Na ezt nem is tudtam,köszi a segítséget!Azt hiszem segítséget kell keresnem amúgy is újra kell fűzni az egyik felnimet mert el van törve(vas felni 31 éves).Ha valaki Bp környéki szakit tud az jó lenne köszi..
Ez különben érdekes dolog, mert kerestem egy régebbi képet, ahol még a régi küllőkkel volt összefűzve mindkét felni, és ha jól láttam, akkor az egyiknél kétszeresen, a másiknál meg háromszorosan, de mindegyiknél szépen beleültek a süllyesztésekbe a küllővégek. Szóval én is betudom ez a kis pontatlanságot az utángyári mivoltának...
Amúgy a háromszoros fűzési módszer jobbnak, erősebbnek bizonyul mint a kétszeres? Vagy van valami érdemi különbség az eltérő kinézeten kívül?
Jah és itt egy kép a felnikről szétfűzés előtt, nekem különbözőnek tűnnek:
ez a bal oldali blokkfél...én pontoztam fel mivel megforgott benne a csapágy.De ahogy látom ez a karika sem bele való.kicsit nézegettem képeket ilyen blokkfelekről és ezt valaki kiesztergálta és bele rakta szerintem
Egyébként meg felpontozással, adtál a szarnak egy pofont.
Amúgy a háromszoros fűzési módszer jobbnak, erősebbnek bizonyul mint a kétszeres? Vagy van valami érdemi különbség az eltérő kinézeten kívül?
Jah és itt egy kép a felnikről szétfűzés előtt, nekem különbözőnek tűnnek:
simson schwalbe gyújtás rajzban tudnátok segíteni, hol találok?
előre is köszönöm
(benne van a javkönyvben, hogy miként)
Hova?