A probléma oka ami miatt nem tudtam alapjáratot állítani a gyertyahézag volt.Lehet el van gyengülve a mágnes,mert összeütögettem egész kicsire és máris teljesen alacsony alapjáratot tudtam állítani.
Ne vegyél bele semmit, használd egészséggel. Ha nem lesz benne erő megfuratod és kap új dugót. Különben csak ártassz, magadnak és a motornak is. A motor csörögni fog, te meg bosszankodni.
Nem bírom beállítani az alapjáratot :S hiába csavarom ki a csavart, nem lesz nagyobb az alapjárat, max annyira, hogy szivatóval pont jó, de ahogy leveszem, lefullad. a csavart meg már kézzel tudom csavarni. Nem tudjátok mi baja lehet?
Ha használt a henger akkor csak akkor kell bele új dugó és gyűrűk ha fúratod máskülönben csörgőkígyót csinálsz belőle.
Nincs értelme tapasztalatból mondom ,hogy szarabb lesz mint volt.
Szóval ha elindul és megy akkor hagyjad míg teljesen el nem fogy belőle az erő.
Sziasztok! van egy Simson s51-es motorom, de nincsen alapjárata. 16N típusú karburátor van rajta, de nem tudom, hogy melyik csavart kell kicsavarni. http://simson.hu/cikk/5/16n1.j... ilyen. A képen látható rozsdás csavart, ami lefelé lóg, vagy azt ami be van csavarva a "lyukba". légyszíves segítsetek :D. Ja és a féklámpát hogyan kell megcsinálni? :D
Értem, tehát akkor bele kell törődnöm hogy nincs más választás, ha tuningolni akarok, váltanom kell S51-re...:/
Viszont ez a hatos váltó eléggé felkeltette az érdeklődésem, mert szerintem egy enyhén tuningolt gépnél is jelentős változás mutatkozna!:) És a 30e pénz is elég baráti érte, főleg hogy manapság az 5-ért többet is elkérnek...
Üdv!
Szerelő szakemberek segítségét kérném! A kérdésem: Honda NSR125 első villát és hátsó rugóstagot bele lehet építeni simsonba,úgy hogy működőképes dolog legyen belőle? :)
üdv mindenkinek egy kis segitséget kérnék.. sikerült szert tennem egy jo állapotu simora..
kiváncsiságbol levettem a hengerfejet h milyen dugo van benne.
37.89 van ráirva. kérdésem h ez a gyári méret vagy már furott lehet? hengernek nincs semmi baja,
szerintetek jo ha csak 2 uj gyürüt veszek rá vagy vegyek dugot is.
köszi...
Nem oylan nagyon jó az, hogy a kuplungreszelékkel szenynezett olaj keni a főtengelycsapágyat.
Még ha valami szűrő lenne, de nincsen.
Amúgy simán lehetne gyártani, csak senki nem fizetné ki annyiba kerülne.
Miki csinált is, emlkeim szerint kiló környékén állt meg a hatos, és a 4-5s em lenne sokkal olcsóbb.
1500-1700, és nem váletlenül.