NTN c-3as csapágy jó a simson s50-be főtengelycsapágynak?Utána néztem ennek elvileg japánnak kéne lennie,de ezekre taiwan van írva amit vettem.Zsír új csapágyak mégis eléggé lötyögnek,szerintem jobban mint a cserélendő magyar csapágyak.Tehát milyen minőségüek?
Hali mindenkinek!először vagyok itt nálatok, úgy látom minden dolgot megtudtok oldani, szeretnék kérni egy kis segítséget.s50. gépem van,még a régi melynek nincs gyújtás kapcsolója,kellene 1fénykép hogyan van bekötve az aksi meg a fesszabájzo.kösz a segítséget.
Eladó A Simsonom
Új beláratott 60-as Henger
Új első Hátsó Kerék (fekete)
Úl Új lánckereke+lánc
Új MZ rugóstagok
Új gyertya+pipa s kábel.
Felújított első villa
Friss olajcsere
TEljesen új nagykupakos karbi Dobozból.
Rezos.
4 gangos Hosszúnegyedikes
Felujított váltó.
Szépen indul megbízható.
Természetesen nem ezzel a színnel adnám.
Ha komoly az érdeklődés akkor ha kéred szívesen átfestem.
sok időm munkám s pénzem van benne, de megérte mert jó gép.
Egy jó ideig nem kell hozzá nyúlni.
sok-sok éve játam már így, végül a 3. tűszelep lett jó
a többi valamiért nem zárt rendesen menet közben
amit észrevettem hogy ennek kisebb volt az ármenő furata amin kijött a tűszelep meg mintha egy negyed hajszálnyival finobabb lett volna a rugós pöcke
Az, hogy statikusan zár a tűszelep, nem jelenti azt, hogy működés közben is.
Ha fel tud kadni, mert el van görbítve, és beleér az ufóházba, akkor simán össze vissza változik az ufószint.
Toivábbi hibaforrás lehet, a nem rendesen záró szivató, iletve az ordenáré nagy alapjárati fuvi.
Lehet, nagyon szimmeringes is a gép, meg kellene szagolni a váltóolajat, mennyire benzinszagu.
Amikor én szokásosan elcseréltem a berugó szimmeringját a főciével még alapjáratot is tudtam csinálni, csk valahogy hülyén viselkedett a motor, mintha változna az úszószint:)
pedig semmi más nem történt, mint alapjáraton telerakta benzingőzzel a váltóteret, nyélen meg kiszipkázta.
Az ntn az egyik legjobb márka.
További infók hmarosan az oldalamon
hozzá való rezó 10ezer ft
orozoli2002@yahoo.com
30-435-1769
orozoli2002@yahoo.com
Tehát ha komolyan érdekel akkor lefestem arra a színre amire kérik.
Gondoltam ez grátisz
ez is eladó, ha érdekel valakit.
orozoli2002@yahoo.com
30-435-1769
Új beláratott 60-as Henger
Új első Hátsó Kerék (fekete)
Úl Új lánckereke+lánc
Új MZ rugóstagok
Új gyertya+pipa s kábel.
Felújított első villa
Friss olajcsere
TEljesen új nagykupakos karbi Dobozból.
Rezos.
4 gangos Hosszúnegyedikes
Felujított váltó.
Szépen indul megbízható.
Természetesen nem ezzel a színnel adnám.
Ha komoly az érdeklődés akkor ha kéred szívesen átfestem.
sok időm munkám s pénzem van benne, de megérte mert jó gép.
Egy jó ideig nem kell hozzá nyúlni.
Jelenleg 50/4 es a henger, más tuning nincs még rajta.
a többi valamiért nem zárt rendesen menet közben
amit észrevettem hogy ennek kisebb volt az ármenő furata amin kijött a tűszelep meg mintha egy negyed hajszálnyival finobabb lett volna a rugós pöcke
Hőpokmérő nem árt...
Ha fel tud kadni, mert el van görbítve, és beleér az ufóházba, akkor simán össze vissza változik az ufószint.
Toivábbi hibaforrás lehet, a nem rendesen záró szivató, iletve az ordenáré nagy alapjárati fuvi.
Lehet, nagyon szimmeringes is a gép, meg kellene szagolni a váltóolajat, mennyire benzinszagu.
Amikor én szokásosan elcseréltem a berugó szimmeringját a főciével még alapjáratot is tudtam csinálni, csk valahogy hülyén viselkedett a motor, mintha változna az úszószint:)
pedig semmi más nem történt, mint alapjáraton telerakta benzingőzzel a váltóteret, nyélen meg kiszipkázta.