Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Blokkba.
Olejellenőrző csavarnáál.
:)

Könynnebb volna válaszolni, ha lehetne tudni miylen sváblered van.
Sziasztok, Simson Schwalbe-ba hova kell be önteni a váltómű olajat, és hol lehet ellenőrizni az olaj szintet?
Itt keress :
www.webmotors.hu

elküldi postán is
Okés, köszi!
Lehet teflon lesz belőle, esetleg Locktite féle tömítőpaszta :)
Szia!
Ez a csap az sr 50-é, nekem is ilyen van. Megnézném milyen tömítés van ott de szerelőnél van a motorom. Beviszed az ülepítőt a boltba és biztosan találsz megfelelő tömítést. Jobb híján megteszi teflonszalag is, ideiglenesen.
Létezik előre 17 es hátra meg simson sr50 re való lánckerék ami pedig 1 foggal kisebb azt hisezm. De azok kicsit alakítani kell.
Üdv mindnekinek!
Skacok probléma van!
Mégpedig hogy simson s51-es típusú motoromon elöl 16-os lánckerék van hátul meg sztem gyári méretű, és hát a problémám pedigaz hogy nagyon forog menet közben, előlre létezik-e nagyobb lánckerék vagy hátulra van-e kissebb?
válaszotok előre is köszi
Sziasztok!

Újítgatom a Simsont (berozsdált a tankja, kipucoltam most mindent) viszont a benzincsap ülepítősjéhez nem kaptam tömítést (nem kizárt, hogy MZ-ről származik...)

Van tippetek hol kapok hozzá? Vagy simán mérjem le/vigyem be valami barkácsboltba és adnak gumigyűrűt? Gondolom benzinálló kéne...

Köszönöm előre is!

Üdv,
Zoli
Üdv.
Ha valakit érdekel simsonra féktárcsa nekem van egy felesleges.
Eladó zsír új AM6 motorblokk 0km-es motorban még nem volt, jó az összes AM6-os blokkal szerelt motorba vagy akár építésre, (Simsonba) is.50ccm 12LE, vízhűtés, 6sebesség.

önindító+berógós
Az után gyártottakkal az a baj ,hogy kicsit el vannak b*szva. Kis kézügyesség egy reszelő csiszoló papír fúró flex ilyesmi és mindent meg lehet igazítani.
Csak ülj le és gondolj végig mindent légy türelmes.
szerintem nincs sz*r alkatrész csak befejezetlen.
Amikor megvettem már után gyártot cuccok voltak benne. De még azt az egy esélyt megadom a motornak hogy gyári alkatrészeket szerzek be hozzá.
emzoli22357 :
Esetleg neked mi a véleményed erről?

http://www.sportmotor.hu/motor...
A gyári pontos és strapabíró alkatrészeket minek cserélgeted ki pontatlan szarokra, ha azok nem hibásak?
Minél több utángyártott hulladékot pakolsz bele, annál rosszabb lesz.

Ha a váltódobod is utángyártott, akkor eleve reménytelen hogy rendesen működjön reszelés nélkül.
üdv. valakinek nincs eladó simsonja? 3 ,de inkább 4 sebességes s51-es érdekelne. kizárólag gyári állapot körüli,vrezo,üléshajlítgatás,sárvédő elvágás és még pár finomságot hanyagolva. cserébe van egy acer aspire 5102es x2-es dual core laptopom.

06304706011
vagy email: haxorx@citromail.hu
Köszi a segítséget azt még megnézem hátha az szórakozik velem.
Akkor a vonóékkel lesz valami szerintem...
Az a baj hogy az után gyártott vonóékkel hiába állítod
pontos gyári értékre az vagy rövidebb vagy hosszabb a gyáritól és nem lesz jó.
Az a baj ,hogy azzal csak sok szenvedés árán lehet beállítani tudom mert nekem is az van és az 1 est nehezen veszi de ha beállítom hogy jól vegye akkor meg a 4est veszi szarul.
Az 1 es úgyis csak elinduláshoz kell...
Ezt igazából látni kéne jobban és úgy lehetne segíteni.
De egyszer én is úgy állítottam be csak 1 meg 2 ő volt.
Igazából én sajnos nem tudok több segítő dolgot sajnos így neten
de ezt próbálgatnod kell mindig csavarj egy felet a hasított fejű anyán húzd le a 8ast és próbáld ki attól függően mit nem vesz próbáld arrafelé állítani. Ha jobbra tekered az 1 est veszi jobban ha balra akkor 2-3-4 ha jól emlékszem bár én már vagy 1 éve nem nyúltam a váltómhoz. Remélem sikerül.
Összeraktam akkor is ezt csinálta utána cseréltem ki a húzóéket meg a váltóvillát de ugyanazt csinálja . A váltó feletti 8as csavarral is próbáltam beállítani de vagy 1es vagy 2es sebesség van csak.
Most lett összerakva és mi az új benne váltódob vagy valami más?
http://www.youtube.com/watch?v...
6:21-nél erre a távtartóra gondolsz mert az jó helyen van
http://www.youtube.com/watch?v...
ezt csinálja összerakott állapotban
Mert rossz helyre tetted a távtartó gyűrűt.
Ebbe akad (1. kép) a kapcsoló kar (2. kép)
Ha az Y alaku izé akad ,akkor fordítsd meg.
Most lett újra összerakva. A fogaskerekeknek jóknak kell lenniük.
A húzóéket is kicseréltem. De ez a sebváltó megfogott . A váltó villa vmiért akad az alatt levő kis szárba.
Váltó dobról leeshetett a zégergyűrű.
Vagy még több dolog is lehet.
Azt nézd meg elsőnek.
Lehet hogy leesett a lánc. :)
Lehet hogy kidarálta a kis lánckerék közepét a tengely.
Tudom elég hülye hibáknak tűnnek de volt már rá példa.