Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Babetta gyujtás nincs valakinek simsonra?
Aztmondták nekem, ha féktisztítót fújok oda ahol falsot szív a motor, felpörög. Próbából befújtam a légszűrőbe, leállt a motor. Most akkor hogy van ez? Ja, és féktisztítóval érdemes fals levegőt keresni, vagy van jobb mód is?
Jobb esetben.
Rosszabb esetben meg ereszt a karter.

Rendszerint oylankor alu buborékol, ha bekeni az ember szappanos izével.
főtengelyszimeringes a géped! cseréld ki és jó lesz :)
Sziasztok, olajcsere közben feltűnt hogy elég benzinszagú az olaj. Lehet olyan? Mitől van, mivel orvosolható?
Infót köszönöm
Mostqanában sajna nemigen, ileltve, ha igen, akkor sokat kell várni.
Menet teljesítményben mit várjak? LE? Te vállalsz hengerfaragást? Néztem a hatos váltód, ha bele szeretném tenni a motoromba mi kell még hozzá? Köszi a segítséget!
Üdv ! kb. 1 éve hányódik a garázsban egy ablaktalan 60-as persely + kétgyűrűs kéjszton dugó ha esetleg kell valakinek az kézzel intsen és megegyezünk
Én személy szerint utálom a megszakytós cuccot, mert inkorrekt, szar, primitívv satöbbi, továbbá állítgassa után a megszakítót akinek hat anyna van.
Gyári tiris gyula normális alkatrészekből, egyszer felrakod, és el lehet felejteni.

Moterogenerál erőteljesen hazsnálatfüggő, nyilván szét lehet ütni pár ezer alatt is,de Elek Petié pédául majd 20 ezret elment gond nélkül.

Fogyi ygan ez, ha rángatod be fog kapni 6-10 liter között, attól függ hogy sikerült a kivitelezés.
Normál közelkedásben nem hiszem, hogy 4et megenne.
A fogyasztáshoz: sokmindentől függ, de ne várj csodát. Van az a mondás, hogy aminek menni kell, annak enni kell. Határ a csillagos ég...
Szétszedtem kuplung oldali szimering,énis erre gyanítottam már a sok füst miatt hogy biztos eszi az olajat mostmár tuti.
Na kész lettem a váltóval, és nem ott kellett állítani, ahol először gondoltam, de megnéztem a kézikönyvet, aztán már így világos. Kimentem megcsináltam és jó lett. Köszönöm a segítséget mindenkitől!
Üdv! Egy kis segítséget szeretnék kérni:) A tavasszal tervezem, hogy csinálok egy bivaly utcai simsont :) Az lenne a legfőbb kérdésem: Milyen árban csinálnának egy 90-100-as hengert (utcára optimális felömlőkkel), kivel lenne érdemes csináltatni, milyen fogyasztása lenne, és kb hány kilómétert bírna ki a gép egy generállal? A gyári megszakítós gyújtást mindenképp le kellene cserélni?
Ezer kösz,a napokban átnézem ezeket amit írtál.
A vltónak meglehetősen kevés oylan hibája tud keletkezni amihez a blokkot szét kelelne húzni.
Ennél az egyszerű vonóékes váltószerkezetnél az egész működtető mechanika kívül van,, belül gyakorlatilag csak a fogasok és a tengelyek vannak, a többi mind szerelhető kívülről.

Mivel ez nem tolókerekes váltó, nincsenek belül a fogason kapcsolókörmök, egyszerűen nicns belül semmi mi üzemszerű hazsnálat mellett el tudna kopni annyira, hogy a váltó működését az zvarná.

HA mondjuk olaj nélkül járatták legfeljebb ennyi történik, hogy a fogas tengelylel érintkező része elkopik, megnő a hézag, és a motor járása zajossá válik, de ettől még a kapcsolás teljesen töéletes is lehet.

Merthogy mint mondtam, MINDEN KÍVÜL VAN
Naszóval.
Tegnap már le voltam épülve estéére és nem volt türelmem válazsolni:)

A váltóálíltó a karbi alatt/mögött a blokk bal felében viszontesen álló M8,as anya alatt van.

Kitekered az anyát, alatta van a hasított csőanya amit tekergetni kell.

A parafát azért szokták a csőtengely végébe tenni, hogy a motor feldőlése esetén ne folyjon ki a válóolaj.
(normál állapotban ezt a kilométerkihajtás csigája megoldja)

Ha a parafát sikerült eléggé benyomnod, nem fogja venni a negyedik fokozatot, mert a parafa a vonóék mozgását akadályozni a fogja az utsó fokozatban.

A váltó beálíltásának módja igen egyszerű, de benne is van a javkönyvben.
Hü?

A csőtengelyben nincs állítócsavar:)

Keress egy szervízkönyvet a motorhoz.
NAgyobb karbiknak értelem szerűen gyorsabban kell megtelni, mert többet zabál a motor.

Simsonnal akkor szoktak a bajok kezdődni, amikor 15 mp nél lassabban telik meg az ufóház.

A túl lassú benzin lefolyást okozhatja eltöműdött tnekszellőző (leveszed a asapkát és látványosan gyorsabban folyik az nem jó) elenyneződött benzincsap, szűrő, őtólólagosan a csőbe iktatott (és felesleges:) szűrő, felakadó úszó vagy tűszelep.

emléekeim szerint a nagy dellrotyók is 10 másodperc alatt megtelenek tök üresről.
Szia Zoli!
Láttam egy kicsivel lentebb azt a tanácsot adtad az egyik kollégának,hogy nézze meg mennyi idő alatt telik meg az úszóház,ezt szeretném megkérdezni,hogy ezt mi módon lehet szabályozni.Az én motoromnak(tuareg 125)34mm-es karbija van, valószinű ez a gondja,felgyorsítok 90 re és vissza engedem a gázt kapásból fullad úgy amikor kifogy a motorból a benzin és képes teljesen leállni.Úszó szintet beállítottuk,súbert,karbit is.Én már csak erre gondolok,ha ezen felül tudnál még tanácsot adni azt megköszönném.
Üdv
Na ma kimentem és megnéztem.
Annyi a probléma, hogy a csőtengelyben, ahol lenne az állítócsavar, az illetők, akiktől vettem a motort, bele raktak, ütöttek egy darab parafát, amit próbáltam kiszedni, de még csak jobban belenyomkodtam.
Akkor ez azt jelenti, hogy blokkszéthúzás, kiszedés, és utána kell megcsinálni a váltót?
Hali sziasztok. Véletlen valaki megtudná mondani a kör alakú indexburának mekkora az átmérője?
Köszi


NINCS ENDURÓ BLOKK.

Az "N" -e motorokat is csak hozzánk hozták fojtva, ezért volt N-H a tipusmegjelölés.
Szerintem a blokk mindben ugyan az. Illetve az N hengerében, karbijában és kipufogójában van folytás.
Honnan lehet tudni, hogy milyen blokk van a simóban? mármint N vagy B vagy esetleg endúró?
Ha figyelmesen megnézed azt a tarajos lemezt a váltódobon, láthatod, hogy semmiylan erő nincs rajta, csak az a kis rugó ami feszíti rá a klincset.
Attól az nem fog elkopni:)

Rendszerint szétszedéd után rosszul szokták összerakni akülső szerkezetet, azárt szorul, ileltve a máretpontatlan utángyártott alkaltrászek szoktak még meglepetéseket okozni.
Persze, előbb azárt célszerű volna megpróbálni az álíltócsavarral beálíltani, hátha csak az a baja.

sokkal értelmesebb választ nem lehet adnimivel te látod aki fórumozik az meg nem.