Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kívánasot alapjárat nem oylan mint egy dizel ótón.
1500-1700, és nem váletlenül.
De ő n1 ről linkelt képet hogy olyan van neki.
Sziasztok!

A hengerhez hol tudok jó minőségű gyűrűt venni?

Köszi!
A probléma oka ami miatt nem tudtam alapjáratot állítani a gyertyahézag volt.Lehet el van gyengülve a mágnes,mert összeütögettem egész kicsire és máris teljesen alacsony alapjáratot tudtam állítani.
Köszi és bocsi, én még új vagyok ebben a szerelősdiben :DD
N3 karbi lesz az:)
a csavart befele kell tekerni nem kifele.
Ne vegyél bele semmit, használd egészséggel. Ha nem lesz benne erő megfuratod és kap új dugót. Különben csak ártassz, magadnak és a motornak is. A motor csörögni fog, te meg bosszankodni.
magyarul vegyek dugot inkább?
Nem bírom beállítani az alapjáratot :S hiába csavarom ki a csavart, nem lesz nagyobb az alapjárat, max annyira, hogy szivatóval pont jó, de ahogy leveszem, lefullad. a csavart meg már kézzel tudom csavarni. Nem tudjátok mi baja lehet?
eladó!

30-435-1769

orozoli2002@yahoo.com
Ne tőlem kérdezd. :)
EWgyáltlán minek belenyúlni?
Mert azt nem tudtuk meg, hogy valami baja volna.)
Be lehet biztos.Az nsr elejét még megértem mert gondolom tárcsás de hátra nincs sok értelme a központi telónak.
Ha használt a henger akkor csak akkor kell bele új dugó és gyűrűk ha fúratod máskülönben csörgőkígyót csinálsz belőle.
Nincs értelme tapasztalatból mondom ,hogy szarabb lesz mint volt.
Szóval ha elindul és megy akkor hagyjad míg teljesen el nem fogy belőle az erő.
Az átalakítószett ára lesz ennyi, tehát fogasok nélkül.
mi már csináltunk ilyen 200forintos tuningot
új gyűrűkkel egyből lett csörgős hangja
a rozsdással tudod állítani az alapjáratot
Sziasztok! van egy Simson s51-es motorom, de nincsen alapjárata. 16N típusú karburátor van rajta, de nem tudom, hogy melyik csavart kell kicsavarni. http://simson.hu/cikk/5/16n1.j... ilyen. A képen látható rozsdás csavart, ami lefelé lóg, vagy azt ami be van csavarva a "lyukba". légyszíves segítsetek :D. Ja és a féklámpát hogyan kell megcsinálni? :D
Értem, tehát akkor bele kell törődnöm hogy nincs más választás, ha tuningolni akarok, váltanom kell S51-re...:/

Viszont ez a hatos váltó eléggé felkeltette az érdeklődésem, mert szerintem egy enyhén tuningolt gépnél is jelentős változás mutatkozna!:) És a 30e pénz is elég baráti érte, főleg hogy manapság az 5-ért többet is elkérnek...
Üdv!
Szerelő szakemberek segítségét kérném! A kérdésem: Honda NSR125 első villát és hátsó rugóstagot bele lehet építeni simsonba,úgy hogy működőképes dolog legyen belőle? :)
üdv mindenkinek egy kis segitséget kérnék.. sikerült szert tennem egy jo állapotu simora..
kiváncsiságbol levettem a hengerfejet h milyen dugo van benne.
37.89 van ráirva. kérdésem h ez a gyári méret vagy már furott lehet? hengernek nincs semmi baja,
szerintetek jo ha csak 2 uj gyürüt veszek rá vagy vegyek dugot is.
köszi...
Még további hátrány a belső szimmering, és a rövid löket sem feltétlenül előnyös.
Nem oylan nagyon jó az, hogy a kuplungreszelékkel szenynezett olaj keni a főtengelycsapágyat.
Még ha valami szűrő lenne, de nincsen.

Amúgy simán lehetne gyártani, csak senki nem fizetné ki annyiba kerülne.
Miki csinált is, emlkeim szerint kiló környékén állt meg a hatos, és a 4-5s em lenne sokkal olcsóbb.
Hát evvan.
Ezért fogunk vonóéket gyártani az ötös váltóhoz, merthogy felmerült ennek az igénye:)