Üdv
Lenne egy kérdésem
Tudom ezt nem lehet így megmondani de mégis felteszem:
Szerintetek egy "kívül-belül" szinte teljes mértékben felújított jártatós (400km) új alkatrészekből szerelő által összerakott Simson s51-es 4-sebességes 60cm-es moci kb megér 90e FT-ot?
Sziasztok.Tudna valaki segíteni?Van egy sr50 rollerem és melegen nehezen indul ujra, meg világitással is van hogy alapjáraton leáll.A karburátort kitisztítottam a benzin szint oké. A kalapács is holtpont előtt 1.5mm nyit.Vajon mi lehet a baja
Szép estét mindenkinek!
Szeretnék segítséget kérni a megszakító gyújtású b-s simsonom beállításához. Teljesen gyári a gép, de úgy érzem nem pontos a gyújtása, és a karburálása. Egy hozzáértő ha leírná hogyan s miként kell beállítani a gyújtását akkor azért nagyon hálás lennék!
Emailra is nyugodtan küldhetitek! (doszpod96@freemail.hu)
Előre is köszönöm.
Egész héten melózik és nincs otthon, sajnos gépközelbe se nagyon kerül, csak hétvégére utazik haza és szinte csak otthon tud netezni. Szerintem ha hazaért és megnézi az email-jeit fog neked válaszolni.
Mikor kap kevesebb benzint? ha a karbin a benzin-levegő csavart befelé, vagy ha kifelé tekerem? mert nagyon magas az alapjárat, a súber ütközőjét meg már majdnem teljesen kicsavartam...
Mikor elromlott bebaszták az olba azt ott ált kb 30 évet,pedig nem ment allig 100km-ert megsajnáltam és hazahoztam gondolván nem nagy baja van,hát tévedtem,eddig olyan 30-40 ezrembe van benne...
Olyan problémám van, h elindítom a motort ( hidegen szívató, 2. rúgásra... melegen szintén 1-2 rúgás). Veszi a fordulatot ahogy kell, aztán 1-es, és a lendület elvész... erő semmi, nagy kuplungcsúsztatások árán elindul, de ledadog. Mintha kihagyna a gyújtás. Vajon mitől lehet ez? Nem mondom, h makulátlan motor, én sem vagyok egy szaki... Gyújtás vagy karburátor a tippem, esetleg mindkettő. Na de mit, hogyan?
Előre is köszi a segítséget
hát van a kalapács,ami mozog,a lendkerék bütyke emelgeti. És van az üllő amitől ilyenkor elszakad. Amikor fellazítod a megszakító csavarját, akkor az üllő részt állítod. Meghúzod és fixen marad. De te azt mondod,nem tudsz már nagyobb hézagot állítani így. Ezért mondom, hogy hajlíts finoman a fix üllőn. De javítson ki valaki,ha nem ez a neve. Én 30 éve ezen a néven ismerem.
Üdv van egy S51N-es simom az a baja hogy nem mindig kap rá a berúgó fogaskerékre a másik fogaskerék, a főtengely zsír új az ék jó szikra van,de nem kap rá a fogaskerék a váltóba agolyók zsír újjak, szerintetek mi lehet a gond?
ezen inkább a szár a bibis
állt egy fészerben sok évet meg ez a kicsike porvédőkupak volt csak rajta
csak már a gumiharmonika is kitágult a sok kifolyt olajtól
szimering nem tart semeddig...
unom hogy mindig így néz ki
Lenne egy kérdésem
Tudom ezt nem lehet így megmondani de mégis felteszem:
Szerintetek egy "kívül-belül" szinte teljes mértékben felújított jártatós (400km) új alkatrészekből szerelő által összerakott Simson s51-es 4-sebességes 60cm-es moci kb megér 90e FT-ot?
Szeretnék segítséget kérni a megszakító gyújtású b-s simsonom beállításához. Teljesen gyári a gép, de úgy érzem nem pontos a gyújtása, és a karburálása. Egy hozzáértő ha leírná hogyan s miként kell beállítani a gyújtását akkor azért nagyon hálás lennék!
Emailra is nyugodtan küldhetitek! (doszpod96@freemail.hu)
Előre is köszönöm.
(ahány motort szétszedek annyiban van rosszul összerakva:)
(tisztelet a kivételnek)
B verzió, hogy letört a határoló pöcök, mert nem kísérte vissza a berugókart lábbal a tulaj, és azt nem bírja ki.
Olyan problémám van, h elindítom a motort ( hidegen szívató, 2. rúgásra... melegen szintén 1-2 rúgás). Veszi a fordulatot ahogy kell, aztán 1-es, és a lendület elvész... erő semmi, nagy kuplungcsúsztatások árán elindul, de ledadog. Mintha kihagyna a gyújtás. Vajon mitől lehet ez? Nem mondom, h makulátlan motor, én sem vagyok egy szaki... Gyújtás vagy karburátor a tippem, esetleg mindkettő. Na de mit, hogyan?
Előre is köszi a segítséget
De persze az új is járható, csak szerintem drága.
(volna még a veteránoknál szokás piszmogós módszer: zsírtalanít-műgyantacseppent, kötés után szintbehoz, de szerintem ez simsonnál indokolatlan)
állt egy fészerben sok évet meg ez a kicsike porvédőkupak volt csak rajta
csak már a gumiharmonika is kitágult a sok kifolyt olajtól
szimering nem tart semeddig...
unom hogy mindig így néz ki
Én rendszerint igyekszem csinos gyárit túrni hazsnáltan.
Ráadásul a kialakítás folytán, ha volt benne olaj és nem tették ki az esőre, akkor rendszerint az alsó rész megy tönkre, az kopik el.
Amennyibe egy iylen új felsp szár kerül, annyiért egy teljes simson elejét lehet venni jó állapotban, csak kis türelem kell hozzá.