SIMSONtuniongoláshoz olcsón eladó cuccok.... gilera sp 01 ből 125 ös sportmociból..93 as évjárat.... kerekeken és fékrendszeren kívül szinte minden megvan még... olcsón pár ezerért....
van sportosabb kéynelmesebb ülésem is kawa ar 125 ről és fejidom is..1-2 000ft ért.. a képen látható árakból nyugodtan lehet alkudni..30 605 6883
szia....a 17 eskrossz gumikat nem ajánlom mert ujjonnan is ritka és drága is ---nemfogsz hozzá találni kroszgumikat csak iylen 20 000ft körüli összegekért..amíg pl most szereztem 18 as krosszgumit 140 eset 4000ftért.. sztem maradja 16 os guminál..ha találsz belölle krosszot jobban jársz.... ajánlom az EBAY.COM ot!
Hellósztok!
Segítség kellene, simsonba betudok rakni 17" kereket?cross gumit raknék rá mert főleg sárban járok sajna, és ezek az enduro gumi sz.rok....köszi a segítséget!
Oxálsav.
Nem feltétlenül kapható mindenhol, de például a józsefkűrúti Azur vegyszerboltban igen.
2500 forint kilója, oylan 70 deka kell egy nagyopn rozsdás tankhoz.
Viszont előtte tükélesesen zsírtalanítani kell, mert a zsírt-olajat egyáltlán nem oldja.
Zoli! Egyszer említettél valami savat, amivel a fém tankok belsejéből ki lehet maratni a rozsdát, de a fémet nem bántja. Mi is volt az? Illetve ha jól emlékszem, háztartási boltban beszerezhető, ugye? Nem vészesen rozsdás a ank, ha jól tudom (egy ismerősé) csak felületi, futórozsda, így kaviccsal sok eredményt nem ér el az ember, a finom rozsdát kellene leszedni.
hát,ha minden jól műxik,én nem bántanám a blokkot. Inkább az első lánckereket cseréld nagyobbra. Egyszerűbb,olcsóbb,és könnyen visszaállítható. Egy kicsit rosszabb lesz a gyorsulás,de foganként kb. 5-7 km/h a végjavulás. 70es gép bírja.
Sziasztok!Szeretném megkérdezni mi a véleményetek arról,hogy a 3 sebességes simsonnál(70-es) a harmadik sebességet a 22/34-es áttétel helyett 24/32-es áttételre cserélném?!Túl sok lenne és érdemesebb lenne máshogy megoldanom hogy kicsit többet menjen végre!?
Az olajat nem eszi, szimeringek is belevalóak, normálisan össze lett rakva. A gyűrűk se kopottak szerintem mert alig van benne a blokkba 25km er. Ma is próbálgattam, arra jutottam h fúvókáznom kell, nem jó a keverék arányom, mivel ha leveszem a légszűrőhöz vezető gumi "izét" és kézzel elzárom a levegő útját, úgy hogy csak résnyi helyet hagyok a levegő beáramlásának a karbin, akkor nem produkálja(sok neki a levegő, abban bízok ha rakok neki nagyobb fúvókát jó lesz ). A gyertyám is szép őzbarna színű volt amíg nem kezdett el vacakolni. Csak azt nem értem eddig miért ment normálisan ezzel a karburalással , és most miért nem ...hmmm a henger+dugó összekopásával produkálhat ilyet? Köszönöm a segítségét mindenkinek aki irt. Ha mégse lesz jó csinálok egy vidit róla
Na már nagy nehezen kész lett a váltó, és lett a blokkra egy 60/2-es henger. Most jön a babetta gyújtás, amihez van már egy közdarabom, de a lendkerék még nincs megcsinálva. Ha csak a kúppal felrakom a lendkereket nem esnek egybe a mágnesek, így multiméterrel mérve nem igazán olyan fesz. jön ki a tekercseken mint aminek kéne.
Az a kérdés, hogy mi lehet a baj?!
Vagy a közdarab rossz, és kellene alá egy másik "közdarab", vagy valami más nem stimmel?
Na ki lett cserélve a henger! Mind ok! Már csak a karbi beállításával nem boldogulok! 16N3-5-ös karbi 70es főfuvival!
Na most melyik csavar mire való? Hogyan állítsam be,h jól is menjen és alapjárat is megfelelő legyen(én egy kicsit frissebben szeretem)?
Tudtommal a bemélyeszett csavar(a rugós) a levegő állítására szolgál! A súber melletti pedig az alapjárat állítására (gyorsabb-lassabb).
Tanácsot kérnék, h hogyan kezdjem és milyen lépéseket kövessek!
Előre is köszönöm!
lemaradt
hajdanán valamit eltoltak a fúrással és ette a gyűrűket a szimó
végén csak tolással(futás mellette) indult be de akkor sem fröcsögött abból semmi
nézd meg a tűszelepet, találkoztam olyannal aminek a külső rész furata nagy volt és emiatt mindig félrement a szelep része
remélem érthető mire gondolok
ha kopik a henger+a gyűrű,akkor az ereje megy el,nem a keveréket ereszti. A váltó olajadat nem eszi, meg? Amikor megvettem a gépet nem volt benne olaj. Ment rendesen. Ahogy olajat raktam a váltóba, ugyan azt produkálta,mint a tied,egész addig még elnem fogyott az olaj. Kiderül,hogy az előző tulaj a kuplung oldalra 2mm-el nagyobb belsőátmérőjű szimeringet rakott. Kicseréltem,jó lett.
hát a 67es fúvi,eleg karcsú, az 50ccm sima n-es gépembe van 72es és szerintem a 75öst is elbírná, a gyertyaképből ítélve. De nálad vszínű más a problema, mert hidegen aztmondod jó.
Sziasztok!
Van egy 60 as 51 esem, van vele egy kis problémám. A motor fel lett újítva (furás, capágyak) Összeraktam nem rég a mocit indult pöccre ment is ahogy kell neki. Na mostanság pedig ki akartam menni egy karikára, de a sarokig jutottam el :S A motor azt produkálja h amíg nem melegszik be megy, minden fasza, kicsit fullad, de fordulaton jól dolgozik, ha bemelegszik akkor meg azt csinálja h leáll, csak szivatóval indul be, és csak úgy pörög fel, de mikor berakom 1 esbe elindulok kb 10 méter után leáll! :S Valakinek valami ötlete, h mi lehet a probléma?
(új trafó,gyújtó tekercs, pipa, egyedül a kis kondi nem új, én arra gyanakszom. Karbi is új, 16n kétcsavaros, esetleg kevés kaját kapna? 67 es fúvóka van benne ) Köszi előre is a segítséget .
A hiba fennált a lent említett alkatrészek cseréje előtt is! Ez a gond! Már nemtom,h mit cseréljek még...
A henger furatának méretét most néztük 38,25! 38-as dugó van benne! Lehet,h kikopott annyira,h ott köpi a benyát?
van sportosabb kéynelmesebb ülésem is kawa ar 125 ről és fejidom is..1-2 000ft ért.. a képen látható árakból nyugodtan lehet alkudni..30 605 6883
Arra valami kis bokorugró jobb. MTX RX DT iylesmi
Segítség kellene, simsonba betudok rakni 17" kereket?cross gumit raknék rá mert főleg sárban járok sajna, és ezek az enduro gumi sz.rok....köszi a segítséget!
Nem feltétlenül kapható mindenhol, de például a józsefkűrúti Azur vegyszerboltban igen.
2500 forint kilója, oylan 70 deka kell egy nagyopn rozsdás tankhoz.
Viszont előtte tükélesesen zsírtalanítani kell, mert a zsírt-olajat egyáltlán nem oldja.
Köszi!
Az a kérdés, hogy mi lehet a baj?!
Vagy a közdarab rossz, és kellene alá egy másik "közdarab", vagy valami más nem stimmel?
Na most melyik csavar mire való? Hogyan állítsam be,h jól is menjen és alapjárat is megfelelő legyen(én egy kicsit frissebben szeretem)?
Tudtommal a bemélyeszett csavar(a rugós) a levegő állítására szolgál! A súber melletti pedig az alapjárat állítására (gyorsabb-lassabb).
Tanácsot kérnék, h hogyan kezdjem és milyen lépéseket kövessek!
Előre is köszönöm!
hajdanán valamit eltoltak a fúrással és ette a gyűrűket a szimó
végén csak tolással(futás mellette) indult be de akkor sem fröcsögött abból semmi
nézd meg a tűszelepet, találkoztam olyannal aminek a külső rész furata nagy volt és emiatt mindig félrement a szelep része
remélem érthető mire gondolok
Van egy 60 as 51 esem, van vele egy kis problémám. A motor fel lett újítva (furás, capágyak) Összeraktam nem rég a mocit indult pöccre ment is ahogy kell neki. Na mostanság pedig ki akartam menni egy karikára, de a sarokig jutottam el :S A motor azt produkálja h amíg nem melegszik be megy, minden fasza, kicsit fullad, de fordulaton jól dolgozik, ha bemelegszik akkor meg azt csinálja h leáll, csak szivatóval indul be, és csak úgy pörög fel, de mikor berakom 1 esbe elindulok kb 10 méter után leáll! :S Valakinek valami ötlete, h mi lehet a probléma?
(új trafó,gyújtó tekercs, pipa, egyedül a kis kondi nem új, én arra gyanakszom. Karbi is új, 16n kétcsavaros, esetleg kevés kaját kapna? 67 es fúvóka van benne ) Köszi előre is a segítséget .
A henger furatának méretét most néztük 38,25! 38-as dugó van benne! Lehet,h kikopott annyira,h ott köpi a benyát?