Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

You do not have permission to view this doc.

ezt a választ kaptam a fészbúktól:D
rakj vissza egy régi gyertyát,amivel már jól működött előzőleg. Én is jártam már így új gyertyával.
Neeeeem:)

Jó gondolat először megetetni, legfeljebb nem az a baja.
H az darálásig etetve nem segít akkor gyula.

Gondolom van annyi fantáziád, hogy a benzin lefolyik...
A fenébe. Gondoltam nem lesz szerencsém.
Hát megpróbálok akkor először olyan dolgokat cserélni amik nem járnak nagy bontással.
Hát köszönöm szépen.
Kemény láncszaggató rángatás az gyújtáskihagyás inkább, a kaveselés ennél finomabb rendszerint.
Ez pont nem a távgyógyítható dolog.
helló. Jelentkezett egy kis probléma. Ma mondom kicsit megküldöm a motort hazának erre 4.ben félgáz majd teljes el is kezdett szépen húzni majd mikor már teljesítménye csúcsa közelébe ért egyszer csak befulladt majd 2mp múlva rántott egyet és tovább húzott majd megint befulladt és megint elindult szóval mintha egy kengurun ültem volna.
a gyertya szép barna új 260 isolator.
16n1-11 es karbi 72 es főfuvi a felülről a 4 rovátkában gyári légszűrő és majdnem gyári kipuff és a yamahagyújtás.
Ebből áll most a gép.
Hol kezdjem mit nézzek meg. (Szerintem a karbi lesz.)
facebook:)
link
hát tesóm MZ-zett és mindig mondogatta h gyere má te is a simsonnal aztán most talán lesz is belöle valami. igazábol nagyon nem vagyok benne ugyh azért is kérdeztem. bár még nem találtam meg azt az oldalt pofalemez?
Miben tervezed az indulást?
Köszöntem:)
Pofalemez oldal-mami kupa csoport, ott az összes műszaki izé
üdv urak valaki tudna nekem infózni h mik a kiirások simson kupában manapság?mit lehet mit nem? iylenekre gondolok.találtam egyet de az nem tudom h mennyire érvényes még.
sziasztok
swalbe-hoz keresek barátomnak gyújtás rajzot. Tudnátok segíteni? Most vett 1et de totál szét van kapva.
köszi a válaszokat.
Szia!

Motorikusan olyan mint bármelyik simson, a sebességváltó elhelyezkedése fura egy kicsit, mert előre-hátra kell mozgatni a cipőtalppal a váltókart, ebből kifolyólag a váltások kicsit nehézkesek, de meg lehet szokni. A fő előnye az alacsony építés és a burkolat ami az esős időben nyújt jó szolgálatot. A kis kerekek miatt érzékenyebb a kátyúkra de ha a teleszkópok rendben vannak akkor tűrhető az úttartása. A cipekedésre is megfelel, mert a motor feletti rész kialakítása miatt lehet pakolni akár hátizsákot is, nem kell háton hurcolni és a szatyorkampó is jó szolgálatot tesz. Röviden ennyit tudok róla mondani, remélem segít a döntésben.
Az ülés igencsak rohadt kényelmes, a többi simsonhoz képest. Kb úgy megy mint az 51-esek. Túlzottan sok tapasztalatom még nincs vele, majd ha kész lesz.
Hali.tanács kéne.volt már több sima simóm is most gondolkodok egy simó sr robogón hogy veszek,de nem tudom hogy mijenek a menettulajdonságai előnyei illetve hátrányai a simához képest.ha tudnátok egy pár sort irni hogy mi a tapasztalat azt megköszönném.
köszi a segítséget
egy szárba 36mm igaz?
Gyárilag 36ml, de én például tettem bele 1dl-t. Bármilyen olaj megfelel.
hello
mivel 1szer nem kaptam a kérdésemre választ kiírom még1szer hátha vki tud segíteni. anyit szeretnék megtudni h s51-es simson első teleszkópjába egy szárba menyi olaj kell?
Irtam mailt
Esetleg segítenél. Kéne a simson kuplungkosár méretei.
A nyilakkal jelzett méretek kellenének ha tudod őket.
Köszönöm.
Sziasztok, kérdezném van valakinek rs125-ös Simson-ja? Az érdekelne, hogy mennyit érhetnek ezek. Kerestem google-n, de az rs-t nálunk nem kapni sehol, nem is árulják, használtan sem :( Nem tudom mennyit kérhetnék érte. Kellemes ünnepeket mindenkinek :D