Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A megszakítós gyújtást nem tudod jelölés alapján feltenni, mert ha csak egy tizedet is odébb rakod, a gyújtás időpontja alapvetően megávltozhat, a megszakító nyitásával együtt.
Ez már önmagában is működésképtelenné teheti a motort.(elemegy a hézag)

ez azárt van, mert a bütyök visznylag negy amelkedésű, eléggé hirtelen nyitja a megszakítót.

Ugyan ez elektronikus gyújtásnál nicnsen, mert ha azt odébb rakod 1 tizeddel nem történik semmi.

Szóval, a megszíkítósat (is) be kell állítani hézagmérővel, indikátorórával(sublerrel)
Ja és köszi a segítséget!
Akkor helyesbítek,próbáltam állítgatni az alaplapot,a gyári jelöléstől eltérően,de úgysem jó,eddig mindig jó volt,ehhez a jelöléshez volt mindig is beállítva.De akkor valószínűleg tekercs lesz,mert beindul,alacsony fordulaton üzemel,de olyan negyed gáztól elkezd kihagyni,durrog.
Nem az " alaplapot forgattam" a tevékenység, hanem a beáíltás.
Attól mert szikra van még lehet rossz a tekercs mert alacsony fordulaton van szikra de magasabb fordulaton áthúz valahol a belsejébe van a gond. Szerintem. De lehet hogy ez butaság.
Sziasztok!
Olyan problémám van,hogy egyszerűen nem lehet beállítani a gyújtást.Szikrát ad,de durrog,vagy be sem indul.Kondenzátort,megszakítót,szimeringet és már trafót is cseréltem,az alaplapot forgattam,de semmi,a tekercs nincs fellazulva és a gyertya is jó,a kábelek is jók,nem testel le,nincs elszakadva semmi.Ha a tekercs rossz,attól még adhat szikrát?Már nagyon idegesít,mert már nem 1-2 simsonon állítottam be mexás gyújtás,és ez most valahogy nem akar összejönni.
Sziasztok még mindíg van cucc a simóból! mond mi kell és írj sürgősen olcsón!
Mondom, a gyári.


A normálisabb utángyártottak is jók, de agyárit meg sem közelítik.
Akkor elvileg a simsonboltos 70-es, erősített főtengő is jó lenne egy 110-es hengerhez?
A simson gyári főcije jóval erősebb mint például a minarelli am-rv blokkokban található cucc.
Nagyobb csapok, nagyobb csapágy.

A gyárilag 80ccm -es motorok szoktak azonosak lenni a simson gyári főcijével.
Én nem tudom, nem értek a Simsonokhoz:)
Ez olyan hihetetlenül hangzik a számomra, de ha azt mondják akkor jó.
És ha valaki nem tud gyárit beszerezni?
Nekem 70es erősített volt a simóba, az ugyan elbírja?
Én meg megtanulok írni
Szerintem meg, fogadd me olyan ember tanácsát, aki tudja, hogy ténylegesen mit bír el egy gyári főtengely.:) Itt most nem magamra gondoltam
Egy gyári 50-es főtengely biztos nem birja a több mint dupla köbcentit.
Szerintem Gyári, EREDETI főtengelyre gondolt:) Nem Made in Taiwan cuccra:)
És hol lehet gyári 110-eset beszerezni?
Mondjuk egy gyári.
36ml/szár, de tehetsz fél decit is
Sziasztok 51-es simonak mennyi olaj kell az első teleszkópokba?
Milyen főtengely kellhet egy 110 ccm-s motorhoz?
1:40
Hupsz nem sürítési arány....x"D hanem keverési arány....:"D
Hello ki milyen sürétési arányt használ motorjához......? :"D
Simson Star, S50, S51, S60,S70 ,90,100,110 ccm henger tuning:

-Hengerfúrás: -S50,star,swalbi 44mm-ig
-S51-60 42.5mm-ig
-S70 47.5mm-ig

-4 felömlős henger készítés 50,51,60,70,80,90 hengeren (7000Ft)
(henger,hengerfej átalakítással)


-51-es blokk átalakítás 70,90ccm-re: -blokk
marás(2000Ft)
-70 henger(új,Almot) (9000Ft)
-hengerfej hozzáalakítás (1500Ft)
-70-es sportfőtengely (Mza-tuning 16000Ft)


-S50-es hengerre 5 felömlő kiképzés (8000Ft)
-S50,star,swalbi 80ccm (50mm furattal) henger készítés: - Hüvely csere,blokkmarás, hengerfej
átalakítás,és igény szerint henger kialakítás(2,4,5,6 felömlősre)


-S50, S51, S70,S90 átalakítás 5,6 felömlősre szívómembrán vezérléssel (15000Ft-tól)

-90ccm-es henger 2,4,5,6 felömlős kivitelben honda racing dugattyúval,
hengerfej alakítással (22.000-től)

-100-110ccm -re átalakítás: 2,4,5,6 felömlős verziókban:

-Főtengely csere (erősített,kiegyensúlyozott) 16000Ft
-Henger átalakítás 15000Ft-tól
-Hengerfej átalakítás 1500Ft
-70-es kuplungáttétel 6000Ft
-Erősített főtengely csapágyak 3000Ft/db
-Kuplung rugó (erősített) 4000Ft
-Igény szerint blokk marás 2000Ft