először raknék rá,egy komplett másik karbit,próbából. Lehet,hogy felakad az úszó. Szerintem ez nem beállítási hiba,sokminden lett cserélve,egyenként kéne kiszűrni a hibát, én ezt tenném.
Őrjítő! 2 szerelő eddig nem tudott rájönni,h mi lehet a baja!
A hiba a következő: a kipufogó minden résén folyik az olajos benzin! De nem imígy-amúgy! Sűrű cseppekben! Ahol csak lehet! Füstöl mint az álat a kipu, alig lehet beindítani a motort!
Mostt lett újracsapágyazva, minden szimering cserélve(Vitonosra), Tömítések újak! A dugattyú gyűrűi újak, új kipufogó és új Karburátor (16 N3-5-ös 70es főfuvi), új gyertya!
Ma sikerült belőni a szerelővel! Ment! Szépen! Semmi baja nem volt! Még otthagytam, mert finomhangolásra volt szükség, mert 3-ban egy kicsit megtorpant! Most hívott a szerelőm, hogy megint köpi mindenhol a benzint és megint ua. csinálja! Már végképp nem tudom,h mi lehet a baj!
Nem fogok megsértődni :) Igazából most tartok a tárcsaféknél és én egy komplett tartót terveztem a villára, de tegnap este mikor nézegettem sokra nem csavarral volt felfogatva, hanem hegesztve volt a tartó... 11kor nem kimentem mágnesezni, hanem megkérdeztem, mert ha nem muszáj nem lesz rajta egy bumszli tartó, hanem csak CO-zva lett volna...
Helló van egy simson s50-em és az a gondom ha a világítást rá adom akkor fél gázon túl elkezd fulladni durrogni ?
világítás nélkül nem csinálja
előre is kössz!
ntn is lehet amerikai, bár lehet csak kanadában gyártják
de szerintem az nem 850 forintos lesz
amikor újracsapágyaztam akkor fag csapágyakat tettem bele, eddig hibátlanul működik
A szlvák az ZKL lesz, az teljesen jó.
A másik meg talán KBS? de erre ne vegyél mérget.
Zkl-t szereltem már simsonba,műkszött, más is elfogadhatónak tartotta.
Voltam pénteken motorosboltban. 2 fajta főtengely csapágy van 6204 -es méretben. Valami szlovén 450forintos, meg egy USA 850forintért.
Simsonba az utóbbit fogom venni.
Viszont nem tudták megmondani a csapágy márkáját. Ebben az árban milyen márkájú csapágy létezik, amit az USA -ban gyártanak? Ha esetleg ezt tudod, akkor megtudnád mondani mekkora fordulatot bír max.? Ezt is kérdeztem, de nem tudtak rá választ adni. Lényeges lenne, mert más motorba is kellene ebből a méretbe fémkosaras csapágy. Az SKF -nél meg csak műanyagkosaras van.
Nem értem a generációd egyes tagjait.
Ti az iskolában mit csináltok?
Hogy mentek át egyig évből a másikba?
Alapvető, általános iskolás kérdéseket tesztek fel, úgy mint henger térfogatának kiszámítása, alapvető elektronikai kérdések.
Ráadásul ott ültök a gép előtt, de még a netet sem tudjátok használni, oylanket kérdeztek, amikre a választ 1 perc alatt meg lehet találni.
(amúgy meg alapból illene tudni)
Itt lehet megsértődni
A motorkerékpárok teleszkópjának alsó szára évtizedek óta valamiféle könnyűfém ötvözet.
Emlékeim szerint valamikor a 60as években hazsnáltak utoljára vas alsó szárat, amikor az MZ ts kijött.
A modernebbeké eléggé biztosan könnyűfém.
(itt jön az általános iskolás tananyag)
Üdv!
Ha menet közben, főként gyorsításkor mély morajlást hallok a blokkból az utalhat az alsó tűgörgő kopására? Vagy mitől lehet ez a hang?
Azt is megfigyeltem, hogy elég nagy a vibráció menet közben, szabályosan elzsibbadok 20-25km motorozás után.:)
Amúgy egy széria S50-ről lenne szó, amely még bőven bejáratós, most tartok kb. 180km-nél a fúrás óta!
Őrjítő! 2 szerelő eddig nem tudott rájönni,h mi lehet a baja!
A hiba a következő: a kipufogó minden résén folyik az olajos benzin! De nem imígy-amúgy! Sűrű cseppekben! Ahol csak lehet! Füstöl mint az álat a kipu, alig lehet beindítani a motort!
Mostt lett újracsapágyazva, minden szimering cserélve(Vitonosra), Tömítések újak! A dugattyú gyűrűi újak, új kipufogó és új Karburátor (16 N3-5-ös 70es főfuvi), új gyertya!
Ma sikerült belőni a szerelővel! Ment! Szépen! Semmi baja nem volt! Még otthagytam, mert finomhangolásra volt szükség, mert 3-ban egy kicsit megtorpant! Most hívott a szerelőm, hogy megint köpi mindenhol a benzint és megint ua. csinálja! Már végképp nem tudom,h mi lehet a baj!
Kérlek adjatok ötletet!
Félreértettem valamit és nem eladó a motor vagy csak én nem vagyok szinpatikus? :D
Irtam neked emailt.
világítás nélkül nem csinálja
előre is kössz!
de szerintem az nem 850 forintos lesz
amikor újracsapágyaztam akkor fag csapágyakat tettem bele, eddig hibátlanul működik
Simsonba rakhatod a fémest is bátran.
A másik meg talán KBS? de erre ne vegyél mérget.
Zkl-t szereltem már simsonba,műkszött, más is elfogadhatónak tartotta.
Voltam pénteken motorosboltban. 2 fajta főtengely csapágy van 6204 -es méretben. Valami szlovén 450forintos, meg egy USA 850forintért.
Simsonba az utóbbit fogom venni.
Viszont nem tudták megmondani a csapágy márkáját. Ebben az árban milyen márkájú csapágy létezik, amit az USA -ban gyártanak? Ha esetleg ezt tudod, akkor megtudnád mondani mekkora fordulatot bír max.? Ezt is kérdeztem, de nem tudtak rá választ adni. Lényeges lenne, mert más motorba is kellene ebből a méretbe fémkosaras csapágy. Az SKF -nél meg csak műanyagkosaras van.
Ti az iskolában mit csináltok?
Hogy mentek át egyig évből a másikba?
Alapvető, általános iskolás kérdéseket tesztek fel, úgy mint henger térfogatának kiszámítása, alapvető elektronikai kérdések.
Ráadásul ott ültök a gép előtt, de még a netet sem tudjátok használni, oylanket kérdeztek, amikre a választ 1 perc alatt meg lehet találni.
(amúgy meg alapból illene tudni)
Itt lehet megsértődni
A motorkerékpárok teleszkópjának alsó szára évtizedek óta valamiféle könnyűfém ötvözet.
Emlékeim szerint valamikor a 60as években hazsnáltak utoljára vas alsó szárat, amikor az MZ ts kijött.
A modernebbeké eléggé biztosan könnyűfém.
(itt jön az általános iskolás tananyag)
A könnyűfémek, rendszerint nem mágnesezhetőek.
Bár csinos, de ez egy összerakott korcs motor.
Ha menet közben, főként gyorsításkor mély morajlást hallok a blokkból az utalhat az alsó tűgörgő kopására? Vagy mitől lehet ez a hang?
Azt is megfigyeltem, hogy elég nagy a vibráció menet közben, szabályosan elzsibbadok 20-25km motorozás után.:)
Amúgy egy széria S50-ről lenne szó, amely még bőven bejáratós, most tartok kb. 180km-nél a fúrás óta!
idén még nem kellett 2x rárúgni indításkor
Mire kell nagyon odafigyelni simonvásárlásnál?