Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mer volt kétszer, meg háromszor keresztezett fűzési mód.
Ez kétszeres.
Hello nekem is furán állnak,a küllők,de betudtam utángyári mivoltuknak.
Cáááááá
nem mondanám szűkfutónak mert ez is szépen lötyög...
Eladó váz képen látható + üléssel 20e
Henger + hfej 60/4f 8e
19-es karbi 5 e
az xr-be jól bírja a normál(fag) csapágy is
Sziasztok!

Van most egy eredeti, tuning mentes S51- Simsonom, de a kipufogója nem igazán tetszik. A gyári kipufogóval nagyon jó megy a motor, de a gyári kipufogó esztétikailag nekem nem tetszik. Viszont a tuning, rezonátor kipufogó már sokkal esztétikusabb, sportosabb, vagányabb. De a tapasztalatom alapján a motor teljesítményén inkább ront mint tuningol, itt most a gagyi 8000- ft rezonátora gondolok. (márkás rezót még nem próbáltam)
Azt szeretném most kérdezni, hogyan lehetne megoldani azt, hogy egy rezonátor kipufogóval ugyan olyan jól menjen a motor mint az eredeti gyári kipufogójával?
Vettem egy után gyártott gagyi rezó kipufogót és nem megy tőle a motorom, gyengének tűnik, nem húz, és a nyomaték elveszett. Viszont a gyári simson kipufogómmal minden fordulatszámon marha jól megy a motorom. Kicsi fordulaton nyomatékos, nagyobb fordulaton húz mint a barom, és kiforog üveghangig.
Nem értek a kipufogó készítéshez, méretezéshez, de a tapasztalataim alapján a simsonoknak a kipufogója nagyon kényes találmány. Gondolom a tuning 70- es simsonokra, más méretezésű kipufogó kell. Próbáltam már több simson kipufogót, többek között házi készítésű rezókat is, és próbáltam átalakítani a gagyi rezó kipufogómat is. De egyik sem olyan jó mint amit gyárilag tettek fel annó a simsonokra. Az lenne a jó, vagyis arra lenne szükségem, hogy a gyári simson kipufogóm úgy nézzek ki mint egy rezonátor kipufogó, de a gyári kipufogómból a benne lévő tudás (hatásfok) megmaradjon.

Köszönöm a segítségeteket!
MINDENHOVA c36 csapágy kell.
A kerékbe is.

A szűkfutó igen hamar be fog rágódni.
Kerék újrafűzés estén, ha vettem új küllőket, és azokat fűztem be, akkor előfordultat hogy nem ül be teljesen a kerékdobban kialakított süllyesztett furatba? Tudom, ez most így kicsit érhetetlen, de a lényeg, hogy a gyári küllőfejek, amelyek a dob részen vannak, szépen beültek a süllyesztett részbe, és így egy síkba voltak egymással. Az új küllőket, amelyek teljesen azonos méretű MZA-sak, ugyan úgy fűztem be mint a régieket, mégis össze-vissza kilógnak a süllyesztésből, egyáltalán nem egy síkban vannak.

Tud valaki erre megoldást? Vagy majd centír után beigazodnak a helyükre? Esetleg későbbi használat után veszik fel a végleges alakjukat?
most bontottam ki a FAG csapágyakat amik nem c-sek és a blokk többi részén lesznek.....azok is mozognak oldalirányba....
Ha minden más lehetőséget megvizsgáltál, ás nem utángányolt szemétből van a váltó, akkor szedd le a kuplungoldali deklit, és bányássz le mindent ami a váltóhoz tartozik.
Utűna egy M8-as 130 mm hosszú csavarra told ki a lánckerék felöl a vonóéket úgy, hogy a vonóéket közben a másik kezeddel ellentartod.

HA kibányásztad, és a vonóék jónka bizonyul, a csőtengel beléből mossad ki az olajat mondjuk benzinnel vagy féktisztívóal, és mágneses csavarhúzóval piszkáld ki a nagy golyókat.
Eséylesen törött valamelyik.

Vigyázz, az m8as csavart ne húzzad, hanem kifelé tekerjed, mert ha kirántod behullanak a 4es golók is, azt meg elég szar viszarakni.

Persze, mindez csak akkor játszik, ha kívül minden oké.
Radax kuka.
Helló segitséget szeretnék kérni.A motorom sebeséget dobálja hirtelen gázadásra de csak a 2 és 3-mat dobja ki a 1 és 4 az jó.
A finom álitó csavarján álitottam már de az se segit kérem segitsen valaki
.
Egy autószerelő ismerőstől vettük.Elég jó műhelye van.Ilyeneket használnak fel ott,mondta,hogy ilyennek kell lennie.A simsonba most magyar RADAX csapágyak voltak,az nem c-s de oldalirányba ugyan úgy van lógása mint ennek,igaz,hogy kisebb,de van.Akkor azt még lehet,hogy nem is kéne cserélni?
eddig 2 szimót raktam össze c3-as fag csapágyakkal mindkettő kivállóan és csendesen üzemel
szóval merem ajánlani
ellenben a vélhetőleg hamis skf csapágyakkal ami eléggé fütyülős első indításkor is

de a fűnyíróba is amióta a fag van azóta nem kell évente 2x cserélni elég 3 évente
Szia!

Pedig a C3-s illesztésű csapágy pont hogy eléggé lötyög, annak olyannak kell lennie, mert használat közben a szorosabb illesztésű csapágy megszorul.

http://www.confidenza.hu/NTNka...
De, az akkora, hogy ha kiszeded a porvédőt(ki kell!) és kimosod a zsírt belőle, akkor érezhetően "lötyög"
Ne aggóggyá' olyannak KELL lennie.

Attól, hogy Taiwani, még nem hamisítvány.
Sőt, a hamisítványokon leginkább, az anyaország szokott lenni:)

Normális nagy forgalmu csapágyboltból kell vásárolni, azok nem tartanak kínai meg román utánzatokat, mert nem érdekük.
Hali! Újfajta simson karburátort keresek alig használt / új állapotban
*céget
nekem pont van 1 kabala cr 250es vízpumpa csapágyam NTN és bele van gravírozva h Japan. szal a tied vagy hamis vagy átvették volna a véget nem tudni :S
hát akk lehet h vmi hamisítványt vettél :S
sziasztok
simson schwalbe gyújtás rajzban tudnátok segíteni, hol találok?
előre is köszönöm
Én azt hallottam,hogy még egy c3-as csapágynak sem akkora az illesztési hézagja,hogy azt kézzel mozgatva érezzem.Ez viszont eléggé mozog...
NTN a porvédő gumijára van írva viszont a külső futógyűrűre TAIWAN van írva.Nem lehet,hogy hamisítvány,vagy nemtom?