Amikor balra jelzek, akkor a bal első tökéletesen villog, de a másik három halványan ugyanúgy villog (a bal hátsó is halványan a többivel együtt), ha jobbra jelzek, akkor a jobb első tökéletes, de a másik 3 szintúgy villog!
Kicseréltük az ELBA egységet és új égőket is kaptak! Kapcs. rajz szerint bekötve minden, de mégsincs semmi változás! Mi lehet a gond?
A következő problémával fordulnék hozzátok. Van egy Simsonom. Kijött egy olyan hibája, hogy egyik elindulás után lefulladt. Hirtelen odanéztem a karbira és a túlfolyón ömlött a benzin. Ezt a problémát egy másik fórum tagjai segítségével tudtam orvosolni. Ma szépen kitakarítottam az egész karburátort, kiszedtem a tűszelepet, féktisztítóval átfújtam az egész karbit, majd magasnyomású levegővel kifújtam mindent. Összeraktam szépen, és úgy tűnt minden rendben van. Jöttek a próbakörök, egyszer csak megint lefulladt. Ezt eljátszottam vele többször is, ő meg velem... :) Említették, lehetséges, hogy vákuum baja van neki. Ha mégis ez lenne, ezt hogy tudom orvosolni? A benzinszűrőnek tele kell lennie benzinnel?. Ráadásul ezek után piszkálgattam a karbi tetején található 10-es anyát, ami a gázbovdent foglalja magában, majd ahol jónak láttam, leszorítottam. Közre játszhat ez is? Köszönöm előre is a válaszokat.
Laci
Budapesten és környékén keresek szép állapotú motorikusan jó simsont.
egyben 6000 ft külön külön drágább---postai utón megoldható lenne!