Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok
megtudnátok mondani hogyan lehet bekötni simson s51-re a hátsó féklámpa kapcsolót esetleg képpel illusztrálni?
megjegyeztem hol állt a csavar
Hatalmas hiba.
És nem nem kéne neki az csak az alapjáratot szabályozza.
Tedd vissza a plombát míg nem kés bár már ,hogy eltekergetted már mindegy majd ha nem lesz alapjáratod az azé lesz mert eltekergetted.
Kivettem a plomba dugót a 16n3 karbiból ha becsavarom nő a fordulat, ha ki akkor csökken. De a menetteljesítményén fikarcnyit sem változtat. Kéne neki?
Értem nem is az hogy érzem hanem mintha más lenne egy csöppöt a hangja meg jobban pörögne.
Na mindegy szóval talán annyira nem butaság.
Régen láttam rallys videót amiben a startnál a kocsikon lekapcsolták a töltés egy kapcsolóval.
A generátor valamelyest fogja, de legfelejbb 2 tized loerő azt meg nem érzed meg seggel.
Értem. Köszönöm a magyarázatot.
Én nem vettem észre különbséget a régi tekercselés és a mostani közt. Tehát hasonlóra sikeredett.
Amúgy az elképzelhető hogy amikor nem ég a lámpa a motoromon akkor jobban megy mint ha ég? Lehet ez nagy butaságnak hangzik de mintha így lenne.
Nyilván az indukció azonos, mivel azt a mágnes csinálja.

Vékonyabb drót több menettel alacsonyabb fordulaton fogja leadni a maximális kakaót, de e generátor össz teljesítmyne valamivel ksiebb.
Igen valószínűleg ezért. A menetszám szerintem több és a huzal vékonyabb valamint a tekercselés módja is kicsit megváltozott. mert azon valahogyan keresztben álltak a szálak az egyes tekercsek közt és most nem csak simán szólóba megy egyikből a másikba kivéve az utcsó tekercsnél mert ott vissza kellet vinnem és ezért ott keresztbe van ahogyan volt is. De lényeg hogy működik. Amúgy mit eredményez ha vékonyabb a huzal és több a menet? (nagyon rég foglalkoztam fizikával.) Sajnos egy időben elhanyagoltam pedig régen érdekelt és csináltam érdekes kütyüket de valahogy elhagytam a dolgot.
A vasmagos tekercs, ah nem kell széles frakitartomynban dolgoznia, eléggé érzéketlen a tekercselés módjára, ha a menetszám stimmel, és a huzalvastaság is kábé, akkor műkszik.
Ezt nem is neked írtam.
Megcsináltam alig másfél óra alatt sikerült újratekernem hangváltóból való dróttal és tökéletes.
Nem is gondoltam volna ,hogy működni fog soha nem csináltam még ilyet de jó nagyon szépen világít.
De nem füstől,nagyon!
Vagy sokat kap. Vagy eszi a váltóolajat mert rossz a szimering.
Várni míg bejáródik. És összekopik.
Sziasztok!Olyan gondom lenne,hogy vagy 1 simsonom,és 60-63-at ment,én Kicseréltem,Uj dugó,Gyűrű,persze felis furattam,Ugy kuplungcsapágy,uj Trafó,gyujtás azt 100% hogy jó!76oű-os főfúvóka,Gyári Kipufogó!stb...És most megy 55-öt!Mit Leehetne csinálni hogy jobban menjen? Köszi a segitségeteket!:D
Simson s51 n típushoz keresek jobb oldali deknit aki tud vagy van neki az írjon erre a címre:szmiki87@citromail.hu
Tudna valaki segíteni?
Olyan gondom van, hogy elindítom a motort és sok olaj vagy valami ahhoz hasonló fekete cucc folyik ki a kipufogóból pedig most lett nemrég kitakarítva.
Megtudja mondani valaki mitől lehet ez ?
Ettől féltem
Köszönöm a választ és a segítséget.
Ezen már csak a tekercselés segítene akkor de az meg szerintem többe van mint egy ilyen alaplap.
Ha terhelés nélkül is fő akkor zárlatos, és sajét maga a fogyasztó.
emzoli kérdezhetnék tőled illetve segítenél?
egy yamaha 3kj gyújtás van a motoromon és tegnap előtt még rendeltetés szerűen világított első hátsó lámpa.
Tegnap már nem első szőr az égőre tippeltem cseréltem is de semmi.
Hosszas próbálgatás után levettem a lendkereket éreztem hogy nagyon melegek a tekercsek. Leforrasztottam a két világító szálat róla ami ugye a középdobozba van vezetve és onnan meg első illetve hátsó lámpához az áram.
De most is nagyon melegek a tekercsek.
Ha nincsenek rajta vezetékek.
És terhelés alatt sincsenek ugye.
Mert először arra gondoltam hátha valahogy kidörzsölődtek és egymásba érnek és lezár latolják.
De nem hiszem.
Lehet hogy tönkrementek a tekercsek megszakadt valamelyik és azért nem jó?
A lendkerék nem érinti őket tehát biztos nem az melegíti ,hogy súrlódna. Amúgy elindul pörög is szépen. "Csak" villany nincs.
tudnál esetleg segíteni mi lehet? Menthető e vagy sem. Itt van róla kép: http://www.sportmotor.hu/motor... Köszönöm előre is a segítséget.
üdv mindenkinek.
azt szeretném kérdezni hogy s51-es simson gyári teleszkópjába mennyi olaj szükséges száranként?
hello
előre létezik nagyobb fogaskerék hátra boltból nem tudok olyat ami más méret lenne hátra csak eredetit tok énis de előre van 17 18 19es is.
5 deci olaj kell bele, például a kulpungállító nyíláson lehet beönteni.
Az ellenőrző a másik oldalon eléggé eldugva van.
64.es évjárat turbó léghűtés, a blokkon van egy vízszintes csavar és gondolom h azon keresztül kell fel önteni, de azt nem tudom, hogy hol lehet ellenőrizni :/