Leszedtem a deklit az olaj leengedése után és találtam egy "U" alakú fém fülecskét. Sajnos még nem javítottam sebességváltót és nem tudom innen hogyan tovább. Egyelőre azt sem látom honnan tört le. Talán a rajzok alapján, amit nézegettem a lengő kapcsolóvilla füle lehet?
Köszönöm a gyors választ, ma nekiállok mindenképpen, mert életbevágó a munkába járás miatt. Ha nem gond megírom miket tapasztaltam a hibakeresés során.
Hátőőő, több oka is lehet.
A váltót viszi egyáltalán?
HA viszi, és veszi is a fokozatokat, és mégsemmegy, akkor pl lehullhatott a kislánckerék, elnyíródott hátul a gumi menesztő, elszakadt a lánc.
HA a váltót sem viszi, és nem vesz semmit:
1:Lehet, hogy nem kapcsolja a sebességeket, mert eltört valami a kapcsolószerkezetben.
Ez kívülről javítható.
2: eltört a vonóék, vagy az azt működtető kallanytyú
(ez is orvosolható kívülről csak macerásabban)
3: leugrtt a váltódobról a zéger
Kvülről javítható
(ttudok adni zégertelenített váltódobot, viszont azt sajna csak
blokkbontáskor tudod beszerelni)
4:Lelezult az állítószerkezet anyája
nyilván kivülről orvosolható
5:lelezult/lehullott a primerhajtás valameyik anyája.
6: eltürt a kuplung szegecselése
(mindkettő kivülről ggyítható)
7: eltört a kuplungtengely az olajozó furatnál (az egyes fogazásnál szokott)
ez eléggé ritka, csak blokkbontással orvosolható.
kívülről kezdjed a hibakeresést, az álíltócsavar ellenőrzésével, ha az nem, akor dekli le, és akkor már látod ha kívül van a guzmi.
Kérdeznék tőled a simson sebességváltójával kapcsolatban. Tegnap indultam volna munkába, indítás után egyesbe raktam a sebességváltót és felengedve a kuplungot csak pörgött a motor de sajnos csak az. Nem volt sebesség de az összes többi sincs, előtte való nap este még úgy jöttem haza hogy szépen , akadás mentesen vette az összeset. Rendellenes hangot nem hallottam a motorból illetve a váltóból. Van esetleg ötleted hogy mi az oka a sebességek eltűnésének? Válaszodat előre is köszönöm. Sr 50-s, 4 sebességes a motor.
Helló. Segítség kéne egy barátommal rendeltünk tűket BVF karburátorhoz és nem igazán tudjuk melyik-melyik. Itt egy kép esetleg ha valaki le tudná írni melyik melyik. Van egy 0.4;0.8;0.9 es. Le tudnátok íni melyik melyik? Köszönöm.
Fogd meg a kábel végét és nyujtsk ki a kisujjadat és rakd oda a hengerfejhez amikor nincs szikra ha érzed hogy ráz akkor a kondid szarakszik ha nemérzel semmit akkor a gyujtótekercsed!
A legjobb esetben mind2
Segitsetek! Miért lehet az hogy nincs szikra csak néha 1-2 (de télleg ritkán!). A trafót lecseréltem és ugy sem jó. Hagyományos megszakitos gyújtásról van szó. Nem szikrázik a megszakitó sem. Gyújtókábelből elvágtam egy kicsit mind a két végéből, hogy tuti érintkezzen. Szerintetek mi lehet a probléma? Előre is köszi.
Nekem pont ugyan ez volt!
vettem egy újat boltban azzal fenntmaradt 3-asban a váltokar!
Utána vettem egy( állítólag) gyárit amivel jól átbasztak és a systéma ugyan az lett!
Végül itthon volt nekem egy eltört gyári váltócsőtengelyem!
Elvittem egy műhelybe CO-val megheggesztették és azóta is gond nélkül üzemel.....
Sziasztok!A képeken pirossal jelölt területen van valami hézagoló,vagy valami?Mert nekem csak a tengely átmegy és annyi,kell oda még valami? A hátsólengővillánál,köszi aki segít.
ha igen az huzigálja ki/be a váltórudat
Köszönöm a gyors választ, ma nekiállok mindenképpen, mert életbevágó a munkába járás miatt. Ha nem gond megírom miket tapasztaltam a hibakeresés során.
A váltót viszi egyáltalán?
HA viszi, és veszi is a fokozatokat, és mégsemmegy, akkor pl lehullhatott a kislánckerék, elnyíródott hátul a gumi menesztő, elszakadt a lánc.
HA a váltót sem viszi, és nem vesz semmit:
1:Lehet, hogy nem kapcsolja a sebességeket, mert eltört valami a kapcsolószerkezetben.
Ez kívülről javítható.
2: eltört a vonóék, vagy az azt működtető kallanytyú
(ez is orvosolható kívülről csak macerásabban)
3: leugrtt a váltódobról a zéger
Kvülről javítható
(ttudok adni zégertelenített váltódobot, viszont azt sajna csak
blokkbontáskor tudod beszerelni)
4:Lelezult az állítószerkezet anyája
nyilván kivülről orvosolható
5:lelezult/lehullott a primerhajtás valameyik anyája.
6: eltürt a kuplung szegecselése
(mindkettő kivülről ggyítható)
7: eltört a kuplungtengely az olajozó furatnál (az egyes fogazásnál szokott)
ez eléggé ritka, csak blokkbontással orvosolható.
kívülről kezdjed a hibakeresést, az álíltócsavar ellenőrzésével, ha az nem, akor dekli le, és akkor már látod ha kívül van a guzmi.
Kérdeznék tőled a simson sebességváltójával kapcsolatban. Tegnap indultam volna munkába, indítás után egyesbe raktam a sebességváltót és felengedve a kuplungot csak pörgött a motor de sajnos csak az. Nem volt sebesség de az összes többi sincs, előtte való nap este még úgy jöttem haza hogy szépen , akadás mentesen vette az összeset. Rendellenes hangot nem hallottam a motorból illetve a váltóból. Van esetleg ötleted hogy mi az oka a sebességek eltűnésének? Válaszodat előre is köszönöm. Sr 50-s, 4 sebességes a motor.
Am6 motorblok akár Simsonba is beépíthető! 50ccm, 6sebesség, vízhűtés!
30ezer ft
olyan kérdésem lenne hogy milyen szinű felni illene hozá szerintetek?
nekem most a naracssárga elképzelés ugrott be
Valaki aki ért a babetta gyujtáshoz az mondja már meg hogy lehet megnézni hogy jó-e a tirisztor!
A legjobb esetben mind2
vettem egy újat boltban azzal fenntmaradt 3-asban a váltokar!
Utána vettem egy( állítólag) gyárit amivel jól átbasztak és a systéma ugyan az lett!
Végül itthon volt nekem egy eltört gyári váltócsőtengelyem!
Elvittem egy műhelybe CO-val megheggesztették és azóta is gond nélkül üzemel.....
Köze nincsen az eredeti alkatrészhez, nem tizedekkel, de van ahol miliméteres nagysárgendd a differencia.
És úgy nyilván szar.
VAgy köszörülsz, hegesztesz, hajlítasz, vagy veszel egy gyárit bontva.
A videóban szereplő problémám lenne és ebben szeretnék segítséget kérni hogy ezzel mit lehet csinálni hogy jó legyen.
http://youtu.be/pSBjuWSalZ8