Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!

Eladó szeretet motorom kategória váltás miatt.
Amit tudni kell róla:
- 1 éve volt teljesen felújítva a motorja
- 12v-os rendszer
- idex, duda minden tökéletesen működik
- a gumik teljesen jó állapotban vannak
- króm tükrök, etz csomagtartó, rezó(eredeti is meg van)
- a "megtört" ülés alatti váz helyett is tudok adni egy simát
Bárkinek bármilyen kérdése van keressen bátran.
Telefon: 06 30 525 4450
csao van egy eladó B51 simóm,gyári zöld!,eredeti számlával
Figyelem csak a motor eladó
Simson töltőberendezés(aksihoz, irányjelzőhöz).
Kösz, a szocimotorosról töltöttem le anyagot, megtaláltam benne.
ŐŐ, igen...

A magyar szervízkönyv 80w90es taknyot ír, ami hüyleség.

Ezzel már nem old, de legalább csúszik is a kuplung
Télen hideg motorral meg pláne.
A német gyári eredeti szervízkönyv gl 60-as olajat ír elő, ennek hiányában közönséges 30as motorolajat.
Köszönöm ez gyors volt.
Az olaj milyen viszkozitású?

Pap Sándor
Egészen pontosan töltés szabályozó-egyenrányító, és hátsóizzó védő baszás.
Tirisztort árulnak a mofekerben például.
1800 forintét.
Semmivel nem rosszabb mint a gyári.
4 deci kell bele, de van olajnívó csavar a puklungdeklin.
A 88-as az akár 12 akár 6 voltos is lehet, válhetően inkább 6 voltos.
6v 12 Ah akku kell akkor bele.
Ha 12voltos akkor asszem 6 Ah
Sziasztok, fiamnak szereztem egy '88-as Simson endurót cserével.
Nekem ez kimaradt korábban, ezért kezdetnek segítséget kérnék:
-mennyi és milyen olaj kell a váltóba?
-mennyiért érdemes tirisztort venni?
-akku mindegy hogy milyen, vagy van egyedi típus hozzá?

Segítséget köszönöm:

Pap Sándor
köszönöm h segítettél...
Ez egy feszültségszabályzó, akkumulátor töltéséhez szükséges.
üdv valaki tudja h hogy hivják ezt az alkatrészt?, DDr van ráirva akkor ez gyujtáshoz való?
Simson Star, S50, S51, S70 ,90, 100,110 henger tuning:

-4 felömlős henger készítés 50,51,70-es hengeren (7000Ft)
(henger,hengerfej átalakítás)

-51-es blokk átalakítás 70,90ccm-re: -blokk marás(2500Ft)
-70 henger(új,Almot) (8500Ft)
-hengerfej hozzáalakítás (1500Ft)
-70-es sportfőtengely (Mza-tuning 16000Ft)

-S50-es hengerre 5 felömlő kiképzés (8000Ft)

-S50, S51, S70 átalakítás 5,6 felömlősre szívómembrán vezérléssel (15000Ft+membrán)

-90ccm-es henger 2,4,5,6 felömlős dugóvezérelt,és szívómembrános kivitelben sport dugóval
hengerfej alakítással (22.000-től)

-100,és 110ccm -re átalakítás: 2,4 felömlős verziókban:

-Főtengely csere (erősített,kiegyensúlyozott) 15000Ft
-Henger átalakítás 15000Ft-tól (Honda,Suzuki racing dugattyú szett)
-Hengerfej átalakítás 1500Ft
-70-es kuplungáttétel 6000Ft
-Kuplung rugó (erősített) 4000Ft
-csapágy csere (skf,Fag C4) 6000Ft


Érd: 06-70-5305174
Hello!

Felszeretném dobni a simsonom (s51) egy tervezett rezóval.
Hegesztést meg tudom oldani, lemez azaz anyag is lenne hozzá(saválló).

azonban mégis kéne valami kezdő pont hogy eltudjam kezdeni a gyártást itt olyanra gondolok hogy könyökrésze hogy jön le, darabok hosszai, átmérői+a gyapotozás
Szóval tervek vagy méretezett rajzok nagy segítségemre lenne.

Ha esetleg tud valaki tippet vagy elképzelést tervet mutatni képekben akkor irjon emailt a következő címre: pelle91@freemail.hu
Amikor néztem akkor jól folyt.
Most az úszón gondolkodom mert egy másik karbiból raktam bele ami nem éppen jó karbi és elég régi is.
A tűszelep teljesen jó.
Az úszó beállításai lehetnek a rosszak ki tudja már ki hogy görbítgette régen míg hozzákerült.
Ezért érdeklődtem, hogy lefolyik e a benzin.
Kb simson méretű karbinak teljesen üres ufóház esetén, 15 másodpercnél gyorsabbn illik megtelni.

Hiába folyik esetleg a csapból viszonylag gyorsan, ha a ház csak lassan telik.

Ilyenkor az úszószint statikusan vizsgálva jónak is látszhat, működés közben azonban nem csak változik a szint,(mivel lassan telik meg) de tartós nyélre, vagy gyorsításra tartósan alacsony is marad.
Ha ezttán megállsz, és megvizsgálod, esetleg teljesen jó értéket mutathat , mert újra megtelik.

Ezt a 12-15 másodpercet én egyszerűen kikísérleteztem, tapasztalti érték, efelett garantáltan bajforrás.

Persze, hasonló tréfát tud produkálni az elszenynezdött tűszelep ami hol kinyit, hol nem.
Karmantyú gond lesz mert lelégtelenítettem. esetleg azt tudod hogy hogyan lehet szétszedni?
Visszatérve a tegnapi problémára.
A benzin ellátással lesz a gond.
Amint először befullad utána megint és megint és megint de mindig hosszabb időre majd be is fullad teljesen.
Na most meg is álltam elzártam a csapot vártam kicsit és nem indult tolásra sem kinyitottam a csapot vártam utána viszont mindjárt tehát valami a karbival lesz a csapon nagyon szépen vastagon folyik a benzin a slagból tehát nem a csap. Én arra gondolok most már hogy az úszó lehet a gond a19BVF el soha nem csinált ilyet bár abban új volt minden. Szerintem nagyon kicsi az úszó szint.
Levegős vagy átereszt felül karmantyú
Esetleg a tárcsafékekben mennyire vagy otthon?
Mert nekem most ETZ250 eleje van a gépben de az a baj hogy behúzom a féket fog is de kienged ki szóval egyre jobban kell húzni hogy ugyan az a hatás legyen de ugye odaérek a markolathoz a karral és akkor már olyan mintha be se lenne húzva.
Tehát mintha egy kocsin valaki folyamatosan nyomná a féket az meg elig fogna de folyamatosan sülyedne és a padlóhoz érve már nem is fogna semmit.
Kicseréltem a fuvit leengedtem a tűt. A gyertyán összébb ütöttem a hézagot mert vagy 1 milliméter volt.
Most jobb igaz nem próbáltam ki 4. nyélgázon de jól megy és szép barna most is a gyertya és nem olyan halovány barna.
Holnap betesztelem.
megtalálódott:D
egyszerre csak egyet
Köszi:)
Most azon gondolkodom hogy lehet az a baj hogy ilyen 3000 forintos foscsi CDI van benne van gyári yamaha is nekem. Nem tudom. lehet ki kéne cserélni.
A benzin nem olyan dolog ami nem folyik le mert trabant tüszelepet raktam a karbiba :D és abban 300 az a beeresztő fuvi.
Azon befolyik minden.
Ki próbálok elsőnek egy másik gyertyát. Meg adok neki egy másik fuvit. De először a gyertya mert azt a legkönnyebb.