Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Nekem van egy sosem használt gyújtáskapcsolóm. Most hogy kicsit megmozgattam kiesett belőle egy kis réz érintkező amin ragasztó nyom van.(Nem tett jót neki a sok állás) Szegecselt, ha vkinek van kedve barkácsolni, mond egy árat és elviszi.
Üdv.

Akit érdekel van egy felesleges 50b-s simson blokkom
új dugó gyűrű jó csapágyak keveset futott.
karburátorral gyújtással.
Köszönöm!
Sziasztok! Mely vezetékeket kell összekötni, hogy gyujtás és világitás legyen? Gyárinak tünik a vezetékelés.
Különben megadta magát a gyujtáskapcsoló és most nem veszek 5E-ért újat. Viszont mozogni kell, muszáj...
Szia!

A dekli oldalában van egy rögzítő stift, ha azt kiveszed ki tudod szedni a közdarabot.
Sziasztok!
Ha esetleg valakit érdkekel http://www.jofogas.hu/komarom_...
Rendben köszi!
Bocsi, de nem vagyok otthon az ilyenekbe. Azt a kis pöcköt meg szerintem vagy ki kell csavarni/ütni , vagy ha nem jön, fúrd ki, úgyis műanyag, jön könnyen.
Szia!Véletlen nem tudod,hogy mz hátsó telóba mennyi olaj kell?Illetve,hogy a km óra meghajtót a deknibe azt a kis "pöcköt" amire a bovdent rá kell csavarni a dekninél,hogy lehet kiszedni?Köszi a segítséget.
halihó..
ha valakinek kellene simson alkatrész az irjon egy emailt
cross04@freemail.hu
Üdv, mindenkinek!
Segítség kéne mégpedig az hogy babetta gyujtáson mik mennek rá a tirisztorra!
Nézegettem kapcsolási rajzokat és annyi fajta bekötés amennyi kapcsolásirajz!
Elvileg rámegy a gyujtótekercs, rámegy a jeladó kap egy testet és még kifeléis jön egy vezeték a trafóra!
De néztem hogy van olyan is hogy az eggyik nagy tekercs rámegy a tirisztor 15-ös pólusára...
Valaki akinek van tirisztoros babetta gyujtása ami bevan kötve és működik az nézze már meg légyszi hogy hogyvan bekötve!
válaszotokat előre is köszi!
Sziasztok!A km óra meghajtót a deknibe meg azt a kis "pöcköt"amire rákell csavarni a spirált,hogy lehet kiszedni a dekniből?
Azért ezek nem iylen triviális törvényszerűségek, hogy "kevéstől itt durrog, soktól meg amott"

Nagyon durván bele lehet fojtani a motor a benzinbe és a kipuból nem durrog, mert elég,csak lassan.

Nem annyira triviális dolgok ezek, csak általában van úgy de nem kötlező.
kevéstől a karburátornál durrog vissza, sok anyagtól meg összegyűlik az elnem égett cucc a kipuban és magas fordulaton akár be is gyulladhat és durrog. De így távolról, tényleg
lehet sokminden.
Nagyon neház az iylesmit távgyógyítani.

Durroghat gyakorlatuilag a gyújtás bármelyik alkatrészétől.

Ha csak magas fordulaton durrog, akkor esélyesen átüt a trafó, gyújtótekercs, iletve kondi.

Sok benzintől nem durrog, csak kevéstől:)
Köszi lehet hogy sok a benzin mert nem is pörög ki meg durran egyet és leáll beköpi a gyertyát régen nem kellett hajligatni az úszót beraktam és jó volt
emlékeim szerint a kipu durrogás oka utángyújtás vagy sok benzin. Sikeres próbálkozást!
Kipufogó de a karbihoz is nyultam uszó is lukas volt kb 5 éve nem ment és próbálom feléleszteni köszi
kipufogó vagy karbi durrog? Ha az előgyújtás jó, akkor nézz meg a benzinszintet. Bár ha csak a gyújtáshoz nyúltál akkor ott lehet a bibi. Próbálj nagyobb vagy kisebb előgyújtást adni. Vagy nyomd összébb a gyertyahézagot. Nekem ez sokmindent megoldott.
Sziasztok nekem van egy simson 51 es 83 as gépem gyujtásában kicseréltem megszakitót kondit gyertyát lenkereket és magas fordulaton durrog miért?
Technikai furat van letömve, hagyd úgy.
Sziasztok! egy olyan kérdésem volna, hogy sinson karbinál a 16n3-as nál miben számít hogy ahol beszívja a levegőt ott van 2 v 3 kisebb luk is és az egyik be van tömve?
1.) beállítod a megszakító hézagot. ( 0,4 mm)
2.) 1,8 mm-re ellenállásmérővel, vagy a megszakító közé tett cigarettapapírral beállítod a megfelelő előgyújtást.
3.) beteszel egy új gyertyát és indítasz.