Ez normális. Nem ég el az olaj, és a kipufógoba jut. Onnan a tömítetlen részeken pedig távozik. (Ezért olyan környezetbarátok a kétté motorok.) Ha zavar, vegyél tömítést, vagy kend le kipufogópasztával (egyeseknek az FBS is bevált) és nem lesz csupa trutyit a könyök.
nem tud mégegyszer összejáródni.
Azért visiít, mert a kopás miatt különböző fogalakok érnek most össze.
Mint, ha kicsit nemösszevaló fogaskerekeket párosítanál.
HA még ne mvolt sokszor szétstedve, ki lehet sakkozni, hogy emlyik fele állt az anya, és melyik a főci felé akisfogasnak.
Utána már csak a hézagolással kell helyreálíltani a kuplungot, hogy ott fusson, hol eredetileg.
vélhetőleg nem úgy raktam össze ahogy volt
bejelöltem a fogakat de a kuplungon nem találtam utána a jelet
helyretenni meg egy egész hetes tortúra lenne 40x szét-össze tenni
aztán utána meg a főtengely menne el a sok csavargatástól
amúgy szerinted elhagyja valamikor a visítást? gyereket annyira nem zavarja csak nekem bántja a fülem
HA már szétszedted, lehet, hogy a primer kisfogasa nem uygan oda, vagy nem ugyan úgy (fordítva) került vissza, ileltve, lehet, hogy a puklungkosárnél lévő két hézagolót elcserélted.
Mindehyik esetben visít, mert a már összekopott felületek nem passzolnak már.
Lehet látni, ha nem ott fut ahol kellene.
Utgyári kuplung foghézaga vadi új korában is nygaobb rendszerint mint amit a gyár maximlsi kopásnak megad:)
További öröm, hogy a főcin a kisfogas lötyögni szokott, akkor meg nem csak visítnai, de darálni is fog:)
Létezik oylan verzió is, hogymindezej tetejébe még puha is a kisfogas:)
Szóval próbáld meg heylretenni a gyárit, lehet hogy 30 éves, de lehet hogy jobb mont amit vennél újonann.
A kipu könyökön folyik valami ragacsos olajszerű dolog...
Én főtengely szimerintgre gondolok,h ereszthet!
Helytálló-e a feltételezésem illetve lehet,h ezért nem tudom belőni a karbit és össze-vissza reagál a beállításváltoztatásokra?
üdv!
kb 4 hónap pihi után elővakartam a gyerek szimóját
benzincsap nyit, karbi megtelik, szivató ki, aztán 1 rúgás és beindult a műszer
hanem a kérés:
lehet kapni rendes kuplungkosarat valahol? kellene a főtengelyen lévő fogaskerékkel együtt
voltam egy moped91 klón boltban de nem nézett ki igazán jól a cucc
ami most van benne annak olyan visítós hangja van, gondolom kopott valamennyit 82 óta
Análkarbin mintha az alapjárati keverékcsavar a levegőcsatornát zárogatná(úgy emlékszem) tehát ha tökre betekerve van csak alapjárat, akkor kicsi az alapjárati fuvi, vagy az ufószint.
A kormos ygertya ennek uygan némileg ellentmond,de annak lehet egyéb oka is.
Egy olyan gondom lenne hogy sehogyan sem tudom beállítani a gépet.60as 4F,21es amal karbi 75ös fúvóka szegény keverékes tű,tervezett kipu,gyári gyújtás 1,6-1,7mm előgyújtás.A probléma az hogy csak úgy reagál rendesen a gázadásra ha az alapjárati levegőcsavart teljesen betekerem és már nincs az mint a gyári karbival hogyha eléri a fordulatot megindul mint egy vadállat kb úgy megy mint egy sima széria motor.A gyertyaképből nemtudok semmit megállapítani talán hogy kicsit kormos.Min változtassak vagy min állítsak?Előre is köszi.
Sok esztergányosmunka. A gyári fékdobot ki kell esztergálni, bele valami közdarab, arra meg a tárcsa. Figyelni kell arra, hogy a közdarabbal és a tárcsával a kerék egyensúlya megmaradjon. Én ezt a módszert ismerem, de én sem ezt választottam (Honda MBX kereket kompletten rakattam bele a vázba). Ja meg kell valami villamerevítő, mert fékezésnél csavarni fogja. Biztos van itt ezen a téren nálam tapasztaltabb, ő megmondja pontosan.
Sziasztok! Az lenne a kérdésem,hogy van egy gyárias, de elég kopott schwalbe-m és van itthon egy komplett nissin első tárcsafékem 220as tárcsával (yamaha yz-ről) ezt szeretném ráfaragni az lenne a kérdésem,hogy milyen átalakitasokat kell elvégezni rajta, és még az hogy a gyári kormányt hogy birom lecserélni egy merevitős cross kormányra? köszi a segitséget! sziasztok!
Eladó bontásból megmaradt simson alkatrészek.
- kipufogó apró hibákkal
- csomagtartó
- enduró berugókar
- gyári világító tekercs
- hátsólámpa kpl
- gázkar kpl
- kunlung kapcsolóval kpl
- légszűróház
- sárvédőtartó bilincs
- utas lábtartók
- gyújtáskapcsoló (új de a golyó kiesett)
- láncvédő
- stb
Bárkinek bármilyen kérdése van keressen bátran.
Posta megoldható.
Azért visiít, mert a kopás miatt különböző fogalakok érnek most össze.
Mint, ha kicsit nemösszevaló fogaskerekeket párosítanál.
HA még ne mvolt sokszor szétstedve, ki lehet sakkozni, hogy emlyik fele állt az anya, és melyik a főci felé akisfogasnak.
Utána már csak a hézagolással kell helyreálíltani a kuplungot, hogy ott fusson, hol eredetileg.
bejelöltem a fogakat de a kuplungon nem találtam utána a jelet
helyretenni meg egy egész hetes tortúra lenne 40x szét-össze tenni
aztán utána meg a főtengely menne el a sok csavargatástól
amúgy szerinted elhagyja valamikor a visítást? gyereket annyira nem zavarja csak nekem bántja a fülem
Mindehyik esetben visít, mert a már összekopott felületek nem passzolnak már.
Lehet látni, ha nem ott fut ahol kellene.
Utgyári kuplung foghézaga vadi új korában is nygaobb rendszerint mint amit a gyár maximlsi kopásnak megad:)
További öröm, hogy a főcin a kisfogas lötyögni szokott, akkor meg nem csak visítnai, de darálni is fog:)
Létezik oylan verzió is, hogymindezej tetejébe még puha is a kisfogas:)
Szóval próbáld meg heylretenni a gyárit, lehet hogy 30 éves, de lehet hogy jobb mont amit vennél újonann.
A kipu könyökön folyik valami ragacsos olajszerű dolog...
Én főtengely szimerintgre gondolok,h ereszthet!
Helytálló-e a feltételezésem illetve lehet,h ezért nem tudom belőni a karbit és össze-vissza reagál a beállításváltoztatásokra?
Válaszotokat előre is köszönöm!
kb 4 hónap pihi után elővakartam a gyerek szimóját
benzincsap nyit, karbi megtelik, szivató ki, aztán 1 rúgás és beindult a műszer
hanem a kérés:
lehet kapni rendes kuplungkosarat valahol? kellene a főtengelyen lévő fogaskerékkel együtt
voltam egy moped91 klón boltban de nem nézett ki igazán jól a cucc
ami most van benne annak olyan visítós hangja van, gondolom kopott valamennyit 82 óta
A kormos ygertya ennek uygan némileg ellentmond,de annak lehet egyéb oka is.
Egy olyan gondom lenne hogy sehogyan sem tudom beállítani a gépet.60as 4F,21es amal karbi 75ös fúvóka szegény keverékes tű,tervezett kipu,gyári gyújtás 1,6-1,7mm előgyújtás.A probléma az hogy csak úgy reagál rendesen a gázadásra ha az alapjárati levegőcsavart teljesen betekerem és már nincs az mint a gyári karbival hogyha eléri a fordulatot megindul mint egy vadállat kb úgy megy mint egy sima széria motor.A gyertyaképből nemtudok semmit megállapítani talán hogy kicsit kormos.Min változtassak vagy min állítsak?Előre is köszi.
elsősárvédőtartó bilincs
polírozott elsőkerékagyhoz fedél
Tartottam egy kis lomtalanítést
Amiket találtam simsonhoz:
- enduro berugókar
- utas lábtartó pár
- hátsólámpa kpl
- lámparács
- kormánykapcsoló kuplungkarral + szivató gázkarral
- légszűrőház
- üléstartó váz, lengvilla, váz elemek
- láncvédő műagyag + gumi
- gyári világítótekercs stb.
- kerékagyak
Bárkinek bármilyen kérdése van keressen fel bátran.
Küldtem egy mailt, ha lesz majd 1 kis időd légyszíves válaszolj, fontos lenne! Köszönöm!
A kérdésem, hogy mikor lesz Szolnokon legközelebb motoros börze?
Kivéve, ha oda likas, abba a kis bezért térbe a karter mögött.
Oda hiába féktisztítózol, azt nem fogja onnanbeszívni:)
Viszont a mezei mosogatószeres ecsettel felhabosított vizet fujni fogja