Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az elektronik bírta, a mostani az megszakítós, szóval inkább üssem összébb?
http://www.hasznaltauto.hu/talalatilista/motor/YHUGIH2AJEJMSHDG14K42H06
U79JCY3QDLIO7C7EMS3GJ4T1K1IS53JO7PL2U70QRQFK9883CQK7D2FSAOW32FP4DDHGHLQ
KEFLW4ZHSUUYK4DWLTK0PKAG4MMRSQLT0C89EOOUIEDK0FZ6F5810M0T3WKYY2IJ46C74I9
ASMDKUEF9PFU5CYZ41FEFTJFCTUJ8L9ZG3AQU2JER180S6KY0QDDH9ZU02S6CO7OD8HUEP0
TDMKLZGQQECJ9ZY5E11UDPTPUM3SFR86CM3S/page1
Mivel én nem pesti vagyok, ezért csak ebben segíthetek, de gondolom ezt már te is nézted.
Sziasztok!
Budapesten keresek egy jó állapotú eladó simsont.
Tud valaki segiteni ebben?
Nagyobb szikrakoz jó, csak bírja a trafó, ileltve legyen gyula ami átüti.
én mindig 0.6-os hézaggal mászkáltam
faternak 353-as wartburgja volt, időnként gyertyát cserélt benne
azokkal jártam, mert általában
kettő jó volt egy meg nem
amivel indult 1 laza rúgásra az volt jó.
ezen bosszankodom hogy két maréknyi használt de rendes isolator gyertyát szórtunk a kukába pár éve most meg milyen jó lenne...
szerencsére találtam egy hosszúmenetes régi japó ngk-t azt kihézagoltam éa avval tép a gyerek szimója
valamikor még a zsiguliban volt...vagy 15 éve...
amit boltban vettem vadi új ngk-t azt kinyíródott seperc alatt talán még 5km sem bírt
Okés.
ŐŐ, a héten többször i xar volt a frremail vagy nem kaptam, vagy te a választ nem.
BAgy csak simán elbaxtam:)
Ne haragudj, hogy itt írok, de nem válaszolsz az e-maileimre. Direkt, vagy a technika ördöge kavart be?
ahogy Terence Hill mondta a megint dühbe jövünkbe,: Nem baj, nem sértődök meg!
ez jó :)
nálam olyan mély a válság,hogy még nagyobb hézagra sem futja,nem hogy másra!
Egyáltalán nem így értettem.
Szerinted én nem ütöttem még össze a hézagot az út szélén, mert megdöglött a gyújtás?
De.
CSak utána mikor hazaértem megjavítottam.
Persze, elmegy 1 tuzedről is, csak ezzel jelentpsen lecsökkented a gyújtószikra energiáját.
Kicsit kevésbé megy, melegszik, kicsit többet fogyaszt (gondolom ezeket te nem tapasztaltad:)

Ráadásul egy hangyányit a gyújtásidőpontot is eláíltja, bár megszakítós esetén ennek nicns különösebb jellentősége, mivel a gyújtószikra 5 foknál is szélesebb tartományban szór a megszakító lötyögése miatt.
(magyarul a szikra az elméleti beállított modjuk 1,5 helyett 1,2 -2 mm között képződik valahol)
nekem több éve működik így hibátlanul. Hóban, fagyban, szakadó esőben,nyári kánikulában. Mi mucsai parasztok így oldjuk meg,mee szögények vagyunk,meg a sok munkáátóó nincs időnk másra. Kőő a moci gyorsan a melóba menni! Mög hát eszem sincsen sok! :)))
ideális esetben 0.4mm. De nekem 0.25-0.3mm-el működik jól. A megszakító hézag 0.4mm. Már ha mexás a gyújtásod.
0,4.

A gyújtószikra gyengeségét nem úgy kell megoldani, hogy öszébbütöd, hanem mondjuk kicseréled az átütögető trafót, félhalott gyújtótekercset, megjavítod a kontaktusokat, satöbbi.

Ha 0,4gyel kihagyogat (kormolja a gyertyát, a kihagyást esetleg nem is érzed) akkor a gyújtás energia igen gyenge.

Ilyenkor javítani kell, nem a hézagot öszeütni, mert azzal a hibát nem hárítod el. Mellesleg még mucsai megoldás is.
Oké köszi, megnézem majd.Mennyi az ideális hézag?
Akkor sem kap kevesebb benzint:)
igen mert elvitték ma a kipufogót
nem nézted meg nekem,hogy a kipu belseje,konfúzoros e.
Hello!

Simsonba szeretnék egy AM6os blokkot. Hogy tudnám megoldani a felfogatást normálisan?
de már majdnem teljesen ki van tekerve és még mindig nagyon nagy az alapjárat.
akkor kap kevesebb benzint ha kitekered a levegő csavart
Üdv.

Eladó bontásból megmaradt simson alkatrészek.
- kipufogó (apró hibákkal jó állapotban) 2000ft
- csomagtartó 2000ft
- elsőlámpa kpl (repedt de nem törött hibátlan foncsorral) 3000ft
- enduró berugókar 1000ft
- gyári világító tekercs 1500ft
- hátsólámpa kpl 1000ft
- gázkar kpl kunlung kapcsolóval kpl 2000ft
- légszűróház 2000ft
- sárvédőtartó bilincs 1000ft
- utas lábtartók 1000ft
- gyújtáskapcsoló (új de a golyó kiesett) 1500ft
- láncvédő kpl: 2000ft
- stb

Bárkinek bármilyen kérdése van keressen bátran.
Posta megoldható.