Hogyan kell felrakni a lámparácsot? Mert a mostani megoldással ahogy fel van rakva elég bénán néz ki. ja és az alapjáratot még mindig nem sikerült beállítani. a képen van, hogy milyen a karbi.
ezt például akkor csinálja, ha a lefutó pofa előbb támaszt ki mint a felfutó.
Az iylen típusu dovfékben két pofa van ugye, az egyiket a forgás méginkább befeszíti, ez a felfutó, a másiket meg elfelé feszíti a dobtól a fprgás.
Az utóbbi kb dísznek van a dobban, hoy érdemben mennyit fékez, azt iylankor lehet megtapasztalni.
Többféle trükközés lehetséges, hogy a felfutó, vagyis a ténylegesen fékező pofát nyomja a dobhoz, például úgy, hogy a lefutó oldal kulcsából néhány tizedet elközsörülsz.
IUlyenkor hangynyit aszimmetrikusan nyomja a két oldalát, de ez em baj, mivel a lefutó oldal nem csak nem fog, de ebből fakadóan nem is is nagyon kopik.
Persze, mindez azzal a feltételezássel, hogy a pofák ki vannak hézagolva, nem áll kerezstben a kulcs már alaphelyzetben is.
Hogyan lehet beállítani az első féket? Kerestem a neten, de nem találtam megoldást. Most, ha behúzom az első féket tövig, akkor éppen egy kicsit fog, annyira, hogy azzal megállni nem lehet, még lépésben sem. Simán el tudom tolni a gépet, ha be van húzva a fék :( :/
Kétszer már leszedtem a kuplungot , semmi rendelleneset nem találtam.Ki hézagoltam a kosarat , nézelődtem.Lehet megpróbálom egy másik kosárral-kis fogaskerékkel.Már néhány Simson blokkot felújítottam , de sosem tapasztaltam ehhez hasonló jelenséget.Köszönöm a segítséget , majd írok a fejleményekről.
Első körben nyilván nem a blokkot kellene szétbontani, hanem a primerhajtást ellenőrizni.
Kicsit kevesebb szerelés, ráadásul a nem henger eredetű zajoknak rendszerint ez a forrása nem a váltó...
A primer számos okból kelthet zajt, darálhat, vagy sipíthat, ha mondjuk fordítva került fel a kisfogas mint eredetielg volt, és ahogy már összekopott,, de számtalan egyéb okból is zöröghet.
Az utángyártott ksifpgasok például lötyögnek a főcin, ezeket lehetetlen központosan felszererelni, ez már önmagában zajforrás.
További elhetőség a kuplung excentricitása.
Szokás még elcserélgetni a kuplungagy külső és belső hézagolóit illetve ha a kosár bemiylen irányban lóg, kiemelve megfeszül és csöken a zaj.
szóval, mielőtt szétbombázod a blokkot vélhetően feleslegesen, terepszemlét kelelne tartani a primerhajtás környékén.
pedig a kuplung oldja a kapcsolatot a motor és a váltó között. Vedd le a kuplungot és a láncot. Forgasd meg a tengelyt egy fúrógéppel,így ha nem zörög,akkor a váltó kizárva. Végig is próbálgathatod a sebességeket. De ha most újítottad fel,lehet hogy valami gyengébb minőségű cucc került bele, aztán mostanra megadta magát. Sajna előfordul.
Menet közben nem hallatszik.A váltóban mi zöröghet?Ki vannak hézagolva a fogaskerekek , a kuplung kosár is ki van hézagolva.Hátha valaki már találkozott hasonló esettel , mert potyára nem szeretném szét húzni a blokkot , főleg , hogy felújítás óta kb 30km-t ment.
a link még mindig szar.
Egyébként Starhoz (turbós blokkhoz) kereskedelemben nem kapható 70-es henger, és elég körülményes építeni is, Magyarországon 1-ről tudok csak.
Mikor jössz érte?
Meg tudná nekem valaki mondani hogy gyárilag milyen magas a kipufogónyílás S50B esetén?
Az iylen típusu dovfékben két pofa van ugye, az egyiket a forgás méginkább befeszíti, ez a felfutó, a másiket meg elfelé feszíti a dobtól a fprgás.
Az utóbbi kb dísznek van a dobban, hoy érdemben mennyit fékez, azt iylankor lehet megtapasztalni.
Többféle trükközés lehetséges, hogy a felfutó, vagyis a ténylegesen fékező pofát nyomja a dobhoz, például úgy, hogy a lefutó oldal kulcsából néhány tizedet elközsörülsz.
IUlyenkor hangynyit aszimmetrikusan nyomja a két oldalát, de ez em baj, mivel a lefutó oldal nem csak nem fog, de ebből fakadóan nem is is nagyon kopik.
Persze, mindez azzal a feltételezássel, hogy a pofák ki vannak hézagolva, nem áll kerezstben a kulcs már alaphelyzetben is.
http://www.gpracing.hu/index.p...
Kicsit kevesebb szerelés, ráadásul a nem henger eredetű zajoknak rendszerint ez a forrása nem a váltó...
A primer számos okból kelthet zajt, darálhat, vagy sipíthat, ha mondjuk fordítva került fel a kisfogas mint eredetielg volt, és ahogy már összekopott,, de számtalan egyéb okból is zöröghet.
Az utángyártott ksifpgasok például lötyögnek a főcin, ezeket lehetetlen központosan felszererelni, ez már önmagában zajforrás.
További elhetőség a kuplung excentricitása.
Szokás még elcserélgetni a kuplungagy külső és belső hézagolóit illetve ha a kosár bemiylen irányban lóg, kiemelve megfeszül és csöken a zaj.
szóval, mielőtt szétbombázod a blokkot vélhetően feleslegesen, terepszemlét kelelne tartani a primerhajtás környékén.
Mekkora:)
VAlószínűleg a hátsókerékben kevés a levegő.
Egyébként Starhoz (turbós blokkhoz) kereskedelemben nem kapható 70-es henger, és elég körülményes építeni is, Magyarországon 1-ről tudok csak.
http://robogoalkatresz.odormot...
http://robogoalkatresz.odormot...