Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazából a hengerfejet kéne megigazítani.
De tudomásom szerint annyira nem lényeg.
van egy hengerem szeretném megfúratni ha megfúrják a hengerfejen kell valami változtatni ?
Azért járunk a fórumba ,hogy segítsünk és beszélgessünk még ha butaságot is kérdezünk egymástól azt kijavítjuk ,hogy mindenki tisztában legyen a lényeggél és ne éljen tévhitben.
Szerintem erre van a fórum.
Akkor megkérdi, vagy beírja google-ba.
Sziasztok!

Enduro Simsonhoz milyen fordulatszám mérőt lehet kötni? Analógot vagy digitálisat? Van vmi jóárasított hely, ahonnan lehet rendelni?
Ejnye ,hogy te mindig be tudsz szolin. :)
És ha nem tudja lökethosszt?
41 mmtől 60as :) enyémbe még az van :D és remélem még 1 jóideig ezis lesz :) :P
általános iskola 5. osztályos tananyag egy henger térfogat számítása.
(d^2*pi/4)*h (h=lökethossz, D=furatátmérő)
gyertyahézag jó? megszakítóhézag jó? gyujtás pontos?
41.48*
heló ha 410,48-as dugó van a hengerembe (s51) akkor hány ccm-s a vas?
próbáld meg a gyertyahézagot összeütni 0.2,esetleg 0.15-re. A mexád meg legalább 0.4 legyen. Az előgyújtás 1.8,esetleg 2mm. Tipp,de egy próbát megér!
hello
figyu nekem még lehet van 1 elfekvőbe! 5ezer irányáron tudom adni ha érdekel?
Sziasztok! BABETTA vagy STIHL gyújtás érdekelne! Jó áron, használt stb. email: uszozoli@citromail.hu
hello valakinek nincsen esetleg egy komplett jóállapotu 4 es váltója eladó? képet is mellékelhet meg köszönném.

xy053@freemail.hu
segits nekem tesooo
Üdv néktek!
Nagyon örülnék ha valaki tudna segiteni...senki nem tudott eddig.tanárom ismerösök stb...van a simom...most furtam meg 60asra ültetett hengerfej mza dugo mza szimeringek koyo fötengely csapágyak...uj tömités megkenve mindkét oldalon plusz tömitö pasztával..(13fölötti kompresazio)anyagot kap szikra van..több fajta modon teszteltük sima mexás gyula volt rajta 3.6v-12v egyiken uj kondi mexa.meg csináltuk azt h aksirol ment a mexa..semmi pedig iszonyat nagy szikra..uj gyertya uj gyertya kábel pipa stb..nézegettem szimeringeknél nem ereszt blokfeleknél se hiszem...szivoerö van.és nem indul még ha fujok be neki akk se...gyujtás helyén mexa, gyertya hézag beállitva.nem megy sehogyse...néha bepöffen de 100bol egyszer...ha valaki tapasztalt iet vagy tudna segiteni megköszöném..email cim ronyspy@citromail.hu
elöre is kösz nektek
további szép napot
Rony
tudom fülre,hogy kb milyennek kell lennie.De nem lehetett beállítani úgy.Én sem gondoltam,hogy pancsi alapjáratnak kell lennie
Nálam is ez a baj.
Nem tudom. Valószínűleg szerelőhöz megy majd. Azt viszont tudom, hogy nagyon sokat állt, mielőtt megvettem.
Esetleg valami jóképességű hosszúnagyedik vagy vlami hasonló marhaság van benne amit már nem visz el.
valami baja van a motoromnak. 1. be szépen megy, húz is, 2.-ban is megy is húz is, harmadikban is szépen megy, 55 km/h gps-el mérve. Viszont ha felkapcsolok 4.-be akkor lelassul, hiába húzom a gázt akár tövig is nem megy, max 50-nel. én a karburátorra gyanakszom, most volt múlthéten "beállítva" de nem hiszem hogy jól, mivel a "szerelő" még az alapjáratot sem állított. (mielőtt megvettem a motort, akkor volt a szerelőnél, és aztmondták, hogy elméletileg be lett állítva a karbi meg a gyújtás.)
Oké értem. Köszönöm.
Lehet, persze, de iylen hidegben örölj neki, hogy megy valahogy, nem illik ütlegelni.
Majd 5 fok felett.

A túl alacsony lapjárat meg rendesen szadizza ám az egész hajtást, főcit, mfenét.
Annyira nicnsen lendtömege az yilen kis motoroknak, hogy miiden átodrulás maga a kínszenvedés.
Nem véletlenül ugrál iylenkor a blokk a vázban.

A normál 1700 környéki alapjáratot én azért nem nevezném "üvöltés" nek:)
nekem olyan szép alacsony melegen talán 500. :)
Igaz kissé meg is torpan mikor megrántom neki üresbe alapjáraton de utána már szépen veszi ha elérte a normál alapjárat fordulatot.
De hát én nem szeretem ha bőg alattam a motor én azt szeretem ha szépen pötyög.
Viszont lenne hozzád egy kérdésem mióta volt múltkor az a dolog ,hogy húztam neki 4. én elfogyott a nafta a karbiból és megállt meg újra indult és szakadozva ment csőgázon azóta az orvosolva lett másik úszó beállított úszószint és másik tűszelep.
DE azóta meg nincs erő 4.ben. Először azt hittem az új kuplung miatt mert 17 es kis lánckerék volt rajta és gondoltam ha már nem csúszkál a kuplung akkor azért nem bírja 4. ben.
De kipróbáltam 16-15-14 lánckerékkel is és azóta is változatlan a dolog tehát megy 4.ben de az istenért nem akarja kiforgatni. Tuti a karbival lesz valami mert azóta csinálja ezt mióta azt b*szogattam.
Ez lehet a túl magas úszószintől? Vagy nem?
Esetleg el tudod képzelni hogy a karbi a gond te is vagy te másra tippelsz? Így a távolból :)