én mindig 0.6-os hézaggal mászkáltam
faternak 353-as wartburgja volt, időnként gyertyát cserélt benne
azokkal jártam, mert általában
kettő jó volt egy meg nem
amivel indult 1 laza rúgásra az volt jó.
ezen bosszankodom hogy két maréknyi használt de rendes isolator gyertyát szórtunk a kukába pár éve most meg milyen jó lenne...
szerencsére találtam egy hosszúmenetes régi japó ngk-t azt kihézagoltam éa avval tép a gyerek szimója
valamikor még a zsiguliban volt...vagy 15 éve...
amit boltban vettem vadi új ngk-t azt kinyíródott seperc alatt talán még 5km sem bírt
Egyáltalán nem így értettem.
Szerinted én nem ütöttem még össze a hézagot az út szélén, mert megdöglött a gyújtás?
De.
CSak utána mikor hazaértem megjavítottam.
Persze, elmegy 1 tuzedről is, csak ezzel jelentpsen lecsökkented a gyújtószikra energiáját.
Kicsit kevésbé megy, melegszik, kicsit többet fogyaszt (gondolom ezeket te nem tapasztaltad:)
Ráadásul egy hangyányit a gyújtásidőpontot is eláíltja, bár megszakítós esetén ennek nicns különösebb jellentősége, mivel a gyújtószikra 5 foknál is szélesebb tartományban szór a megszakító lötyögése miatt.
(magyarul a szikra az elméleti beállított modjuk 1,5 helyett 1,2 -2 mm között képződik valahol)
nekem több éve működik így hibátlanul. Hóban, fagyban, szakadó esőben,nyári kánikulában. Mi mucsai parasztok így oldjuk meg,mee szögények vagyunk,meg a sok munkáátóó nincs időnk másra. Kőő a moci gyorsan a melóba menni! Mög hát eszem sincsen sok! :)))
A gyújtószikra gyengeségét nem úgy kell megoldani, hogy öszébbütöd, hanem mondjuk kicseréled az átütögető trafót, félhalott gyújtótekercset, megjavítod a kontaktusokat, satöbbi.
Ha 0,4gyel kihagyogat (kormolja a gyertyát, a kihagyást esetleg nem is érzed) akkor a gyújtás energia igen gyenge.
Ilyenkor javítani kell, nem a hézagot öszeütni, mert azzal a hibát nem hárítod el. Mellesleg még mucsai megoldás is.
U79JCY3QDLIO7C7EMS3GJ4T1K1IS53JO7PL2U70QRQFK9883CQK7D2FSAOW32FP4DDHGHLQ
KEFLW4ZHSUUYK4DWLTK0PKAG4MMRSQLT0C89EOOUIEDK0FZ6F5810M0T3WKYY2IJ46C74I9
ASMDKUEF9PFU5CYZ41FEFTJFCTUJ8L9ZG3AQU2JER180S6KY0QDDH9ZU02S6CO7OD8HUEP0
TDMKLZGQQECJ9ZY5E11UDPTPUM3SFR86CM3S/page1
Budapesten keresek egy jó állapotú eladó simsont.
Tud valaki segiteni ebben?
faternak 353-as wartburgja volt, időnként gyertyát cserélt benne
azokkal jártam, mert általában
kettő jó volt egy meg nem
amivel indult 1 laza rúgásra az volt jó.
ezen bosszankodom hogy két maréknyi használt de rendes isolator gyertyát szórtunk a kukába pár éve most meg milyen jó lenne...
szerencsére találtam egy hosszúmenetes régi japó ngk-t azt kihézagoltam éa avval tép a gyerek szimója
valamikor még a zsiguliban volt...vagy 15 éve...
amit boltban vettem vadi új ngk-t azt kinyíródott seperc alatt talán még 5km sem bírt
BAgy csak simán elbaxtam:)
Szerinted én nem ütöttem még össze a hézagot az út szélén, mert megdöglött a gyújtás?
De.
CSak utána mikor hazaértem megjavítottam.
Kicsit kevésbé megy, melegszik, kicsit többet fogyaszt (gondolom ezeket te nem tapasztaltad:)
Ráadásul egy hangyányit a gyújtásidőpontot is eláíltja, bár megszakítós esetén ennek nicns különösebb jellentősége, mivel a gyújtószikra 5 foknál is szélesebb tartományban szór a megszakító lötyögése miatt.
(magyarul a szikra az elméleti beállított modjuk 1,5 helyett 1,2 -2 mm között képződik valahol)
A gyújtószikra gyengeségét nem úgy kell megoldani, hogy öszébbütöd, hanem mondjuk kicseréled az átütögető trafót, félhalott gyújtótekercset, megjavítod a kontaktusokat, satöbbi.
Ha 0,4gyel kihagyogat (kormolja a gyertyát, a kihagyást esetleg nem is érzed) akkor a gyújtás energia igen gyenge.
Ilyenkor javítani kell, nem a hézagot öszeütni, mert azzal a hibát nem hárítod el. Mellesleg még mucsai megoldás is.
Simsonba szeretnék egy AM6os blokkot. Hogy tudnám megoldani a felfogatást normálisan?
Eladó bontásból megmaradt simson alkatrészek.
- kipufogó (apró hibákkal jó állapotban) 2000ft
- csomagtartó 2000ft
- elsőlámpa kpl (repedt de nem törött hibátlan foncsorral) 3000ft
- enduró berugókar 1000ft
- gyári világító tekercs 1500ft
- hátsólámpa kpl 1000ft
- gázkar kpl kunlung kapcsolóval kpl 2000ft
- légszűróház 2000ft
- sárvédőtartó bilincs 1000ft
- utas lábtartók 1000ft
- gyújtáskapcsoló (új de a golyó kiesett) 1500ft
- láncvédő kpl: 2000ft
- stb
Bárkinek bármilyen kérdése van keressen bátran.
Posta megoldható.