A megszakítós gyújtást nem tudod jelölés alapján feltenni, mert ha csak egy tizedet is odébb rakod, a gyújtás időpontja alapvetően megávltozhat, a megszakító nyitásával együtt.
Ez már önmagában is működésképtelenné teheti a motort.(elemegy a hézag)
ez azárt van, mert a bütyök visznylag negy amelkedésű, eléggé hirtelen nyitja a megszakítót.
Ugyan ez elektronikus gyújtásnál nicnsen, mert ha azt odébb rakod 1 tizeddel nem történik semmi.
Szóval, a megszíkítósat (is) be kell állítani hézagmérővel, indikátorórával(sublerrel)
Akkor helyesbítek,próbáltam állítgatni az alaplapot,a gyári jelöléstől eltérően,de úgysem jó,eddig mindig jó volt,ehhez a jelöléshez volt mindig is beállítva.De akkor valószínűleg tekercs lesz,mert beindul,alacsony fordulaton üzemel,de olyan negyed gáztól elkezd kihagyni,durrog.
Attól mert szikra van még lehet rossz a tekercs mert alacsony fordulaton van szikra de magasabb fordulaton áthúz valahol a belsejébe van a gond. Szerintem. De lehet hogy ez butaság.
Sziasztok!
Olyan problémám van,hogy egyszerűen nem lehet beállítani a gyújtást.Szikrát ad,de durrog,vagy be sem indul.Kondenzátort,megszakítót,szimeringet és már trafót is cseréltem,az alaplapot forgattam,de semmi,a tekercs nincs fellazulva és a gyertya is jó,a kábelek is jók,nem testel le,nincs elszakadva semmi.Ha a tekercs rossz,attól még adhat szikrát?Már nagyon idegesít,mert már nem 1-2 simsonon állítottam be mexás gyújtás,és ez most valahogy nem akar összejönni.
Ez olyan hihetetlenül hangzik a számomra, de ha azt mondják akkor jó.
És ha valaki nem tud gyárit beszerezni?
Nekem 70es erősített volt a simóba, az ugyan elbírja?
Ez már önmagában is működésképtelenné teheti a motort.(elemegy a hézag)
ez azárt van, mert a bütyök visznylag negy amelkedésű, eléggé hirtelen nyitja a megszakítót.
Ugyan ez elektronikus gyújtásnál nicnsen, mert ha azt odébb rakod 1 tizeddel nem történik semmi.
Szóval, a megszíkítósat (is) be kell állítani hézagmérővel, indikátorórával(sublerrel)