Szia!
Ez a csap az sr 50-é, nekem is ilyen van. Megnézném milyen tömítés van ott de szerelőnél van a motorom. Beviszed az ülepítőt a boltba és biztosan találsz megfelelő tömítést. Jobb híján megteszi teflonszalag is, ideiglenesen.
Üdv mindnekinek!
Skacok probléma van!
Mégpedig hogy simson s51-es típusú motoromon elöl 16-os lánckerék van hátul meg sztem gyári méretű, és hát a problémám pedigaz hogy nagyon forog menet közben, előlre létezik-e nagyobb lánckerék vagy hátulra van-e kissebb?
válaszotok előre is köszi
Újítgatom a Simsont (berozsdált a tankja, kipucoltam most mindent) viszont a benzincsap ülepítősjéhez nem kaptam tömítést (nem kizárt, hogy MZ-ről származik...)
Van tippetek hol kapok hozzá? Vagy simán mérjem le/vigyem be valami barkácsboltba és adnak gumigyűrűt? Gondolom benzinálló kéne...
Eladó zsír új AM6 motorblokk 0km-es motorban még nem volt, jó az összes AM6-os blokkal szerelt motorba vagy akár építésre, (Simsonba) is.50ccm 12LE, vízhűtés, 6sebesség.
Az után gyártottakkal az a baj ,hogy kicsit el vannak b*szva. Kis kézügyesség egy reszelő csiszoló papír fúró flex ilyesmi és mindent meg lehet igazítani.
Csak ülj le és gondolj végig mindent légy türelmes.
szerintem nincs sz*r alkatrész csak befejezetlen.
A gyári pontos és strapabíró alkatrészeket minek cserélgeted ki pontatlan szarokra, ha azok nem hibásak?
Minél több utángyártott hulladékot pakolsz bele, annál rosszabb lesz.
Ha a váltódobod is utángyártott, akkor eleve reménytelen hogy rendesen működjön reszelés nélkül.
üdv. valakinek nincs eladó simsonja? 3 ,de inkább 4 sebességes s51-es érdekelne. kizárólag gyári állapot körüli,vrezo,üléshajlítgatás,sárvédő elvágás és még pár finomságot hanyagolva. cserébe van egy acer aspire 5102es x2-es dual core laptopom.
Akkor a vonóékkel lesz valami szerintem...
Az a baj hogy az után gyártott vonóékkel hiába állítod
pontos gyári értékre az vagy rövidebb vagy hosszabb a gyáritól és nem lesz jó.
Az a baj ,hogy azzal csak sok szenvedés árán lehet beállítani tudom mert nekem is az van és az 1 est nehezen veszi de ha beállítom hogy jól vegye akkor meg a 4est veszi szarul.
Az 1 es úgyis csak elinduláshoz kell...
Ezt igazából látni kéne jobban és úgy lehetne segíteni.
De egyszer én is úgy állítottam be csak 1 meg 2 ő volt.
Igazából én sajnos nem tudok több segítő dolgot sajnos így neten
de ezt próbálgatnod kell mindig csavarj egy felet a hasított fejű anyán húzd le a 8ast és próbáld ki attól függően mit nem vesz próbáld arrafelé állítani. Ha jobbra tekered az 1 est veszi jobban ha balra akkor 2-3-4 ha jól emlékszem bár én már vagy 1 éve nem nyúltam a váltómhoz. Remélem sikerül.
Összeraktam akkor is ezt csinálta utána cseréltem ki a húzóéket meg a váltóvillát de ugyanazt csinálja . A váltó feletti 8as csavarral is próbáltam beállítani de vagy 1es vagy 2es sebesség van csak.
Most lett újra összerakva. A fogaskerekeknek jóknak kell lenniük.
A húzóéket is kicseréltem. De ez a sebváltó megfogott . A váltó villa vmiért akad az alatt levő kis szárba.
Váltó dobról leeshetett a zégergyűrű.
Vagy még több dolog is lehet.
Azt nézd meg elsőnek.
Lehet hogy leesett a lánc. :)
Lehet hogy kidarálta a kis lánckerék közepét a tengely.
Tudom elég hülye hibáknak tűnnek de volt már rá példa.
Olejellenőrző csavarnáál.
:)
Könynnebb volna válaszolni, ha lehetne tudni miylen sváblered van.