Sziasztok! Nekem van egy sosem használt gyújtáskapcsolóm. Most hogy kicsit megmozgattam kiesett belőle egy kis réz érintkező amin ragasztó nyom van.(Nem tett jót neki a sok állás) Szegecselt, ha vkinek van kedve barkácsolni, mond egy árat és elviszi.
Sziasztok! Mely vezetékeket kell összekötni, hogy gyujtás és világitás legyen? Gyárinak tünik a vezetékelés.
Különben megadta magát a gyujtáskapcsoló és most nem veszek 5E-ért újat. Viszont mozogni kell, muszáj...
Bocsi, de nem vagyok otthon az ilyenekbe. Azt a kis pöcköt meg szerintem vagy ki kell csavarni/ütni , vagy ha nem jön, fúrd ki, úgyis műanyag, jön könnyen.
Szia!Véletlen nem tudod,hogy mz hátsó telóba mennyi olaj kell?Illetve,hogy a km óra meghajtót a deknibe azt a kis "pöcköt" amire a bovdent rá kell csavarni a dekninél,hogy lehet kiszedni?Köszi a segítséget.
Üdv, mindenkinek!
Segítség kéne mégpedig az hogy babetta gyujtáson mik mennek rá a tirisztorra!
Nézegettem kapcsolási rajzokat és annyi fajta bekötés amennyi kapcsolásirajz!
Elvileg rámegy a gyujtótekercs, rámegy a jeladó kap egy testet és még kifeléis jön egy vezeték a trafóra!
De néztem hogy van olyan is hogy az eggyik nagy tekercs rámegy a tirisztor 15-ös pólusára...
Valaki akinek van tirisztoros babetta gyujtása ami bevan kötve és működik az nézze már meg légyszi hogy hogyvan bekötve!
válaszotokat előre is köszi!
kevéstől a karburátornál durrog vissza, sok anyagtól meg összegyűlik az elnem égett cucc a kipuban és magas fordulaton akár be is gyulladhat és durrog. De így távolról, tényleg
lehet sokminden.
Köszi lehet hogy sok a benzin mert nem is pörög ki meg durran egyet és leáll beköpi a gyertyát régen nem kellett hajligatni az úszót beraktam és jó volt
kipufogó vagy karbi durrog? Ha az előgyújtás jó, akkor nézz meg a benzinszintet. Bár ha csak a gyújtáshoz nyúltál akkor ott lehet a bibi. Próbálj nagyobb vagy kisebb előgyújtást adni. Vagy nyomd összébb a gyertyahézagot. Nekem ez sokmindent megoldott.
Sziasztok! egy olyan kérdésem volna, hogy sinson karbinál a 16n3-as nál miben számít hogy ahol beszívja a levegőt ott van 2 v 3 kisebb luk is és az egyik be van tömve?
1.) beállítod a megszakító hézagot. ( 0,4 mm)
2.) 1,8 mm-re ellenállásmérővel, vagy a megszakító közé tett cigarettapapírral beállítod a megfelelő előgyújtást.
3.) beteszel egy új gyertyát és indítasz.
Akit érdekel van egy felesleges 50b-s simson blokkom
új dugó gyűrű jó csapágyak keveset futott.
karburátorral gyújtással.
Különben megadta magát a gyujtáskapcsoló és most nem veszek 5E-ért újat. Viszont mozogni kell, muszáj...
A dekli oldalában van egy rögzítő stift, ha azt kiveszed ki tudod szedni a közdarabot.
Ha esetleg valakit érdkekel http://www.jofogas.hu/komarom_...
ha valakinek kellene simson alkatrész az irjon egy emailt
cross04@freemail.hu
Segítség kéne mégpedig az hogy babetta gyujtáson mik mennek rá a tirisztorra!
Nézegettem kapcsolási rajzokat és annyi fajta bekötés amennyi kapcsolásirajz!
Elvileg rámegy a gyujtótekercs, rámegy a jeladó kap egy testet és még kifeléis jön egy vezeték a trafóra!
De néztem hogy van olyan is hogy az eggyik nagy tekercs rámegy a tirisztor 15-ös pólusára...
Valaki akinek van tirisztoros babetta gyujtása ami bevan kötve és működik az nézze már meg légyszi hogy hogyvan bekötve!
válaszotokat előre is köszi!
Nagyon durván bele lehet fojtani a motor a benzinbe és a kipuból nem durrog, mert elég,csak lassan.
Nem annyira triviális dolgok ezek, csak általában van úgy de nem kötlező.
lehet sokminden.
Durroghat gyakorlatuilag a gyújtás bármelyik alkatrészétől.
Ha csak magas fordulaton durrog, akkor esélyesen átüt a trafó, gyújtótekercs, iletve kondi.
Sok benzintől nem durrog, csak kevéstől:)
2.) 1,8 mm-re ellenállásmérővel, vagy a megszakító közé tett cigarettapapírral beállítod a megfelelő előgyújtást.
3.) beteszel egy új gyertyát és indítasz.