Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egyetértek zolival az NTN az egyik legjobb csapágymárka
majd, ha beszereled, akkor áll elő a megfelelő cspgyhézag:)

Az ntn az egyik legjobb márka.
NTN c-3as csapágy jó a simson s50-be főtengelycsapágynak?Utána néztem ennek elvileg japánnak kéne lennie,de ezekre taiwan van írva amit vettem.Zsír új csapágyak mégis eléggé lötyögnek,szerintem jobban mint a cserélendő magyar csapágyak.Tehát milyen minőségüek?
EZT A SZINTETIZÁTORT ÉS EGY SZÜRKE JO ÁLAPOTU CROSS BUKOT ADOK EGY MÜKÖDÖKÉPES SIMSONÉRT hejasnorbert@freemail.hu
irat- fényképező-telefon tartó, és szerszámtartó.
További infók hmarosan az oldalamon
Hali mindenkinek!először vagyok itt nálatok, úgy látom minden dolgot megtudtok oldani, szeretnék kérni egy kis segítséget.s50. gépem van,még a régi melynek nincs gyújtás kapcsolója,kellene 1fénykép hogyan van bekötve az aksi meg a fesszabájzo.kösz a segítséget.
s51 es simsonba sr kerekeket belehet rakni átalakítás nélkül?
Eladó Tábori 4f-es S51 henger 10ezer ft
hozzá való rezó 10ezer ft

orozoli2002@yahoo.com

30-435-1769
Eladó SA féle 4f-es s51 henger 5ezer ft

orozoli2002@yahoo.com
Csak nem valami halvány maliciát éreztél? :)
Ha nem volt elég egyértelmű akkor bocsi.

Tehát ha komolyan érdekel akkor lefestem arra a színre amire kérik.
Gondoltam ez grátisz
küldtem mailt
és ha már megtaláltam a topikot:
ez is eladó, ha érdekel valakit.

hát ha ennyi minden új és még színt is te választhatsz akkor minimum 150000....
Eladó Simson alkatrészek, Babetta gyújtások, kérdezz!

orozoli2002@yahoo.com

30-435-1769
Mennyit kérsz ezért a kiváló motorkerékpárért?
20-3456-194 Hívjatok
Eladó A Simsonom
Új beláratott 60-as Henger
Új első Hátsó Kerék (fekete)
Úl Új lánckereke+lánc
Új MZ rugóstagok
Új gyertya+pipa s kábel.
Felújított első villa
Friss olajcsere
TEljesen új nagykupakos karbi Dobozból.
Rezos.
4 gangos Hosszúnegyedikes
Felujított váltó.

Szépen indul megbízható.
Természetesen nem ezzel a színnel adnám.
Ha komoly az érdeklődés akkor ha kéred szívesen átfestem.
sok időm munkám s pénzem van benne, de megérte mert jó gép.
Egy jó ideig nem kell hozzá nyúlni.
Heló sziasztok, swalbi tuninghoz, mit tudnátok ajánlani?
Jelenleg 50/4 es a henger, más tuning nincs még rajta.
Főci szimeringet kicseréltük,ludas volt az is,már működik megfelelően,köszönöm a tanácsokat !
okés köszi szépen még1szer a segítséget :)
sok-sok éve játam már így, végül a 3. tűszelep lett jó
a többi valamiért nem zárt rendesen menet közben
amit észrevettem hogy ennek kisebb volt az ármenő furata amin kijött a tűszelep meg mintha egy negyed hajszálnyival finobabb lett volna a rugós pöcke
Mást nem tehetsz.
Hőpokmérő nem árt...
Az, hogy statikusan zár a tűszelep, nem jelenti azt, hogy működés közben is.
Ha fel tud kadni, mert el van görbítve, és beleér az ufóházba, akkor simán össze vissza változik az ufószint.

Toivábbi hibaforrás lehet, a nem rendesen záró szivató, iletve az ordenáré nagy alapjárati fuvi.

Lehet, nagyon szimmeringes is a gép, meg kellene szagolni a váltóolajat, mennyire benzinszagu.

Amikor én szokásosan elcseréltem a berugó szimmeringját a főciével még alapjáratot is tudtam csinálni, csk valahogy hülyén viselkedett a motor, mintha változna az úszószint:)

pedig semmi más nem történt, mint alapjáraton telerakta benzingőzzel a váltóteret, nyélen meg kiszipkázta.
értelek hát köszi a segítséget akk kísérletezés lesz :)