Én a 3. képből(hengerfej benne a gyertyával) arra következtetek hogy ez kevesellt de nagyon. Persze ha a kép visszaadja a valódi színt bejáratáshoz több anyagot neki főleg ilyen hidegben.
Beállt a motorom. Motorozás után, már álló helyzetben ki volt véve a gyertya (aminek nem volt meg az elektródája...), lenyomtam párszor a berúgókart, de 3-adjára már nem ment le. Olyan, mintha besült volna, teljesen be van állva... Ma leszedtem a hengerfejet és ez a látvány fogadott. A motorra teljes generál vár. A hengerszettbe 500km van. A dugattyú kuka? A hengerfejet köszörültessem? Mitől állhatott be?
Valaki tudna olyan dologban segíteni, hogy egy SELETTRA gyújtás beépítéséhez sok mindent kell változtatni, vagy egyáltalán kell-e változtatni a motoron? Valamint a sima főtengely bírni fogja?:)
Normális blokkszéthúzóval, melegen sokszor lehet szétszedni büntetlenül egy motorot,, ha szétfeszegeted csavarhúzóval és a szokásos háztáji mdszerek valamelyikével, a felújítás sima pénzkidobás lesz nem javítás.
Összerakáskor ugyan ez, a kicentrírozott főtengelyt el fogod deformálni.
A célszerszámok azért vannak mert nélkülük nem lehet értelmes munkát végezni.
Srácok kellene egy kis segítség!
Rendbe akarom tenni a motorom tavaszra, és most érkeztem el ahhoz a ponthoz amikor a blokkot kell széthúznom, mert többekközött a főtengelyem is felújíttatom, csapágyak cseréje stb.
Hogyan tudnám a legegyszerűbben, és a legkevesebb kárt okozva kiszedni ezeket? külön ilyen célokra bütykölt szerszámaim nincsenek..., de tippeket tapasztalatokat szivesen fogadok
azért cseréld ki a bowdent(mér ha nem új)
mert ha egy kicsit rozsdás akkor üresen jól jár, de amikor terheléskor befeszül a kanyarokba akkor elég jól tudja fogni
SZámtalan helyen akadhat a rendszer, nem sorolnám fel mindet.
Érdemes a bowdent nagyobb törések nélkül vezetni.
A kiamelőkarnak(a blokkon) akkor kell fognia, amikor a kar 90 fokot zár be a motorblokk képzeletbeli hossztengeléyvel.
Ha már kintebb fog, akkor csak félrenyomja a pálcát belül, ami hamar elkopik.
További lehetőség, hogy a pálca nem az eredeti benne...
Az utángyártott használhatatlan.
első körben szedd ki a dekliből a műanyag dugót, ami a kuplung állítócsavarját eltakarja.
HA az állítócsavart (m6) kontraanyáját fellazítod, a hernyócsavar, kicsavarható.
(mgneses csavarhúzóvl csináljad, hoy ne ejtsed be:)
Ha most így egy vákony csavarhúzót dugsz az álíltócsavar helyére, és a kuplungkartmodgatva még mindíg nagyon nehezen mozog, akkor vagy a pálcák szorulnak(mondjuk, mert uténgyártott hulladék van benne) vagy már maga a kiemelőkar szorul.
Mágneses csvarhúzóval ki lehet piszkálni a pálcákat.
A gyári álca fényesre köszörült, kemény cucc, az utángyártott, puha galvanizált fos. Háűrom pálcát kell telálnod, két hosszút, és egy rövidet.
Ha a bovdent kiakasztva a kiemelőkar mr önmagában szorul, érdemes kivenni (csavarhúzóval óvatosan kifeszíteni)
Találkoztam má oylan motorral, amiből alulról hiányzott a műanyag csapágy:)
Kiveszed, és leellenőrzöd.
Ha a kiemelőkar végén , a műanyag csapágynál nincs meg a drótzéger, akkor a blokknyílásban kotorászva egy mágneses csavarhúzóval megkeresed. Ott lesz a dzsuva alján:)
Ha látszólag mindent rendben találsz, és a kuplung mág is beton kemény, ésrdemes megnézni, hogy nem tett e valaki dupla rugót a kuplungba.
Szia, a kuplung elég kemény, kb. mint a 600-as motoromon. Ez normális? Fiam 13 éves lesz de alig tudja behúzni. A bowden rendben van. A deklin van kuplung állítási lehetőség, az mi?
Eladó egy felújított S 50B Simson. Jó állapotban, felújított blokkal, részben felújított külsővel. Szépen, csendesen jár. Ára: 55e Ft.
Érdeklődni: +36306403741
van egy fél szekrényre való simson alkatrészem vegyesen
daraboknént vagy egyben is olcsón eladók
ez eredetileg gokart gyújtás.
Konkrétan én a Simsonbolt.hu -n láttam ezt a gyújtást, szóval akkor gondolom semmi extra. :)
Érdemes foigyelni rá, hogy erősen visszahúzza a gyújtást magas fordulaton némelyik elektronika.
(az a trafóban van)
Van amelyik meg egyenes.
Ha oylat veszel, ami viszahúz, akkor az alapelőgyújtást nagyobbra kell venni.
Valaki tudna olyan dologban segíteni, hogy egy SELETTRA gyújtás beépítéséhez sok mindent kell változtatni, vagy egyáltalán kell-e változtatni a motoron? Valamint a sima főtengely bírni fogja?:)
Normális blokkszéthúzóval, melegen sokszor lehet szétszedni büntetlenül egy motorot,, ha szétfeszegeted csavarhúzóval és a szokásos háztáji mdszerek valamelyikével, a felújítás sima pénzkidobás lesz nem javítás.
Összerakáskor ugyan ez, a kicentrírozott főtengelyt el fogod deformálni.
A célszerszámok azért vannak mert nélkülük nem lehet értelmes munkát végezni.
Rendbe akarom tenni a motorom tavaszra, és most érkeztem el ahhoz a ponthoz amikor a blokkot kell széthúznom, mert többekközött a főtengelyem is felújíttatom, csapágyak cseréje stb.
Hogyan tudnám a legegyszerűbben, és a legkevesebb kárt okozva kiszedni ezeket? külön ilyen célokra bütykölt szerszámaim nincsenek..., de tippeket tapasztalatokat szivesen fogadok
mert ha egy kicsit rozsdás akkor üresen jól jár, de amikor terheléskor befeszül a kanyarokba akkor elég jól tudja fogni
Keresnék megvételre 1 db SR 50 "kiskerekű" felnit (Budapest és körny.)
Vagy szerintetek ki lehet szedni belőle a nyóócast?
Üdv.,András
A deklin eredetileg nincsen állítási lehetőség:)
SZámtalan helyen akadhat a rendszer, nem sorolnám fel mindet.
Érdemes a bowdent nagyobb törések nélkül vezetni.
A kiamelőkarnak(a blokkon) akkor kell fognia, amikor a kar 90 fokot zár be a motorblokk képzeletbeli hossztengeléyvel.
Ha már kintebb fog, akkor csak félrenyomja a pálcát belül, ami hamar elkopik.
További lehetőség, hogy a pálca nem az eredeti benne...
Az utángyártott használhatatlan.
első körben szedd ki a dekliből a műanyag dugót, ami a kuplung állítócsavarját eltakarja.
HA az állítócsavart (m6) kontraanyáját fellazítod, a hernyócsavar, kicsavarható.
(mgneses csavarhúzóvl csináljad, hoy ne ejtsed be:)
Ha most így egy vákony csavarhúzót dugsz az álíltócsavar helyére, és a kuplungkartmodgatva még mindíg nagyon nehezen mozog, akkor vagy a pálcák szorulnak(mondjuk, mert uténgyártott hulladék van benne) vagy már maga a kiemelőkar szorul.
Mágneses csvarhúzóval ki lehet piszkálni a pálcákat.
A gyári álca fényesre köszörült, kemény cucc, az utángyártott, puha galvanizált fos. Háűrom pálcát kell telálnod, két hosszút, és egy rövidet.
Ha a bovdent kiakasztva a kiemelőkar mr önmagában szorul, érdemes kivenni (csavarhúzóval óvatosan kifeszíteni)
Találkoztam má oylan motorral, amiből alulról hiányzott a műanyag csapágy:)
Kiveszed, és leellenőrzöd.
Ha a kiemelőkar végén , a műanyag csapágynál nincs meg a drótzéger, akkor a blokknyílásban kotorászva egy mágneses csavarhúzóval megkeresed. Ott lesz a dzsuva alján:)
Ha látszólag mindent rendben találsz, és a kuplung mág is beton kemény, ésrdemes megnézni, hogy nem tett e valaki dupla rugót a kuplungba.
Érdeklődni: +36306403741