Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Karácsonyi akció, eladó enduro 22-es kormányok, 1500Ft/db, csak olyat adok, ami nem hajlott.. Most ezek vannak. Az adatlapomon látható motorok valamelyikéről származnak...

Email: honda4022@gmail.com
és ha ezek az adatok jól vannak be állítva és még se vált akkor mi van ?
kell egy tolómérő.
kell egy 8 as furatú cső a külső átmérője mag 10 es aminek két kis 1x1 pöcke legyen pont egymással szemben
Most a tolómérőt veszed kézbe berakod 1 esbe a váltót a kislánckeréknél bedugod a tolómérő mélységmérőjét és megnézed mit mutat 46,5 nek kell lennie ha nem annyi akkor a hasítottfejű csavarom kell állítani ami a 8 as sima csavar alatt van a blokkon kívül. Attól függ merre kell állítani ,hogy merre tér el az érték több vagy kevesebb.
Ha a csapágyszögvas ( http://szimszon.atw.hu/S51blok... 84es ábra ) elállítódik akkor azt hogy lehet könnyen és gyorsan beállítani?
Elvileg volna hozzá megfelelő szerszám az állításához de ha nincs akkor hogy lehet megoldani?
Értem. Mini tuning alapján próbáld kireszelni ha van hozzá kézügyességed meg fúrasd 60 asra 41 es dugó méretre. És máris sokkal erdősebb lenne ha az erejét keveselled vagy a végsebességét mert az is megnőne.
2 l. A tuning mentesség csak a henger, hengerfej,karbira igaz. Eredetileg bilikék volt. Első teló erősitett rugó,hátul CZ telók, 4.sebesség beépítve. Úgyhogy a gyári már nem igaz:) ja és '81-es évjárat. Jó lenne egy 60ccm tuning henger,tervbe van, gyűjtök rá. Bár egy sima B-s hengerrel és hozzávaló kipuval is jobb lenne. Na jó éjt.
Eléggé gyárias forma. Szép gép. Nekem tetszik. Mennyit eszik?
Én minden nap megyek kb.: 50 km-t ennyi a munkahelyem oda-vissza. A kép még jó időben készült, tuning mentes N-es,elöl most 16os fogask. Nyáron 17est használok. Ja! Meg babusgatom mint a szűz kislányt!:))
Igen azt tudom én is ,hogy a szemet edzik. Amúgy iránt összeraktam tegnap este. Nagyon pöpec a föci. 3500 at megért :) A hajtókar semmit nem lötyögött. Most már csak egy jó felső tűgörgő kell mert egy 400 forintos sz*r van benne. És félek hogy szétesik. Amúgy szerinted ezüstözöttet vagy műanyag kosarasat vegyek? Minden esetben SKF lesz.
Akkor már valami képet is osszál meg amúgy én is mentem ma a motorommal igaz nekem félkész az eleje :)
sziasztok! Ma 'igazi motoros idő' volt! Komolyan mondon,ez a simson mindent kibír! Amíg hó nincs,használom. Őrült aki ilyen időben motorozik. Vagy nincs benzinre több pénze és muszály. Na hello,csak úgy megosztottam veletek,bár lehet hogy a kutyát sem érdekli.
Alapvetően a szemeket edzik:)

Azért van befittatva rézzel a közepe, hogy e edződjön be középen.

Amúgy lehet, hogy csak nem réz a bevonata, rémlik nekem is valami más , hasonló színű bevonat. CSakhogy akko sem szabadna iylen színesnek lennie...
Rendben,akkor várom az email-t!:D
Igazából nem tudom miért ilyen de láttam már máshol is ilyet más hajtókaron azt hiszem az mz hez volt és úíban.
Tehát valami értelme csak lehet de én nem értem. Akkor értelmesebb lenne a szemeket edzeni.
igen de 1-2 nap türelmet kérhetek? mert nem találom a fényképezo gépet és valakitol kérek :D
Úgyleygen.

A hajtórúd közepét em szokás beedzeni.
De nem a szemek vannak elszíneződve hanem a hajtórúd közepe van elszíneződve véleményem az edzéstől.
Szépen megpirult mindkét szem...
Az a hajtórúd az csere.
Nem gyári, de teljesen jó.
Emzoli. Esetleg erről a főtengelyről megnyilvánulnál vagyis inkább a hajtókarról? CKR SM50
Hogy mennyire tartós? (70\2)
Én úgy tudom gyáriból lett csinálva.
Szia,akkor küldesz képet a kipufogorol?
Küldjél képet és akkor majd ott mondok!
Igen de elöször is mondj rá egy árat!
Szia!Erre az email cimre tudnál küldeni képet,meg 1 akciós árat? szennay.patric@citromail.hu
neke van 2 patyolat tiszta es se karc se hupadás se hajlás 99százakék gyári mind 2