Egyik ismerősöm árul komplett elsőtelót, szerintem szép állapotban is van, de ha megkérded rá küld neked majd közeli képeket is, hogy Te is meg tudd tüzetesebben vizsgálni!
Itt az elérhetősége: kenny993@citromail.hu
mivel nem találok sehol rendes teleszkópszárat szerintetek ez jó minőségű?
igaz 14 ezer egy pár de ha kitart 10 évig akkor megéri
az enyém full gödrös, pontokban kipattogott rozsdás szóval a szimmeringet 1 nap alatt megeszi és csupa olaj minden
Champion gyújtógyertyák vehetőek nállam rövid menetűek, simsonba,etzbe,robogókba,kertigépekbe,fűkaszákba....stb.
225/230-as hőértékűek, bármilyen mennyiségben rendelkezésre áll ! 400ft/db áron!
hőérték szerint NGK 7/8-asnak felel meg.
szucsik@citromail.hu
Szevasz! Megszakítós gyújtással bajlódok. Többször állítottam már, tehát nem vagyok "buta" hozzá. A helyzet. Új megszakítóval (AKA Electronic) akkor van meg a 0.35mm-es megszakítóhézag, ha teljesen rá állítom. Az előgyújtás 1.4mm, (mivel a henger 70-es) és az állítófül elakad a blokkon lévő gáton (remélem tudod miről beszélek) ( 6000-es csapágy háza). Mitől lehet ez? Ennek a típusú megszakító bütyke túl kicsi gyárilag? Van valami megoldás? A lényeg, ha kopik a megszakító akkor új megszakítóval már nincs ráállítási lehetőségem. Elég idegesítő dolog. Nem hiszem, hogy a lendkerekem kopott el, mivel 1.5 éve nem volt túlzottan ilyen jellegű gondom, ha kellett utána tudtam állítani. (Indikátor órával és hézagmérővel dolgozom.)
Hello! Keresek a képen láthatóhoz hasonló burkolatot simsonra. Régebben volt fent neten 3.000 ftért de sajnos akkor nem vettem meg! Ha valaki tud eladót, szóljon! Köszi! N
Sziasztok!
Van a fiamnak egy s51-es szimója és visszaváltásnál nem nagyon akarja venni az 1-est.Állítani már próbáltam a csavarral,de hiába tekertem akármilyen irányba,csak rosszabb lett.Álló helyzetben indulásnál beveszi elég tűrhetően. Van valakinek valami ötlete mi lehet a baj? Előre is köszi!
Első költségként ott a motor ára, de gondolom itt nem erre vagy kíváncsi.
Szóval az átíratás nem kerül pénzbe, mivel csak 1 adásvételi szerződés szól arról, hogy Tiéd a motor. Ezt ugye akkor kell megírni mikor megveszed a motort, lényegében ezzel igazolod hogy nem úgy loptad és hogy biztosítást tudj kötni. A biztosítás éves szinten, ha kezdő motorozó vagy, kb 5-6e Ft. Rendszám nem kell rá, mivel segédmotoros kerékpár kategóriában van, bár a "nagyokosok" erre is be akarják majd vezetni a rendszámoztatást. De ez még szerintem a messzi jövő...
Szóval az összköltség a motor ára + a biztosítás ára.
az ára attol függ h miylen állapotút akarsz:) elmész megnézed kipróbálod ha tetszik kifizeted adásvételit írtok hazaviszed a motort bemész egy biztosítóhoz kötsz rá biztosítást az enyém 5E Ft +480 baleseti adóxD ha kocsira van jogsid azzal elmegy. rendszám meg nem kell szimóra csak ha utast is akarsz vinni de akkor meg ugye vizsga. Széles utat
lemaradt...
esetleg lenne valakinek jó állapotú első teleszkópszára
érdekelne akár 1 darab is, persze 1 pár is
akár kp akár adnék érte egy elfogadható állapotú hátsótelópárat
Sziaszatok!
Lenne pár kérdésem. Szeretnék venni egy simson-t ,hogy a haverokkal tudjak menni motorozgatni. Milyen költségekkel jár egy simsonvásárlás? rendszám kell? átiratás mennyibe kerűl? stb...
Válaszokat előre is köszönöm!
ha tényleg jó és nem drágán akkor próbát teszünk
emzoli! nem ismered ezt a mofakeres teleszkópszárakat?
egyáltalán érdemes ilyenbe gondolkozni?
minősége érdekelne csak.
köszi!